خانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین مارک جاروبرقی سطلی + 10 مدل پرقدرت و ارزان

جارو برقی سطلی چه مارکی خوبه؟

جاروبرقی یکی از وسایل پرکاربرد خانگی است. که با تنوع مدل جاروبرقی سطلی، ایستاده، هوشمند و جاروبرقی آب و خاک به بازار عرضه شده‌اند. هر کدام از این مدل‌های جاروبرقی سطلی دارای ویژگی‌های خاص از نظر قدرت مکش، کیفیت، ظاهر … هستند.

در این پست از فراهم کده قصد داریم. بهترین مدل جاروبرقی سطلی را مورد بررسی قرار دهیم و به نکات مهم هنگام خرید جارو برقی سطلی اشاره کنیم

البته ما در مطالب قبلی سایت فراهم کده در مطالب راهنمای خرید انواع جاروبرقی ایرانی و خارجی، بهترین جارو شارژی دسته بلند و بهترین جارو برقی هوشمند بازار را منتشر کرده‌ایم. برای اطلاعات و آشنایی بیشتر از انواع جارو برقی در مدل های مختلف مطالب گفته شده را مطالعه کنید. و جاروبرقی سطلی جدید را از برندهای متنوع معرفی شده را مورد بررسی قرار دهید.

بهترین جاروبرقی سطلی

با توجه به این مسئله که هر فردی برای انتخاب کالای مورد نظر خود معیارهای خاص خود را دارد. قطعا نمی‌توان بهترین مدل جارو برقی سطلی را معرفی کرد. بنابر این برای خرید بهترین مدل جاروبرقی باید با توجه به نیاز و سلیقه خود با انواع مختلف جارو برقی آشنا شده و سپس مدل جاروبرقی سطلی خوب متناسب با بودجه و برطرف کننده نیاز منزل را انتخاب کنید.

جاروبرقی سطلی چه مارکی خوبه؟

یکی از ویژگی های منحصر به فرد جارو برقی سطلی قدرت مکش بالایی این مدل جارو برقی است. وبه همین دلیل اغلب افراد طرفدار خرید بهترین مارک جارو برقی سطلی هستند. خوشبختانه برندهای معتبر ایرانی هم توانسته اند جاروبرقی سطلی پر قدرت با کیفیتی هم سطح برندهای خارجی تولید و به بازار عرضه کنند

جاروبرقی سطلی چی خوبه؟ از بهترین مارک جارو برقی سطلی ایرانی برندهایی همچون جارو برقی سپاهان، تیوا، کوپکس، دریم، فکر، آنا، اینترنشنال آنیل، کهکشان، سران، پلار، جنرال فیت و… محصولاتی با کیفیت بالا را ارائه کرده‌اند. این برندها از پرفروش‌ترین جاروبرقی سطلی موجود در بازار محسوب می‌شوند.

تفاوت جارو برقی سطلی ایرانی و خارجی

لوازم خانگی ایرانی در برخی از محصولات خود مانند جارو برقی سطلی از بهترین متریال ساخت و تکنولوژی بروز استفاده می‌کنند. که توانسته اند این محصولات با کیفیت قابل رقابت با برندهای خارجی را عرضه کنند. برندهایی ایرانی مدل جارو برقی سطلی را با طراحی عالی و کیفیت بالا و از طرفی از لحاظ قیمت بسیار مناسب‌تر نسبت به مدل های خارجی هستند. و دارای پشتیبانی و گارانتی اصل میباشند.

البته نباید منکر کیفیت مدل جارو برقی سطلی خارجی شد. اما با توجه به واردات این محصول قیمت بسیار بالاتر ی دارند. و برای خرید جارو برقی خارجی باید دقت بیشتری داشت چون گاهی محصولات تقلبی با برندهای خارجی وارد بازار می شود.

کیفیت جارو برقی سطلی چطوره؟

توان بالای موتوی: یکی از ویژگی های منحصر به فرد انواع مدل جاروبرقی سطلی نسبت به جاروبرقی معمولی دارند. قدرت مکش و توان بالا این مدل جارو برقی می‌باشد. قدرت بالای موتور باعث سرعت عمل بالای زمان جارو کشیدن با جاروبرقی سطلی می‌شود.

فیلتر : برای جارو برقی سطلی فیلتری از جنس پلی استر تعبیه شده است. داشتن این فیلتر اهمیت ویژه ای دارد که موجب تصویه هوا است. و نیز باعث طول عمر و دوام جارو برقی می‌شود. نیاز است که این فیلتر هر چند وقت یکبار از سیستم خارج شود، و با چند تکان ساده آلودگی و گردغبار رفع شود تا جارو برقی عملکرد بهتری داشته باشد.

مخزن جارو برقی: این مدل جاروبرقی سطلی بیشتر مناسب برای فضاهای یزرگ می‌باشد. مخزن بزرگ جاروبرقی سطلی ویژگی است که این مدل را از دیگر انواع جارو برقی متمایز کرده است. از این جهت برای منازل بزرگ و فضاهایی با وسعت زیاد بسیار ایده ال است.

جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV950Y

جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV950Y
جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV950Y

جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV950F  قابلیت جمع آوری و تمیز کردن مایعات را دارد بدون آنکه آسیبی را متحمل شود.  توانایی این جارو در جمع کردن مواد خیس باعث می شود که نگران آسیب دیدن آن نباشید. مخزن جارو برقی ظرفیت 18 لیتری دارد و برای مکان هایی با وسعت زیاد بسیار مناسب است. نیازی نیست مخزن را زود و مکرر خالی کنید. جاروبرقی سطلی هیتاچی دارای مقاومت و استحکام بدنه ی با کیفیت می‌باشد.


جاروبرقی سطلی تیوا مدل4200

 جاروبرقی سطلی تیوا مدل4200
جاروبرقی سطلی تیوا مدل4200

جاروبرقی سطلی تیوا مدل4200 یکی از بهترین جارو برقی ایرانی با کیفیت عالی قدرت موتور است. دستگاه قابل تنظیم دستی دارد. مجهز به فیلتر هوا که برای جلوگیری از حساسیت و آلرژی افراد برای دستگاه قرار داده شده و لوله تلسکوپی که زمان جارو کشی به صورت چرخش در 380 درجه می‌باشد. این برند شناخته شده جارو برقی سطلی با کیفیت رضایت بسیاری از مشتریان خود را همواره جلب کرده و مورد توصیه آنها با سایر دوستان و آشنایان نیز هست.


جاروبرقی سطلی کوپکس مدل VCC3600

 جاروبرقی سطلی کوپکس مدل VCC3600
جاروبرقی سطلی کوپکس مدل VCC3600

یکی از وسایل ضروری نظافت جاروبرقی است. که جاروبرقی سطلی کوپکس مدل VCC3600 تولید شده در ایران می‌تواند گزینه مناسبی برای نظافت بهتر فضاهای بزرگ باشد. جاروبرقی سطلی کوپکس با موتور نانیوا با قدرت موتور برابر با 1600 وات واقعی است. و دارای دوسرعت متفاوت که برای استفاده روی فرش و سرامیک میتوان به طور جداگانه از قدرت موتور آن استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی های جاروبرقی سطلی کوپکس داشتن پاکت دائمی که دیگر نیازی به تعویض ندارد و با تخلیه آن میتوان مجدد استفاده کرد.


قیمت انواع جاروبرقی سطلی

با توجه به مشخصات فنی مدل جارو برقی سطلی که در این مطلب به سه برند جارو برقی سطلی ایرانی اشاره شد. شما می‌توانید مارک‌های مختلف دیگر را نیز مورد بررسی قرار دهید. و برای گرفتن تصمیمی هوشمندانه و انتخاب مناسب، مشخصات فنی مدل‌های مختلف جاروبرقی را بشناسید. که قطعا همه این موارد برای قیمت جارو برقی سطلی تاثیر گذار است. و در آخر با مشاهده جاروبرقی سطلی ارزان قیمت و با کیفیت که در این قسمت آماده کرده‌ایم. میتوانید با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید کلیک کنید و مدل جاروبرقی سطلی پر قدرت مناسب را تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

جاروبرقی های سطلی معرفی شده در این مطلب از برندهای پرفروش هستند. که طی گذشت زمان ممکن است در فروشگاه و این مطلب ناموجود شوند، بنابراین میتوانید با کلیک روی دکمه زیر محصولات مشابه را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا