خانه و آشپزخانه

قیمت و خرید بهترین دستگاه گریل برقی خانگی با کیفیت

راهنمای خرید گریل برقی ؛ انواع آن و نکاتی که باید قبل از خرید بدانیم

دستگاه گریل برقی خانگی ( باربیکیو برقی) یکی از لوازم طبخ گوشت است. که بدونه استفاده از روغن گوشت استیک شده و سالم طبیعی را آماده میکند. با توجه به نوع پخت دستگاه گریل برقی طبخ گوشت با دستگاه گریل خواص غذایی گوشت را هنگام پخت حفظ میکند. استفاده از دستگاه گریل برای پخت گوشت سبک زندگی با غذای سالم را تجربه خواهید کرد.

نوع پخت گوشت با روش های مختلفی انجام می‌شود. روش های بدونه روغن طبخ با دستگاه گریل و کباب کردن با بهترین دستگاه گریل برقی چشیدن طعم لذت بخش گوشت کباب شده را دارد. و پختن گوشت با ورقه‌های نازک به روش کباب شدن کبابی بی نهایت لذت بخش را خواهید داشت.

گریل برقی چیست؟

گریل چیست و چه کاربردی دارد؟ گریل یکی از انواع دستگاه های کباب کردن گوشت مرغ، ماهی و استیک، سبزسیجات… است. که استفاده از این دستگاه برای کباب کردن در خانه نسبت به دیگر نمونه های کباب پز زغالی و گازی ارجحیت دارد. گریل با ساده ترین روش پخت و فقط با متصل کردن به برق با کاربردی آسان میتوان انواع گوشت و سبزیجات را با تکه های کوچک طبخ کرد. و با این روش کباب کردن مواد غذایی طعم اعجاب انگیزی را خواهید داشت.

پخت مواد غذایی با دستگاه گریل شبیه به سرخ کردن مواد کاملا برشته میشود. بدونه آنکه نیازی به استفاده از روغن را داشته باشد. مواد طی فرایندی با حرارت ملایم کاملا برشته و پخته می شوند و طعمی باب میل و غذایی سالم‌تر خواهید داشت.

شما هم قصد خرید دستگاه گریل برقی را دارید؟ و علاقمند هستید که طعم لذیذ یک غذای سالم بدونه روغن را بچشید؟ برای انتخاب بهترین دستگاه گریل با این مقاله راهنمای خرید گریل و معرفی مدل‌های برتر پرفروش همراه باشید.

انواع دستگاه گریل برقی‌ کدامند؟

گریل ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند. که با نمونه های مختلف آن شاهد تنوع و کاربرد این دستگاه در جاهای مختلف هستیم. مدل‌های گریل شامل : گریل برقی توکار، گریل برقی پایه دار، گریل برقی رومیزی می‌شود. که با توجه به فضا و نوع استفاده شما می‌توانید مدل مناسب خانه خود را انتخاب کنید.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین کباب پز گازی خانگی

گریل برقی چه مارکی خوبه؟

بهترین مارک‌های خارجی دستگاه گریل خانگی و صنعتی

بهترین مارک دستگاه گریل خارجی و ایرانی موجود در بازار ایران از برندهای شناخته شده ای عرضه میشوند. که برندهای پارس خزر، گاستروپیک، بوش، کنوود، تفال و آرزوم .. دستگاه گریل برقی خانگی را به‌لحاظ کیفیت سطح بالایی ساخته و با گارانتی ارائه می‌کنند.

راهنمایی و نکات مهم هنگام خرید گریل برقی

برای خریدبهترین گریل برقی باید ویژگی‌های آن را بدانید و آپشن‌های مورد نظر خود را برای خرید آن در نظر بگیرید. و بر اساس مزایای استفاده از آن دستگاه و سایر ویژگی‌های درجه کیفیت مطلوب دستگاه گریل مرغ و یا همبرگر مورد نظر خود را تهیه کنید.

ابعاد صفحات گریل: دستگاه گریل در کل برای فضاهای سرپوشیده مناسب هستند. و برای فضاهایی مثل خانه طراحی شده‌اند. اغلب این دستگاه بر روی میز و کابینت قرار میگیرد. بنابراین اگر قصد استفاده از گریل را برای آشپزخانه دارید. حتما طول و عرض صفحه گریل را با توجه به میز خود در نظر بگیرید.

البته در برخی از مدل ها که برای حیاط و فضای باز طراحی شده‌اند. باید سطح گریل را با توجه به میزان حجم غذا یی که معمولا طبخ میکنید مشخص نمایید. با در نظر گرفتن تعداد افراد خانواده بزرگ و کوچک بودن سطح گریل را تعیین کنید.

برنامه پخت گریل( تنظیم درجه حرارت): مدل گریل‌هایی که مجهز به تنظیم کنترل درجه حرارت هستند. بسیار حرفه ای عمل می کنند. و با برنامه پخت که برای این مدل گریل‌های برقی تعیین می‌شود. نوع غذا گوشت و یا سبزیجات را دارند. که این امر امکان پخت کاملا اصولی را برای هر یک از مواد غذایی امکان پخت با توجه به درجه حرارت معین انجام می‌دهند.

تایمر (قطع اتوماتیک): اغلب دستگاه های گریل برقی حرفه ای امروزی دارای تایمر هستند. که با داشتن آپشن قطع کن اتوماتیک ( تایمر) کاربرد این دستگاه‌ها برای کسانی که نیاز به دستگاه حرفه‌ای دارند بسیار بیشتر می‌شود. که داشتن تایمر و قطع کن اتوماتیک برای اکثر دستگاه‌های گریل برقی در نظر گرفته شده است.

قیمت بهترین مارک دستگاه گریل برقی

قیمت دستگاه گریل خانگی ( باربیکیو برقی) بستگی به امکانات جانبی و ویژگی‌های هر کدام از برندهای بازار دارد. ویژگی‌هایی مثل صفحه نمایشگر، پایه، درپوش، برند و… برای قیمت گریل برقی تاثیر بسیاری دارند. البته ما در این قسمت از پست برندهای برتر و پرفروش ایرانی و خارجی را لیست کرده‌ایم که با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت گریل های برقی می‌توانید قیمت روز هر کدام از محصولات معرفی شده را با مشخصات کامل گریل برقی را ببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا