تلویزیونخانه و آشپزخانه

بزرگترین تلویزیون در ایران + 10 مدل پرفروش 2024

تلویزیون چند اینچ بخرم؟

تلویزیون نقش بسیار پر رنگی برای دکوراسیون خانه دارد. انتخاب اندازه و اینچ تلویزیون برای خانه بسیار مهم است. این که تلویزیونی انتخاب کنید که متناسب با منزل شما دارای اندازه گیری دقیق و انتخاب بهترین تلویزیون مطابق با فضای خانه و دکوراسیون باشد.

استفاده از تلویزیون بزرگ جدید برای دکوراسیون خانه با مساحت بالا میتواند بسیار جذاب باشد. با این وجود اغلب افراد برای خرید سایز بزرگ تلویزیون به دنبال آخرین اینچ تلویزیون هستند. برای کسانی که قصد خرید تلویزیون بزرگ را دارند قطعا این سوال پیش می‌آید، که بزرگترین تلوزیون در بازار چند اینچ است؟ در این مطلب بزرگترین مارک تلویزیون‌های خارجی و ایرانی را معرفی میکنیم و اندازه و اینچ این تلویزیون‌ها را به طور مختصر و مفید بیان خواهیم کرد.

بزرگترین تلویزیون خانگی

همه افراد ساعاتی از روز را جلوی تلویزیون سپری می‌کنند. و برای هر بیننده تلویزیون لذت بخش است که کیفیت تلویزیون را با اندازه و ابعاد تلویزیون بزرگتر تماشا کند. و علاوه بر این نوع پنل و کیفیت تصویر با وضوح بالابرای تماشای تلویزیون تاثیر گذار می‌باشد.

تلویزیون چند اینچ بخریم

برای انتخاب بهترین تلویزیون یکی از فاکتورهای مهم اندازه و ابعاد تلویزیون است. هر چند که تماشای تلویزیون با صفحه نمایش بزرگتر جذاب تر است. اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که تلوزیون بزرگ برای خانه های کوچک نه تنها جذابیت چندانی برای دکوراسیون ندارد بلکه استفاده مدام از تلوزیون بزرگ برای چشم ضرر دارد و به مرور باعث آسیب و آزار چشم می شود.

بنابراین با توجه به این موضوع تناسب تلویزیون با مساحت خانه خود در نظر بگیرید. اگر فضای کافی را برای استفاده از تلویزیون بزرگ و همچنین بودجه لازم را دارید قطعا خرید تلوزیون با بزرگترین را در اولویت قرار دهید تا زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون را برای خانه خود داشته باشید.

بهترین تلویزیون 32 اینچ تلویزیون 32 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 32 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 43 اینچتلویزیون 43 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 43 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 55 اینچ تلویزیون 55 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 65 اینچبهترین تلویزیون 65 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 65 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 75 اینچ تلویزیون 75 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 75 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 85 اینچ تلویزیون 85 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 85 اینچ دیجیکالا

پیشنهاد شده برای شما: بهترین تلویزیون ایرانی

نحوه محاسبه اینچ تلویزیون

برای وضوح تصویر تلویزیون علاوه بر ابعاد و اندازه آن که برحسب اینچ تلویزیون سنجیده می‌شود. رزولوشن تلویزیون هم بسیار مهم است، که در چه فاصله ای از تلویزیون استفاده کنید. و باز بستگی به سلیقه شما دارد که چه اندازه ای از تلویزیون را برای خانه خود می‌پسندید. همانطور که تلویزیون کوچک برای دکوراسیون بزرگ مناسب نیست تلویزیون های بزرگ نیز جلوه ای برای خانه کوچک نخواهد داشت.

اندازه و اینچ تلویزیون با توجه به قاب مستطیل شکل تلویزیون تعیین شده‌اند. که البته در برخی از شرکت‌های سازنده این اندازه ها با هم تفاوت دارند. و بهتر است با توجه به نحوه محاسبه اینچ که هر اینچ برابر است با 2/5 سانتی متر میتوان اندازه تلوزیون را بدست آورد.در این قسمت می‌توانید اندازه ها را در جدول سایز بندی تلویزیون مشاهده کنید و طبق اندازه گیری که در این جدول به صورت استاندارد بیان شده تلویزیون مناسب خانه خود را انتخاب کنید.

 جدول سایز تلویزیون
جدول سایز تلویزیون

پرفروش ترین سایز تلویزیون چند اینچ است؟

تلویزیون های 50 تا 65 اینچ جزو تلویزیون های متوسط بازار هستند. و اکثرا افراد بین سایز 50 تا 65 اینچ تلوزیون را با قیمت معقولانه ای که دارند برای خانه خود تهیه میکنند. واین مدل ها پرفروش ترین سایز تلویزیون در بازار هستند.

بزرگترین تلویزیون جهان

تا کنون بزرگترین تلویزیون که در جهان رونمایی شده مربوط به تلویزیون سونی با صفحه فوق عریض و با تکنولوژی پیشرفته دارای ماژول های فوق العاده و تراکم LED که بزرگترین تلویزیون 98 اینچ می‌باشد. همچنین آخرین سایز تلویزیون 110 اینچ میکرو LED از برند سامسونگ در بالاترین اینچ تلویزیون و نمایشگر به بدنه ۹۹٫۹۹ درصد 4K با نمایشگر خیره‌کننده رونمایی شد

قیمت بزرگترین تلویزیون در ایران

بزرگترین سایز تلویزیون ایرانی بالای 60 میلیون تومان است. اما در برندهای خارجی تا دویست میلیون هم در بازار وجود دارند. ما در این قسمت پرفروشترین مدل‌های تلویزیون را در ایران که طرفداران بسیار و از اندازه های ایده ال برخوردارند معرفی کرده ایم می‌توانید این مدل های 55 تا 82 اینچ تلویزیون را مورد بررسی قرار دهید. بهترین مدل را با سلیقه خود انتخاب و برای تهیه محصول روی دکمه مشاهده قیمت و خرید کلیک کنید.

[

درحال دریافت محصولات منتخب ...

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا