تلویزیونخانه و آشپزخانه

بهترین مارک تلویزیون های ایرانی + (معرفی،مقایسه، قیمت،)

تلویزیون ایرانی چی بخرم..

تلویزیون ایرانی چه مارکی خوبه؟ بهترین تلویزیون هوشمند ایرانی کدام است؟ تلویزیون ایرانی چی بخرم؟ ما در این پست تصمیم داریم انواع برندهای برتر تلویزیون‌ تولید و مونتاژ ایران را معرفی کنیم و 5 مارک برتر تلویزیون‌های ایرانی را از نظر کیفیت و فروش مقایسه کنیم. اگر قصد خرید بهترین مارک تلویزیون ایرانی موجود بازار را دارید، تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

مقایسه تلویزیون های ایرانی

در چند سال اخیر با تحریم ایران و خارج شدن شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی، صوتی و تصویری خارجی از ایران همچنین افزایش شدید قیمت کالاهای دیجیتال خصوصا تلویزیون‌های خارجی را شاهد بودیم. البته این امر باعث شد که برندهای تولید کننده لوازم خانگی ایرانی تولید لوازم صوتی تصویری را به صورت کاملا پیشرفته و بروزتر از قبل ادامه دهند.

ارائه تلویزیون ایرانی ارزان قیمت و مقرون به صرفه و کیفیت مطلوب با پشتیبانی و خدمات پس از فروش سبب شده است. خریداران ایرانی استقبال خوبی از تولیدات بومی داشته باشند. و تلویزیون‌های تولید شده از مارک‌های معروف ایرانی توانستند به خوبی جایگزین نمونه‌های خارجی شوند.

تلویزیون ایرانی یا خارجی ؟

محصولاتی صوتی و تصویری که برندهای خارجی معتبر تولید و در سطح جهانی عرضه می‌کنند. قطعا از کیفیت، دوام خیلی بالایی برخوردارند. که خرید این محصولات از جمله تلوزیون‌های خارجی برای اکثر افراد در اولویت هستند.

اما همانطور که در ابتدای این پست هم اشاره شد کشور ما به علت تحریم و قیمت بالای این محصولات برای همه امکان پذیر نیست. خوشبختانه باید بگویم که برندهای تلویزیون‌های ایرانی هم با پیشرفت چشمگیری توانسته‌اند، نیاز کاربران را برطرف کنند. بنابر این با مقایسه برندهای برتر می‌توانید تلویزیون جدید ایرانی را با ویژگی مناسب خانه خود را انتخاب کنید.

مشخصات تلویزیون های ایرانی

تلویزیون‌های تولید شده در ایران مانند برندهای خارجی از بروزترین قابلیت‌ها پشتیبانی می‌کنند. که به جرائت میتوان گفت تمام امکانات و آپشن‌های مختلف را از قبیل اتصال به اینترنت، پشتیبانی از سیستم عامل اندروید، کیفیت صدا و تصویر با رزولوشن بالا و پورت های مختلف را دارند.

بهترین تلویزیون 32 اینچ تلویزیون 32 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 32 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 43 اینچتلویزیون 43 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 43 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 55 اینچ تلویزیون 55 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 65 اینچبهترین تلویزیون 65 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 65 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 75 اینچ تلویزیون 75 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 75 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 85 اینچ تلویزیون 85 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 85 اینچ دیجیکالا

تلویزیون ایرانی چه مارکی خوبه

تلوزیون‌هایی که برندهای ایرانی دارند، را نمی‌توان گفت که تمام قطعات در ایران تولید شده در برخی قطعات از شرکت‌های خارجی وارد و در ایران مونتاژ می‌شوند. که از لحاظ کیفیت با برندهای خارجی تفاوت چندانی ندارند. از این برندهای خوشنام و با کیفیت تلویزیون‌های ایرانی میتوان به انواع مارک تلویزیون ایرانی: سینگل، سونیا، ایکس ویژن، جی پلاس، سام الکتریک، اسنوا، پارس، شهاب و جی پلاس را از بهترین تلویزیون های موجود بازار ایران نام برد.

نکات خرید تلویزیون ایرانی و یا خارجی

خرید تلویزیون بدونه آشنایی با استاندارهای لازم آن کار نسبتا دشواری است. بنابراین ابتدا باید با ویژگی و امکانات تلویزیون آشنایی داشته باشید تا با توجه به استاندارها شناخت بیشتری از پرفروش ترین برند تلویزیون در ایران داشته باشید. استاندارها و امکانات و قابلیت‌های مختلف برای انواع تلویزیون شامل:

  1. شفافیت و کیفیت تصویر
  2. کاربردهای مناسب و سهولت کاربری
  3. ارزش خرید تلویزیون
  4. کیقیت صدا و تصویر
  5. قیمت مناسب
  6. رزولوشن بالا

که با بررسی موارد گفته شده و سایر ویژگی‌های مانند ابعاد و اندازه مناسب با توجه به فضا و سلیقه شما میتوان مدل مد نظر تلویزیون را انتخاب کرد. البته مادر پست دیگر از فراهم کده به طور مفصل به این موضوع پرداخته‌ایم. پیشنهاد می‌شود به پست راهنمای خرید بهترین تلویزیون ایرانی و خارجی مراجعه کنید.

قیمت تلویزیون ایرانی خوب

در این مقاله 5 برند برتر تلوزیون‌های هوشمند و غیر هوشمند ایرانی را مقایسه و معرفی می‌کنیم. در ادامه مدل های پرفروش هر کدام از این برندها را لیست کرده‌ایم. می‌توانید برای خرید تلویزیون با توجه به مشخصات و قیمت انواع تلویزیون ایرانی معرفی شده یکی از بهترین مارک تلویزیون ایرانی را انتخاب کنید.

مقایسه تلویزیون‌های ایرانی

اما هنگام خرید تلویزیون اکثر افراد دچار ترید می‌شوند که کدام مارک تلویزیون ایرانی بهتر است؟ که ما در ادامه این بخش به بررسی مقایسه انواع مارک تلویزیون ایرانی به این موضوع پرداخته ایم.

تلویزیون ایکس ویژن
تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون ایکس ویژن

شرکت با سابقه لوازم خانگی ایکس ویژن با حدود بیش از 50 سال سابقه در زمینه تولید لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، یخچال فریزر……فعالیت داشته و از سال 1385 تلویزیون مارک ایکس ویژن را به صورت تخصصی تولید و در بازار عرضه کرده است. که تا به امروز جزو یکی از برندهای معتبر تلویزیون ایرانی در بازار ایران است.

تلویزیون ایکس ویژن با شفافیت و کیفیت بالای تصویر که از ویژگی های قابل تامل این برند است، توانسته نظرات خریداران را به خود جلب کند. البته ما در مقاله ای دیگر به طور کامل به مشخصات و کیفیت تلویزیون ایکس ویژن پرداخته ایم. پیشنهاد می‌شود به پست بهترین تلویزیون ایکس ویژن مراجعه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

بهترین تلویزیون هوشمند اسنوا
بهترین تلویزیون هوشمند اسنوا

تلویزیون اسنوا

برند اسنوا بیشتر با تولید لوازم خانگی مانند یخچال و فریزر شناخته شده است. اما محصولات صوتی و تصویری این برند نیز توانسته جزو بهترین تولیدات ایرانی باشد. تلویزیون های اسنوا از تمام امکانات ایده آل مورد نیاز تلویزیون با آپشن مناسب برخوردار هستند. که با ویژگی منحصر به فرد به یکی از برندهای برتر تولید کننده ایرانی تبدیل شده است.

ویژگی تلویزیون اسنوا

  • صدای شفاف و قدرتمند که با پخش از بلندگوهای حرفه ای کیفیت صدایی رسا دارند
  • مجهز به سیستم گیرنده دیجیتال را با قابلت گیرنده تمام شبکه های ایران
  • گارانتی و پشتیبانی توسط شرکت انتخاب سرویس انجام می‌شود.
  • دارای حافظه و رم داخلی برای ذخیره ویدیو
  • دارای قابلیت L N B برای اتصال به سیستم عامل اندروید وای فای و اینترنت

درحال دریافت محصولات منتخب ...

تلویزیون جی پلاس
تلویزیون جی پلاس

تلویزیون جی پلاس

بعد از شروع تحریم ها علیه ایران و خارج شدن برند ال جی از کشور گلدیران نمایندگی برند ال جی توانست با الگو برداری از برندهای معتبر جهانی تلویزیون جی پلاس را طراحی و تولید کند. برند جی پلاس در نبود برندهای خارجی با مونتاژ قطعات از بهترین شرکت ها توانست جایگزین مناسبی برای تلویزیون های خرجی باشد.

ویژگی تلویزیون جی پلاس

  • تلوزیون جی پلاس با کیفیت تصویر 4K و HD شفافیت بالای تصویر را دارند.
  • افزایش کیفیت صدا ( فناوری دالبی)
  • امکان اتصال به اینترنت و وای‌فای خانگی
  • درگاه USB…

تلوزیون های جی پلاس خوش قیمت و مقرون به صرفه هستند. که با کیفیت و امکانات کاربردی عالی میتوان گفت ارزش خرید را دارند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

تلویزیون ال ای دی هوشمند شهاب مدل SH1015k-86 سایز 86 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند شهاب مدل SH1015k-86 سایز 86 اینچ

تلویزیون شهاب

شهاب یکی از قدیمی ترین برندهای تولید کننده لوازم صوتی و تصویری است، که از سال 1324 تولید خود را با رادیو شروع کرد، و با چند سال تاخیر تلوزیون را با برند شهاب را تحت لیسانس فیلیپس تولید و در بازار عرضه کرد که مدل هی تلوزیون شهاب در عین سادگی از رابط کاربری های هوشمند استفاده میکند.

مشخصات تلوزیون شهاب

  • امکان پخش تصویر 4K
  • فناوری صفحه LED
  • پشتیبانی ضبط دیجتال
  • دارای حافظه و رم داخلی
  • قابلیت اتصال به تلفن همراه

شرکت شهاب با بیش از هفت دهه سابقه تولید همچنان در حال پیشرفت در تولید محصولاتی با تکنولوژی روز دنیا است. که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به صورت فروش آنلاین و حضوری در سراسر کشور دارد.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50S7000EUM سایز 50 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50S7000EUM سایز 50 اینچ

تلویزیون دوو

تلوزیون‌ دوو یکی از برندهای کره ای بعد از ال جی و سامسونگ شناخته شده در سطح جهان هستند. که در بیش از صد کشور دنیا تولید می‌شوند. یکی از کارخانه های تولیدی برند دوو در ایران و در شهر اصفهان محصولات خود را با بهترین کیفیت در بازار عرضه می‌کند.

مشخصات تلویزیون دوو

  • سیستم عامل اندروید و قابل اتصال به اینترنت
  • پردازنده چهار هسته ای و توان پردازش انواع دستورها
  • قابلیت اتصال بی سیم موبایل Screen Mirroring در تلوزیون های هوشمند دوو
  • ضمانت اصل بودن و خدمات پس از فروش
  • ارتقای کیفیت تصویر UHD Upscaling  در تلویزیون های 4K دوو بهره گرفته است
  • راهنمای الکترونیکی برنامه ها(EPG) در تلویزیون دوو

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نظرات در مورد بهترین تلویزیون ایرانی

ما در این مقاله در مورد این که تلویزیون ایرانی چه مارکی خوبه؟ بهترین مارک تلویزیون ایرانی سینگل، جی پلاس، اسنوا، شهاب…. را معرفی و ویژگی جدیدترین تلویزیون های ایرانی رابیان کردیم. حتما دیدن مشاهده نظرات در مورد بهترین تلویزیون ایرانی هم میتواند کمک شایانی برای انتخاب دقیق‌تر بین مدل‌های معرفی شده باشد. در ادامه تعدادی از نظرات ارسالی خریداران درمورد کیفیت، کارایی و خرید تلویزیون ایرانی خوب را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نظر احسان شاکری خریدار مدل تلویزیون هوشمند ال ای دی دوو مدل DSL-55S7100EU سایز 55 اینچ

من خودم فیلم بازم و فقط گرفتم که هارد وصل کنم و فیلم کیفیت خیلی بالا ببینم . خیلی خوبه راضی ام بسته بندی کاملا سالم رسید و خیلی سریع برای نصب اومدن و پشتیبانی خیلی خوبی داره


نظر نویده نیکنام مطلق خریدار: تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-D32C412N سایز 32 اینچ

با سلام من این تلویزیونو از دیحی کالا در حدود یک ماه پیش خریدم واسه دفترم من خودم تو خونه 4kبرند الجی رو دارم اصلا قابل قیاس با تصویر الجی نیست ولی چون واسه دفتر خریده بودم که از دوربینها تصویر بگیرم در حد کار راه اندازه فقط یه مزیتی که داره پنل ips ضد ضربه داره ولی تصویرش معمولیه

+پنل ips

_کیفیت پایین تصویر


نظز عرفان فرشا خریدار: تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-75PQM922S سایز 75 اینچ

از نظر من خیلی عالی هست و خیلی بزرگ


امیر نعمتی خریدار: تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA50T5350TH سایز 50 اینچ پیشنهاد می‌کنم

واقعا از جنس ایرانی این رزلوشن تصویر خوبی انتظار نداشتم.


کاربر دیجی‌کالا خریدار تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK14100M سایز 43 اینچ

سلام نسبت به قیمت خوب برای مجردی خوب کیفیت صفحه بد نیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا