تلویزیونخانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین تلویزیون ایکس ویژن [ نظرات خریداران] + قیمت 9 مدل 43, 50,55, 65 اینچ

تلویزیون ایکس ویژن خوبه؟

بهترین تلویزیون ایکس ویژن کدام است؟ شما قصد خرید تلویزیون ایکس ویژن x vision را دارید؟ در مورد انواع مدل تلویزیون ایکس ویژن چقدر اطلاعات دارید؟ برند ایکس ویژن توسط کدام شرکت معرفی شده است؟ ایکس ویژن با تولید تلویزیون هوشمند در سری 4k و 8k که توانسته تحول بزرگی در لوازم صوتی و تصویری ایجاد کند در این مطلب بیشتر با برند معتبر ایرانی ایکس ویژن (x vision) آشنا خواهید شد. و جدیدترین تلویزیون ایکس ویژن را با توجه به نظرات در مورد تلویزیون ایکس ویژن معرفی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

تلویزیون ایکس ویژن xvision

تلویزیون ایکس ویژن با امکانات، تکنولوژی و با قابلیت های فوق العاده پیشرفته علاوه برکیفیت بالای تلویزیون با قیمت بسیار مناسب نسبت به دیگر برندها میتواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. و با نسل تلویزیون هوشمند ایکس ویژن و انتخاب سری جدید محصولات میتوانید از امکانات بالا ی مدل فوق باریک و مدرن که از لحاظ سیستم پر قدرت صوتی و تصویری تجربه متفاوتی را برای کاربران ارائه کرده بهره ببرید.

تلویزیون ایکس ویژن ساخت کجاست؟

ایکس ویژن یکی از مجموعه‌های شرکت مادیران است. که با کیفیت و فناوری بالا در بین برندهای لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیک توانسته محصولات خوبی ارائه دهد و در بین برندهای معتبر جایگاه خاص خود را داشته باشد. این شرکت در سال 1385با پیشرفت در ساخت و فروش محصولات با کیفیت، صوتی و تصویری جایگاه بسیار بالایی در ایران و خاورمیانه پیدا کرد که تلویزیون‌های هوشمند را که قابل رقابت با برندهای معتبر جهان هستند وارد بازار کرده است.

کیفیت تلویزیون ایکس ویژن خوبه

تلویزیون ایکس ویژن با وضوح تصویر بالا و کنتراست عالی دربین برندهای ایرانی توانسه رضایت مشتریان را به خود جلب کند. بیشتر با هدف ارائه محصولات مشابه نمونه های خارجی و بعضا حتی پیشرفته تر از آنها اما با قیمت مناسب تر و ارزان تر از برندهای خارجی در ایران و منطقه خاورمیانه از محبوبیت خاصی برخوردار است.

بهترین تلویزیون 32 اینچ تلویزیون 32 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 32 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 43 اینچتلویزیون 43 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 43 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 55 اینچ تلویزیون 55 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 65 اینچبهترین تلویزیون 65 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 65 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 75 اینچ تلویزیون 75 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 75 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 85 اینچ تلویزیون 85 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 85 اینچ دیجیکالا

جدیدترین تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XTU835 یکی از جدیدترین مد ل‌های طراحی شده این شرکت است که با سیستم عامل اندروید و دارای وضوح تصویر Ultra HD است. که با فنآوری روز دنیا از بالاترین امکانات شامل کنترل هوشمند، قابلیت ضبط برنامه، ماشین زمان و درگاه خروجی که می‌توانید آن را به سایر دستگاه ها متصل کنید. و از تکنولوژی HDR که عمق تصویر را به نمایش میگذارد و باعث دید وسیع شما می‌شود.استفاده و از تماشای تلویزیون لذت ببرید.

آیا شما قصد دارید که شناخت بیشتری از انواع تلوزیون های موجود در بازار را داشته باشید؟ میتوانید راهنمایی کامل خرید بهترین تلویزیون هوشمند ایرانی و خارجی را مطالعه کنید تا اطلاعات بسیار دقیق برای خرید تلویزیون در اختیار داشته باشید.

مزایا تلوزیون ایکس ویژن

به دلیل تنوع بالای تلوزیون‌های ایکس ویژن بررسی و مزایا و معایب را به طور کلی بیان کرده‌ایم

مزایا

  • کیفیت تصاویر Full HD و پنل LED
  • وجود سیستم عامل اندروید
  • زاویه دید گسترده دستگاه
  • سیستم صوتی Harman kardon
  • طراحی ظاهری زیبا
  • قیمت مناسب

معایب تلویزیون ایکس ویژن

  • سخت‌افزار ضعیف
  • درگاه‌های ارتباطی محدود
  • دسترسی سخت به درگاه‌های ارتباطی

نظرات در مورد تلویزیون ایکس ویژن

خرید این محصول را توصیه می‌کنم تلویزیون رو با دیجی پی اعتباری خریدم، یک روز دیرتر بدستم رسید. به محض دریافت تلویزیون با مادیران تماس گرفتم خیلی سریع اومدن همون روز نصب رایگان کردن اسلامشهر. در مجموع کیفیت تصویر عالیه، صداش هم مطلوبه، کنترل هوشمند و اسپیکر جی بی ال داره که فوق العادن . فقط یه کوچولو کانال دیر عوض میشه و تنظیمات تی وی اینکه کاربری راحتی داشته باشه شاید چون تازه خریدم یکم سخت باشه در کل پیشنهاد میکنم بخرید فکر میکنم با کلی تحقیقی که توی تلویزیون های ایرانی هم رده خودش کردم یه سر و گردن از بقیه بالاتر بود.امکانات هوشمند خوب طراحی زیبا کیفیت خوب صدا کیفیت عالی تصویردیر عوض شدن کانال

حسین گودرزی : کیفیت تصویر بالاست و شفاف. سرعت بالاست. صدا خیلی خوب. قطعات اصل و مقرون بصرفه بهترین مارک ایرانیه تو تلویزیون ایکس ویژن کیفیت تصویر عالی بدنه فلز نیست

کاربر :خرید این محصول را توصیه می‌کنم در بازار فعلی‌ ایران‌ و قیمتهای‌ بی‌ مربوط‌ ساخت‌ خوب‌ امکانات‌ تمام‌ تلوزیون‌های‌ موجود را دارد. حتی‌ از اکثرآ نها بهتر هم است‌. ضمانت سرویس‌دهی‌ عالی‌ چه‌ عیبی دارد. قبلا‌ فقط‌ محصول‌ ایرانی‌ مثل‌ پارس‌ بود، این‌ نسل جدیده.

کاربر: کیفیت خوب است، از مدل XKU بهتر است، امکان میرور با آیفون دارد، بلوتوس جهت پخش موزیک دارد و امکانات عالی است، مجیک موس ضعیف است. اندروید بسیار پر سرعت و عالی ، امکان نصب تمام برنامه ها از بازار، گوگل پلی نمی توان نصب کرد اما نیازی هم نیست. تلویزیون با سرعت بسیار خوب بالا می آید.

بهترین مدل تلویزیون ایکس ویژن

در این مطلب با برند معتبر ایکس ویژن بیشتر آشنا شده ایم. در این قسمت از پست برای سهولت انتخاب و خرید بهترین تلویزیون ایکس ویژن میتوانید 10 مدل پرفروش ترین تلویزیون ایکس ویژن محبوب در بازار را در این قسمت ببینید و برای مشاهده مشخصات تلویزیون مورد نظر خود روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. ایکس ویژن اصلا چیزی از حقوق مشتری نمیدونه ۱۰۰ ملیون سفارش از سایتش داشتم و لغو کردم و پولمو بعد ۱۰ روز با شکایت و کلی پیگیری کردن برگشت دادند وبابت تاخیر کلی متضرر شدم

  2. آیا تلویزیون ایکس ویژن ماهواره دارد؟ کدوم مدل تلویزیون ايکس ویژن جدیدتره؟

    1. خیر ریسیور ندارن، دارای گیرنده دیجیتال برای همه شبکه های ایرانی هستند. که این قابلیت در تمام مدل ها ی تلویزیون ایکس ویژن وجود دارد. جدیدترین مدل تلویزیون های ایکس ویژن سری 8 هستند که در لینک زیر میتوانید مشاهده کنید

      تلویزیون های ایکس ویژن سری 8

  3. من الان حدود یکسال سری 7 گرفتم واقعا تصویر خوبی داره تازه اندروید هم هست به نظر من با توجه به ایرانی بودن کالا با کیفیت ترین کالایی بوده که خریداری کردم انصافا ارزش خرید داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا