خانه و آشپزخانه

بهترین کاغذ روغنی سرخ کن ارزان قیمت عالی + بسته 50 و 100 عددی

کاغذ روغنی سرخ کن از بهترین راهکارها برای پوشاندن داخل سرخ کن (ایرفرایر) است که علاوه بر تمیز نگه داشتن سرخ کن سبب می‌شود مواد غذایی بهتر سرخ و برشته شود در نهایت غذای لذیذتر را با این هواپزهای چند کار آماده کنید

کاغذ روغنی مخصوص سرخ کن

کاغذ نسوز روغنی برای سرخ کن‌های برقی بین سبد سرخ کن و لایه غذا قرار می‌گیرد و مانع از چسبیدن غذا هنگام سرخ کردن به سبد سرخ کن می‌شود این لایه کاغذ روغنی با شیارهای بیرون زده طولی باعث جذب روغن اضافه غذا شده که به پخت رژیمی غذا کمک کرده و غدایی سالم و دستیابی به کیفیت بالایی از پخت مواد غدایی را با کمترین مصرف روغن امکان پذیر میکند.

کاغذ روغنی سرخ کن

کاغذ روغنی سرخ کن سایز بزرگ

کاغذ روغنی مخصوص سرخ کن‌های 8،6،5 لیتری در دو مدل کاغذ سرخ کن مربعی و دایره‌ طراحی شده‌اند اما برای استفاده باید توجه داشت که کاغذ سرخ کن مناسب با سبد سرخ کن انتخاب شود. تا فضای سبد سرخ کن را بپوشاند و  باعث عملکرد بهتر پخت و پز شود.

کاغذ نسوز بدون روغن

سرخ کردن مواد غذایی با کاغذ نسوز بدون روغن

کاغذهای روغنی با لایه دو طرف کاغذ سیلیکون شده هستند که این نوع کاغذ، با پوششی از روغن، مانع از چسبیدن غذا به سبد سرخ کن می‌شود کاغذ نسوز روغنی بسیار بهداشتی و مقاوم در برابر حرارت تولید شده‌ اند. برای سرخ کردن و پخت در سرخ کن ها ایده آل هستند.

کاغذ سرخ کن از کجا بخرم

کاغذهای سرخ در بسته های 50 و 100عددی مناسب برای سرخ کن های بدون روغن بزرگ و کوچک را میتوان از فروشگاه های آنلاین و حضوری تهیه کرد. باید توجه داشت که کاغذ سرخ کن بدون روغن به شکل کاسه ی عمیق دایره ای و مربعی باید مناسب با مدل سرخ کرد.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا