خانه و آشپزخانه

بهترین مارک جاروبرقی خارجی + معرفی 5 برند برتر پرفروش

بهترین جاروبرقی خارجی در بازار ایران کدام است؟ کدوم مارک از جاروبرقی های خارجی خوبه بخرم؟ جاروبرقی یکی از لوازم کاربردی و البته ضروری خانه است. بنابراین انتخاب بهترین برند جاروبرقی اهمیت ویژه‌ای دارد. ما هم با هدف شناخت برندهای مختلف جاروبرقی پیش تر در مقاله‌ای بهترین مارک جاروبرقی ایرانی را در مدل‌های متنوع بررسی و بهترین برند جاروبرقی ایرانی معرفی کردیم. در این مطلب هم تصمیم داریم برای کسانی که قصد انتخاب و تهیه جاروبرقی خارجی را دارند، با 5 برند برتر جاروبرقی های خارجی بیشتر آشنا شویم، در انتها هم 10 مدل پرفروش از بهترین مارک جاروبرقی خارجی موجود بازار را معرفی کنیم.

جاروبرقی از ابزرارهای مهم نظافت و یکی از لوازم جهیزیه هستند. که به دلیل استفاده این دستگاه به طور همیشگی نیاز است علاوه بر برند جاروبرقی موارد و نکات مهم خرید جاروبرقی را بدانیم. برای اطلاعات بیشتر از نکات مهم خرید جاروبرقی پیشنهاد میکنم، مقاله راهنمای خرید بهترین مارک جاروبرقی را مطالعه کنید.

بهترین مارک جاروبرقی خارجی

جاروبرقی خارجی چه مارکی خوبه؟ خوشبختانه برندهای زیادی انواع مدل جاروبرقی کیسه دار، بدونه کیسه و جاروبرقی های رباتیک را در مدل های بسیار متنوع با ویژگی های کاربردی تولید می‌کنند. از برندهای مختلف چند برند نسبت به انواع برندهای دیگر از کیفیت و محبوبیت بیشتری برخوردارند.

  • جاروبرقی مارک فیلیپس( ساخت هلند)
  • جاروبرقی سامسونگ ( ساخت کشور کره)
  • جاروبرقی برند میله( ساخت آلمان)
  • جاروبرقی مارک دوو (ساخت کره)
  • جاروبرقی ال جی ( ساخت کره)
  • جاروبرقی بوش ( ساخت آلمان)
  • ( البته برخی از مارک‌های جاروبرقی نام برده شده در این قسمت پس از پیشرفت توانسته‌اند علاوه بر کشور تولید کننده اصلی بعضی از مدل های پرفروش جاروبرقی را در کشورهای دیگر هم را مونتاژ کنند.)

جاروبرقی مارک فیلیپس

شرکت فیلیپس یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی می‌باشند. کع به عنوان یک برند قدرتمند لوازم برقی که در سطح جهانی از محبوب‌ترین برندهای لوازم برقی محسوب می‌شود. فیلیپس یک برند چند میلیتی اشت، در کشورهای دیگر هم زیر نظر کمپانی فیلیپس با همان کیفیت فیلیپس اصلی تولید می‌شوند، که همین امر سبب شده نیاز بسیاری از طرفداران برند فیلیپس با مدل های کاربردی و گوناگون جاروبرقی و سایر لوازم برقی این برند برطرف می‌شود.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

  • ویژگی‌های نظافتی: فیلتر بهداشتی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174/01

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174/01

  • ویژگی‌های نظافتی: فیلتر بهداشتی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9176/01

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9176/01

  • ویژگی‌های نظافتی: فیلتر بهداشتی
  • امکانات ظاهری: کنترل روی دسته
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جاروبرقی مارک سامسونگ

یکی از برندهای خوشنام و بزرگ خارجی جاروبرقی سامسونگ است. که در بین طرفداران برند سامسونگ و ایرانیان محبوبیت فراوانی دارند. که به جرائت میتوان گفت امروزه جاروبرقی برند سامسونگ پرفروشترین جاروبرقی های خارجی در ایران هستند، جاروبرقی های با کیفیت و خوش قیمت سامسونگ با تنوع بالای در مدل های مختلف در بسیاری از خانه‌های ایرانیان جای گرفته‌اند

جارو برقی سامسونگ مدل ُSC20M2510WB

جارو برقی سامسونگ مدل ُSC20M2510WB

  • ویژگی‌های نظافتی: فیلتر بهداشتی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جاروبرقی مارک دوو

جاروبرقی دوو از برندهای بزرگ کشور کره است. که از سال 1967 فعالیت این شرکت آغاز شده، که با پیشرفت در تولید سایر محصولات دوو، و جاروبرقی های این برند توانسته محصولات این شرکت را در کشورهای دیگری مونتاژ کند، تا خریداران محصولات دوو در سطح جهانی به سایر محصولات و جاروبرقی های برند دوو را در اختیار داشته باشند. از دیگر ویژگی های جاروبرقی های دوو طراحی و تولید در تنوع مدل های جدید جاروبرقی دوو که  از لحاظ کیفیت، قیمت و ارزش خرید بالایی دارند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

جاروبرقی مارک میله آلمان

اگر به دنبال یکی از بهترین جاروبرقی خارجی هستید، بررسی جاروبرقی های برند میله آلمان میتواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای انتخاب یک جاروبرقی پرقدرت و ایده آل باشد. میله یک برند کاملا آلمانی است که محصولاتی با بالاترین کیفیت را برای طرفداران این برند ارائه می کند، جاروبرقی های برند میله با طراحی ارگونامیک و سایر ویژگی های کاربردی یک جاروبرقی در ایران و سطح جهانی قابل تهیه هستند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

جاروبرقی مارک بوش

بوش از برندهای بزرگ شناخته شده جهانی است، در ابتدای فعالیت این برند تمام محصولات برند بوش را در کشور آلمان طراحی و تولید می‌شدند. اما پس از پیشرفت و تقاضای بالا برای محصولات برند بوش از جمله جاروبرقی های بوش در کشورهای ترکیه، مالزی، چین و ایران هم تولید می‌شوند. جاروبرقی های برند بوش از لحاظ کیفیت و قدرت مکش از جاروبرقی های ایده آل مناسب برای نظافت هستند. میتوانید با بررسی مدل های معرفی شده بیشتر با مدل‌های جاروبرقی بوش آشنا شوید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

جاروبرقی ایرانی بخریم یا خارجی؟

با در نظر گرفتن این موضوع که جاروبرقی های خارجی همیشه در سطح جهان با بالاترین استانداردهای جهانی ارائه می‌شوند. به طبع میتوانند جاروبرقی های بی نظیری باشند. اما با این وجود که این محصولات در کشور ایران از محصولات وارداتی هستند ، به طبع از قیمت بالاتری نسبت به برندهای ایرانی برخوردارند. اگر از لحاظ قیمت مشکلی ندارید برندهای خارجی گزینه مناسبی هستند. اما با وجود پیشرفت های چشمگیر برندهای ایرانی در زمینه تولید جاروبرقی میتوانید با نگاهی به مطلب بهترین جاروبرقی ایرانی با مدل های جدید و پیشرفته از برند جاروبرقی‌های ایرانی هم بیشتر آشنا شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا