خانه و آشپزخانه

بهترین جاروبرقی کم صدا و پرقدرت + معرفی 7 مدل با کیفیت پرفروش

خرید جاروبرقی کم صدا و پرقدرت از گزینه هایی است که برای اغلب خریداران در کنار برند و کیفیت جاروبرقی به عنوان یک ویژگی مهم در نظر گرفته می‌شود. ما هم با توجه به اهمیت خرید بهترین جاروبرقی کم صدا و پرقدرت تصمیم داریم در این مقاله چند مدل با کیفیت از برندهای برتر و شناخته شده جاروبرقی سبک و پرقدرت را معرفی کنیم.

جاروبرقی بی صدا

جاروبرقی های زیادی در مدل های بسیار متنوع از برندهای مختلف لوازم برقی تولید ودر بازار موجود می‌باشد. که معمولا دارای صدایی از 60 تا 85 دسی بل هستند. با توجه به اینکه امروزه وجود سر و صداهای زیاد ماشین الات، استفاده از لوازم بی صدا میتواند آرامش بیشتری را برای افراد بوجود بیاورد. بنابراین اغلب افراد به دنبال لوازم بی صدا و با کیفیت هستند. البته محصولاتی که صدای کمتری ایجاد می‌کنند مانند جاروبرقی‌های بی صدا به دلیل دقت ساخت بیشتر، معمولا از کیفیت بالاتری هم برخوردارند.

بهترین و کم صدا ترین جارو برقی

هنگام خرید هر محصول از جمله جاروبرقی شناخت برندهای معتبر و بررسی و آشنایی با ویژگی های مدل‌های متنوع جاروبرقی میتواند تا حد زیادی در انتخاب بهتر جاروبرقی مناسب کمک کند.

برندهای زیادی جاروبرقی های خانگی را در مدل‌های مختلف با ویژگی‌های مثبت و کاربردی تولید می‌کنند. از بهترین و کم صدا ترین جارو برقی بینظیر جاروبرقی بوش، فیلیپس، سامسونگ، ال جی، فکر، پاناسونیک و پارس خزر را نام برد. که به جرائت میتوان گفت برندهای گفته شده از بهترین مارک جارو برقی قوی و بی صدا را به بازار ارائه می‌کنند.

مزایای جاروبرقی بدون صدا

همه مدل جاروبرقی ها دارای صدا و نویز هستند. و نمی‌توان گفت که جاروبرقی کاملا بی صدا وجود دارد. اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی تولید کنندگان جاروبرقی‌هایی با کمترین میزان صدا در حدود 60 دسی بل را طراحی و تولید کرده‌اند.

جاروبرقی های معمولی دارای 80 دسی بل صدا هستند. که شنیدن این حجم از صدا برای برخی افراد و یا کودکان آزار دهنده است. از مزایای جاروبرقی های کم صدا ایجاد محیطی با آرامش بیشتر هنگام نظافت، برای کودکان و افراد خانواده است.

مدل جاروبرقی‌های کم صدا معمولا با موتورهای کوچک و پرقدرت طراحی می‌شوند. که این مدل جاروبرقی ها ظاهری زیبا کوچک با قدرت مکش بالایی دارند.

از دیگر ویژگی جاروبرقی‌های کم صدا استفاده از فیلتر محافظ صدا برای جلوگیری از ایجاد صدا و نویز است. که همین وجود فیلتر سبب دوام و مقاومت بیشتر جاروبرقی می‌شود.

پرفروش ترین جاروبرقی کم صدا و پرقدرت

جاروبرقی هایی که میزان صدایی برابر با 60 تا 75 دسی بل دارند، جزو جاروبرقی های بی صدا محسوب می‌شوند. که با توجه به کمترین میزان صدای جاروبرقی در ادامه لیستی 7 تایی از بهترین و کم صداترین جاروبرقی و پر قدرت را از برندهای برتر معرفی می‌کنیم.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

مطالعه بیشتر: بهترین مارک جاروبرقی خارجی

بهترین مارک جاروبرقی کم صدا و پرقدرت کدام است؟

در این پست 8 مدل از جاروبرقی های کم صدا را از برندهای بینظیر جاروبرقی بوش، فیلیپس، سامسونگ، ال جی، فکر، پاناسونیک و پارس خزر مشاهده می‌کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا