خانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین جاروبرقی صنعتی + 10 مدل پرقدرت ایرانی و خارجی

جاروبرقی صنعتی چه مارکی خوبه؟ معرفی انواع جاروبرقی صنعتی آب خاک

شرکت تجهیزات صنعتی با تولید انواع جاروبرقی صنعتی مکنده پرقدرت که با طراحی شبیه به جاروبرقی‌های سطلی خانگی در اندازه‌های بزرگتر با موتور قوی و کیسه‌های بزرگ توانسته‌اند وسیله ای کاربردی تولید و به بازار عرضه کنند. قادر به جمع آوری زباله ها با حجم زیاد و تمیز کردن گرد و غبار توانسته اند به خوبی نیاز هتل ها، مراکز تجاری، کارواش‌ها رابرای نظافت محیط های بزرگ برطرف کنند.

جاروبرقی صنعتی، نیمه صنعتی و جاروبرقی‌های خانگی از لوازم نظافت محسوب می‌شوند. جارو برقی خانگی که اکثر افراد با مدل ها و نحوه کار این وسیله نظافتی آشنا هستند. یکی از ابزارهای نظافتی که شاید امروزه بدونه استفاده از جاروبرقی تمیز کردن خانه و محل زندگی، کار اجتناب ناپذیری است. اما جاروبرقی خانگی هیچ گاه پاسخگوی تمیز کردن فضاهای بزرگ نیستند.

قصد خرید جاروبرقی صنعتی را دارید؟ باید در ابتدا انواع جارو برقی صنعتی از برندهای مختلف ایرانی و خارجی را بشناسید. تا بتوانید بهترین جاروبرقی صنعتی را برای محیط کار خود تهیه کنید.

جارو برقی صنعتی چیست؟

جارو برقی صنعتی یکی از انواع ماشین الات نظافتی است، که ظاهرا شبیه به جاروبرقی سطلی و برخی از مدل‌ها در اندازه‌های بزرگتر تولید شده‌اند. این مدل از جاروبرقی با موتور قوی و مکش بالا برای جمع آوری زباله‌های مکان‌های صنعتی و عمومی که زمان زیادی برای تمیز کردن نیاز دارند قادر هستند فضاهای بزرگ را در کمترین زمان ممکن به بهترین نحو تمیز کنند.

بهترین مارک جاروبرقی صنعتی 

برای جاروبرقی های صنعتی حرفه ای، انتخاب بهترین مارک جاروبرقی صنعتی ایرانی و خارجی قطعا از اولویت خرید جاروبرقی صنعتی است. که به سادگی و با  با مطالعه راهنمای خرید جاروبرقی صنعتی، میتوان از بین برندهای بینظیر جاروبرقی صنعتی ابراهیم، بوش، پارس، رویال، البرز، توسن،کسری، پاندا و جاروبرقی سپاهان بهترین مدل جاروبرقی صنعتی را انتخاب کرد.

انواع مدل جاروبرقی صنعتی

با توجه به این نکته که محیط‌های صنعتی بستگی به نوع کار در این محیط کاری نوع زباله و روش تمیز کردن آنها با هم تفاوت دارد. برای خرید جاروبرقی صنعتی هم باید به نوع کاربرد جاروبرقی صنعتی هم توجه داشته باشید. و جارو برقی را انتخاب کنید که مناسب متراز فضای کاری شما باشد.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین جارو برقی ایرانی و خارجی

جاروبرقی نیمه صنعتی

این مدل جارو برقی نیمه صنعتی در ظاهر شبیه به جاروبرقی سطلی خانگی است. اما با داشتن دو موتور مجزا و قدرتمند، توان بالاتری دارند. این مدل برای منازل بزرگ، ویلا، مساجد مورد استفاده قرار میگیرند.

جاروبرقی صنعتی آب و خاک

جارو برقی صنعتی در مدل های بزرگ طراحی شده‌اند که معمولا دارای سه موتور هستند. و برای فضاهای خیلی بزرگ استفاده می‌شوند. قویترین جاروبرقی صنعتی دستگاه‌های نظافتی فوق العاده قابلیت تمیز کردن آب و خاک را همزمان دارند. که بیشتر برای مکان‌های بزرگ صنعتی و عمومی مورد استفاده قرار میگیرند.

جارو برقی ضد انفجار

در برخی از محیط های کاری با موادی که اصطحکاک ایجاد می‌کنند که این مواد با جرقه زدن منفجر می‌شوند. باید مدل جارو برقی که دارای سیم ارت هستند که این سیم در نهایت به زمین وصل می‌شود و مانع از انفجار مواد میگردد، را انتخاب کنید این مدل جارو برقی ضد انفجار با طراحی سیم ارت مخصوص محیط کار با مواد منفجره هستند.

جارو برقی مخصوص غبارهای خطرناک نیز یکی دیگر از جاروبرقی هستند که مخصوص فضاهایی است که براثر کار کردن با مواد سمی و خطرناک مانند سلیس، ارسینک سروکار دارند که تماس و جمع آوری این مواد برای پرسنل کاری خطرناک است. نیاز به مدل جارو برقی صنعتی مخصوص مواد خطرناک است، که با تعبیه شدن فیلتر مخصوص برای این مدل جارو برقی بدونه نگرانی از این مدل میتوان استفاده کرد.

جارو برقی صنعتی تراشه و مواد روغنی برای کارگاه‌هایی که اضافات مواد روغنی و تراشه دارند با دو موتور مجزا که تمیز کردن مواد با مکش بالا صورت میگیرد. قابلیت جداسازی روغن و تراشه را دارند، بهترین گزینه برای تمیز کردن این محیط های صنعتی هستند.

مزیت‌استفاده از جارو برقی صنعتی

همانطور که گفته شد در محیط‌های صنعتی از مواد مختلف استفاده می‌شود که تماس با این مواد برای پرسنل کاری خطرناک هستند. و یا جمع کردن حجم بالای زباله که گاهی قابل تفکیک نیستند کار بسیار دشواری است. از این رو استفاده از جاروبرقی صنعتی باعث بالا رفتن راندمان کار و هدر رفتن زمان می‌شود.

بهترین جاروبرقی صنعتی چه مارکی بخرم؟

برای خرید جارو برقی صنعتی ابتدا باید در نظر بگیرید که چه امکانی در استفاده از جارو برقی را نیاز دارید؟ که داشتن مخزن بزرگ برای حجم وسیعی از زباله که نیاز به تخلیه مکرر نباشد، قابلیت جابه جایی آسان و جارو برقی حرفه ای که با موتور قدرتمند بالاترین مکش را داشته باشند که نیاز به صرف انرژی و زمان زیاد نداشته باشند از اولویت انتخاب جاروبرقی صنعتی مناسب هستند. در نهایت از بین برندهای برتر که بخش قبل معرفی شد میتوان یک مدل قدرتمند و پیشرفته تر از جاروبرقی های صنعتی و نیمه صنعتی را تهیه کرد.

قیمت جارو برقی صنعتی

همانطور که در این مطلب هم اشاره شد جاروبرقی های صنعتی از برندهای معتبر با مدل های متنوع برای مکان های مختلف صنعتی، و تولید شده اند. بنابر این قیمت جارو برقی صنعتی بسیار متفاوت و با توجه به مدل و نوع ویژگی های خاص عملکردی قدرت موتور، حجم و ظرفیت مخزن، این ماشین الات نظافتی تعیین شده اند. نمیتوان قیمت معینی را بیان کرد اما برای سهولت انتخاب و خرید جاروبرقی میتوانید لیست آماده شده در این قسمت را با بررسی مشخصات و نظرات خریداران در مورد جاروبرقی های صنعتی مشاهده کنید

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا