خانه و آشپزخانه

مقایسه لباسشویی پاکشوما و دوو + معرفی 11 مدل با کیفیت پرفروش

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید، و از بین دو برند مطرح ماشین لباسشویی دوو یا پاکشوما دچار تردید شده‌اید. که ماشین لباسشویی دوو خوبه یا پاکشوما؟ با مقایسه و بررسی مشخصات و کیفیت محصولات این دو برند با توجه به رضایت مشتریان این دو شرکت معتبر به راحتی میتوان محبوب‌ترین مدل لباسشویی را از برندهای پاکشوما یا دوو پیدا کرد. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم به صورت مختصر و مفید با شناخت بیشتر ویژگی‌های هر کدام و مقایسه مدل‌های مختلف این دو برند را داشته باشیم تا در نهایت بتوانید بهترین مدل ماشین لباسشویی را از یکی از این دو برند انتخاب کنید.

لباسشویی دوو بهتره یا پاکشوما

برای خرید ایده ال هر محصول علاوه بر هزینه با در نظر گرفتن معیارهای مد نظر و مقایسه ی برندهای برتر قطعا کمک میکند، بهترین مدل را انتخاب کنید. با مقایسه ساده مواردی چون : قدرت و دور موتور، میزان صدا ، برنامه شستشو، مصرف انرژی…. دو برند ماشین لباسشویی دوو یا پاکشوما مزیت های هر مدل را آشکار کرده و به طبع خرید و انتخاب را آسانتر می‌کند.

ماشین لباسشویی دوو خوبه ؟

دوو ساخت کجاست؟ برند دوو در سال 1967 در کشور کره جنوبی، شهر سئول شروع به فعالیت کرد. و به یکی از برندهای بزرگ و مطرح کره جنوبی تبدیل شد. توانست انواع لوازم خانگی را با پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا به بازار ارائه کند.

ماشین لباسشویی دوو خوبه؟ ماشین لباسشویی دوو یکی از محصولات شرکت دوو هستند. که تمام قطعات این برند در ایران مونتاژ می‌شود. و با قیمت مناسب به دست مشتریان ایرانی میرسند. ما پیش‌تر در پست بهترین ماشین لباسشویی دوو به طور کامل به بررسی و معرفی مدل‌های مختلف این برند پرداخته‌ایم. می‌توانید با مراجعه به مقاله بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو کدام است؟ با برند دوو و انواع مدل ماشین لباسشویی این برند را بیشتر آشنا شوید.

مشخصات ماشین لباسشویی دوو

همانطور که بیان شد برند دوو یک برند خارجی است که از پیشرفته ترین تکنولوژی برای تولید ماشین لباسشویی دوو استفاده می‌کند. و توانسته محصولاتی با ویژگی خاص این برند را ارائه کند. که این ویژگی‌ها شامل:

مشخصات ماشین لباسشویی دوو

  1. رده انرژیA ++ برای مصرف بهینه انرژی
  2. استفاده از موتورهای جدید دایرکت درایو
  3. طراحی ظاهری جدید با قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو
  4. دارای برنامه های متعدد شستشو
  5. برنامه‌ی quick wash برای شستشوی سریع
  6. دارای سنسور MEMS برای صدا و لرزش کمتر ماشین لباسشویی
  7. فناوری شستشو با بخار در برنامه STESM WASH
  8. قابلیت افزودن یا حذف لباس در حین عملیات شستشو( ADD ITEM)
  9. تکنولوژی نانو سیلور ضد باکتری و میکروب‌زدایی لباس ها
  10. سیستم حباب ساز جهت افزایش کیفیت شستشو  (Air Bubb)

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مدل ماشین لباسشویی کرال

ماشین لباسشویی پاکشوما خوبه؟

برند پاکشوما ساخت کجاست؟ پاکشوما یک برند کاملا ایرانی است که توسط متخصصین مجرب ایرانی فعالیت خود را از سال 1354 شروع کرد. در ابتدا با تولید ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک آغاز کرد و اکنون با بیش از سه دهه تجربه از معتبرترین برندهای شناخته شده ایرانی باشد.

ماشین لباسشویی پاکشوما خوبه؟ برند پاکشوما با تولید انواع ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک، یخچال، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی…توانسته نظرات بسیاری از خریداران ایرانی را با توجه به کیفیت بالای این محصولات را به برند پاکشوما جلب کند. سابقه تولید محصولات با کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه میتوان دریافت که پاکشوما محصولاتی با کیفیت و ایده آل را به بازار عرضه می کند.

مشخصات ماشین لباسشویی پاکشوما

  1.  کیفیت و کارایی را همگام با طراحی زیبا و بهینه
  2. تنوع و رنگ بندی مختلف 
  3. استفاده از پنل های لمسی و کنترلی از نوع LED
  4. موتورهای کم مصرف  اینورتر و BLDC است که به شکل چشمگیری در مدیریت مصرف انرژی موثر عمل می‌کنند.
  5. دره انرژی +++A و ++A
  6. سرعت چرخش از 1000 دور بر دقیقه تا 1400 
  7. دارای برنامه های متعدد شستشو

ماشین لباسشویی پاکشوما خوبه یا دوو؟

لباسشویی پاکشوما یا دوو ؟ برند پاکشوما و دوو از برندهای خوشنام و معتبر هستند. اما با توجه به اینکه قطعات برند دوو از شرکت‌های خارجی تامین می‌شود. به طبع قیمت ماشین لباسشویی دوو نسبت به پاکشوما بالاتر هستند. لباسشویی‌های پاکشوما از نظرقیمت مقرون به صرفه‌تر هستند. برای خرید ماشین لباسشویی دوو یا پاکشوما می‌توانید با توجه به میزان هزینه‌ای که دارید و مشخصات هر کدام از مدل‌های این دو برند با توجه به امکاناتی که نیاز دارید، به راحتی میتوان یکی از این دو برند خوشنام و معتبر را انتخاب کرد. ( البته اگر از لحاظ هزینه مشکلی ندارید برند دوو با توجه به نظرات خریداران ماشین لباسشویی دوو بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. )

ماشین لباسشویی دوو بهتره یا پاکشوما

در این مقاله با مشخصات دو برند ماشین لباسشویی پاکشوما و دوو آشنا شدیم. در این قسمت برای سهولت خرید مدل های پرفروش این دو برند را لیست کرده‌ایم. که می‌توانید با توجه به امکاناتی مد نظرتان از ماشین لباسشویی‌های معرفی شده مدل مورد نظر خود را انتخاب و برای دیدن مشخصات کامل و قیمت روز روی دکمه مشاهده و خرید محصول از دیجی کالا کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

لباسشویی پاکشوما

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا