خانه و آشپزخانه

بهترین ماهیتابه رژیمی ( دو طرفه ) بازار + 15 مدل پرفروش + قیمت و خرید

بهترین مارک ماهیتابه رژیمی بازار کدام است؟ ماهیتابه دو طرفه چی بخرم ؟ در ادامه این پست مارک‌های معتبر ماهیتابه دو طرفه رژیمی و طرز استفاده صحیح ماهیتابه را بیان می‌کنیم. ماهیتابه دو طرفه که تابه رژیمی هم گفته شناخته شده اند. ماهیتابه رژیمی بدون روغن به گونه‌ای طراحی شده که درب آن برای برگرداندن غذا و سرخ شدن سمت دیگر غذاهایی که از دو طرف نیاز به سرخ کردن دارند استفاده می‌شود. این ماهیتابه دو طرفه رژیمی برای پخت غذاهایی مانند کوکو که از دو طرف نیاز به سرخ کردن دارند مناسب و کاربردی است. و کار برگرداندن غذا را بسیار آسان می‌کند. وچون سمت دیگر ماهیتابه مانند یک درپوش است. بخار غذا خارج نمی شودباعث پخت سریعتر غذا و جذب روغن کمتر می شود. بین دو طرف دسته آن آهن ربایی قوی قرار گرفته که مانع از ریختن غذا می‌شود. داشتن این مدل ماهیتابه به دلیل مزایای استفاده آسان برای هر خانه نیاز است. این ماهیتابه‌ها در مارک های متفاوت در بازار وجود دارند ما نیازهای‌ شما برای خرید ماهیتابه را بررسی می‌کنیم و بهترین گزینه را پیشنهاد میدهیم.

البته سرخ کن های بدون روغن هم از محصولات پر طرفدار برای طبخ غذاهای رژیمی هستند، که با برای سرخ کردن و برشته کردن غذاها جزو لوازم آشپزخانه ای محبوبی هستند که فروش بالایی را در برندهای مختلف دارند. بنابر این پسشنهاد میکنم در مقاله دیگر از سایت فراهم کده بهترین سرخ کن بدون روغن را ببینید.

نکات مهم پیش از خرید ماهیتابه دو طرفه (رژیمی)

برای خرید ماهیتابه دو طرفه رژیمی باید مواردی مانند : کیفیت جنس، روکش ظرف، نوع دستگیره، روکش ظرف، قیمت و برند معتبر را درنظر بگیرید.

1-کیفیت جنس: ماهیتابه بخصوص لایه درون ظرف بسیار با اهمیت است که از لایه های نچسب با کیفیت بالا باشد. تا هنگام پخت غذا به راحتی از ماهیتابه جدا شود.

2-نوع دسته : همیشه برای خرید ظرف‌های پخت و پز توجه کنید. جنس دسته از باکالیب نسوز باشد. تا هنگام پخت برای جا به جایی ظرف دست آسیب نبیند. و در طراحی ماهیتابه دو طرفه بین دو دسته آن آهن ربا قرار داده شده که برای برگرداندن غذا دو طرف خوب به هم بچسبد، تامواد غذایی و روغن غذا بیرون نریزد. هنگام خرید از خوب جفت شدن دستگیره اطمینان پیدا کنید.

3-جنس لاستیک: روش پخت غذا در ماهیتابه دو طرفه به صورتی است. که غذا را در حالت پختن را بتوان برگرداند واشر پلاستیکی بین دو طرف قرار دارد که از ریختن روغن و غذا جلوگیری می کند. موقع خرید توجه داشته باشید . جنس لاسیتیک با کیفیت باشد و خوب روی لبه های در فیکس شود. در بعضی مدل‌ها یک واشر پلاستیکی اضافه هم قرار داده شده است .

4-جنس ماهیتابه‌دوطرفه: یک ماهیتابه دوطرفه در درجه اول باید جنس و کیفیت مطلوبی داشته باشد. جنس آلومینیوم با روکش گرانیتی که از کیفیت بالایی برخوردارند. و در ماهیتابه‌های دو طرفه جدید این جنس به خوبی اعمال شده است.

5- قابلیت شستشو : برای خرید ابتدا بدانید آیا این ظروف قابلیت شستن در ماشین ظرفشویی را دارد؟ و اگر بادست شسته شوند از کشیدن سیم روی آن خودداری کنید. باعث آسیب دیدن روکش ظرف می‌شود. برای خرید ماهیتابه دو طرفه سعی کنید از مدلی که دو طرف درب از هم جدا می شوند. انتخاب کنید تا شستن آن راحتر باشد.

سایز ماهیتابه دو طرفه:

ماهیتابه دو طرفه در اندازه های مختلفی وجود دارند. برای خرید ماهیتابه بهتر است تعداد افراد خانواده را در نظر بگیرید وحتی کمی بزرگتر نسبت به افراد تا هنگام آمدن مهمان هم بتوان از آن استفاده کرد. قطر ماهیتابه هم برای این مدل باید در نظر گرفت. تا حجم بیشتر غذا را برای خانواده‌های پرجمیعت در آن طبخ کرد.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک تابه گریل چدنی با کیفیت و راهنمای خرید

برندهای ماهیتابه دوطرفه رژیمی

اولین ماهیتابه های دو طرفه در کشور کره تولید شده است اما امروزه ماهیتابه‌های دوطرفه در کشور های مختلف با برندهای معتبر دارای کیفیت و متریال ساخت عالی تولید و به بازار عرضه می‌شود. چند نمونه از مارکهای معتبر مانند؛ ام جی اس ،دسینی، لایف اسمایل، آنی تاج، سام ست،فورته، کوک سانک،…….که البته برندهای معتبر دیگری نیز وجود دارد.که شما با بررسی مدل خود را میتوانید انتخاب کنید.

قیمت ماهیتابه دو طرفه رژیمی

یکی از سوالاتی که خریداران می‌پرسند قیمت ماهیتابه دوطرفه رژیمی بوده است. باید در این مورد بگوییم قیمت های متفاوتی در بازار وجود دارد. اما قیمت ماهیتابه بستگی به جنس ، گرانیت به کار رفته در ماهیتابه و بزرگ و یا کوچک بودن ظرف ،دستگیره، در برندهای مختلف فرق می‌کند.

اما با توجه به تنوع این کالا از انواع ماهیتابه دوطرفه ارزان و با کیفیت و ماهیتابه های گرانتر با قیمت‌های باور نکردنی وجود دارد.شما باید طبق مقدار هزینه و بسته به سلیقه خود این ماهیتابه ها را انتخاب کنید.

مزیت استفاده از ماهیتابه دوطرفه

اصلی ترین مزیت استفاده از ماهیتابه دوطرفه مصرف کم روغن است. به همین دلیل به آن ماهیتابه رژیمی گفته می‌شود. در واقع ماهیتابه دوطرفه، همان ماهیتابه رژیمی است.

رژیمی بودن ماهیتابه در واقع نیاز به استفاده کم روغن برای پخت غذا است. چون غذا در ظرف در بسته طبخ می‌شود. حالت بخارپز دارد و با مقدار کمی روغن سرخ می‌شود.

استفاده از ماهیتابه رژیمی برای افرادی با کلسترول بالا پیشنهاد می‌شود.

خرید اینترنتی

گر قصد خرید اینترنتی ماهیتابه دو طرفه رژیمی را دارید. پیشنهاد می‌کنم محصولات معرفی شده در این پست را مورد بررسی قرار دهید. ما سعی کرده ایم که که با کیفیت‌ترین‌ها را برای شما آماده کنیم. (جهت بررسی بیشتر و خرید ماهیتابه دو طرفه مورد نظر بر روی دکمه مشاهده قیمت روز، عکس های بیشتر و خرید این محصول کلیک نمایید.)

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا