خانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین مارک آب مرکبات گیری برقی + 25 مدل پرفروش بازار

همه ما از خوردن یک لیوان آب میوه طبیعی لذت می‌بریم. بنابراین داشتن بهترین مارک آب مرکبات گیری برقی برای گرفتن آب میوه‌های طبیعی مانند پرتغال، نارنج، لیمو شیرین گریپ فروت، ..برای هر خانه لازم است. تا بتوانید هرگاه میل به نوشیدن آب میوه ای تازه کردید. به راحتی آب انواع مرکبات را بگیرید.

در گذشته دستگاه آب مرکبات گیر به صورت دستی بود. که نه تنها به خوبی آب میوه گرفته نمی‌شد. بلکه زمان و انرژی بیشتری باید صرف این کار می‌شد. اما با پیشرفت تکنولوژی انواع آب مرکبات گیر برقی و پیشرفته وارد بازار شد. وتولید کنندگان بسیاری انواع مدل های این دستگاه را تولید و به بازار ارائه کرده اند.

آیا شما هم قصد خرید بهترین مارک آب مرکبات گیری بازار را دارید؟ پس باید با اطلاعات کافی و دانستن مزایا و معایب انواع مدل‌های این دستگاه آشنا شوید. ما در این پست از سایت فراهم کده نکات و راهنمای خرید انواع برندها را از لحاظ مشخصات بررسی کردهایم تا شما بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

آب مرکبات گیری چه مارکی خوبه؟

 اگر قصد خرید بهترین مارک آب مرکبات گیری خوب را دارید. قبل از انتخاب برند آب مرکبات گیر مشخصات های از قبیل کیفیت ، قیمت ، گارانتی و خدمات پس از فروش و… بررسی کرده سپس از بین برند های سیلور کرست، اسمگ، نینجا، بوش ، پارس خزر ، بایترون و … قطعا میتوان بهترین مدل آب مرکبات گیری خانگی را انتخاب کرد.

آب مرکبات گیر برقی یا دستی کدام ؟

برای گرفتن آب میوه از هر دو دستگاه برقی و دستی می‌توان استفاده کرد. اما کار با دستگاه دستی سخت است و باعث فشار به مچ دست می‌شود. اما در مدل برقی به راحتی و در کمترین زمان نوشیدنی آماده می‌شود. با این وجود بعضی از افراد هنوز به دلیل قیمت پایین‌تر از از دستگاه دستی استفاده می‌کنند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک سودا ساز دستی خانگی

راهنمای خرید آب مرکبات گیری

جنس آب مرکبات گیر: دستگاه آب مرکبات گیر از دو جنس پلاستیک و استیل تولید شده‌اند. که بستگی به طراحی برند آن دارند هر دو این جنس از نظر کیفیت عالی هستند. شما میتوانید به سلیقه خود مدل و برند مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فیلتر : همه دستگاه‌های آب مرکبات گیر دارای فیلتر هستند. که در واقع مهمترین بخش این دستگاه است. در دو جنس استیل و پلاستیک که می‌توانند، آب میوه را به دو صورت پالپ دار و آب میوه صاف شده خواهید داشت.

شستشو آسان: بهتر است دستگاه آب مرکبات گیری را انتخاب کنید که بتوانید قسمت‌های مختلف آن قابلیت شستشو با دست و ماشین ظرفشویی را داشته باشد. تا دستگاه به خوبی تمیز شود و برای دفعات بعد آماده استفاده باشد.

ظاهر دستگاه: مسلما هر دستگاهی هر چقدر ظاهر زیباتری داشته باشد رغبت به استفاده از آن بیشتر است. برای دستگاه آب مرکبات گیر هم بهتر است. مدلی انتخاب کنید که پارچ زیبایی داشته باشد. تا پس از آماده شدن آب میوه بتوانید با همان پارچ سرو نمایید.

مزایای استفاده از آب مرکبات گیر

ویتامین C یکی از ویتامین های ضروری برای سیستم ایمنی بدن است. که این ویتامین در میوه‌هایی مثل پرتغال به مقدار فراوان وجود دارد. برای این که بتوانیم ویتامین C بیشتری به بدن برسانیم، خوردن یک لیوان آب پرتغال و دیگر مرکبات بسیار عالی است. پس داشتن آب مرکبات گیر برای هر خانه لازم می‌باشد.

گرفتن آب میوه تازه در کمترین زمان، ممکن می‌شود. و بدونه تغییر رنگ و مزه آب میوه آماده می‌شود.

با مخزن تعبیه شده برای این دستگاه می‌توان حجم زیادی را از آب میوه را به سرعت آماده برای پذیرای از مهمان آماده کرد.

با مدل پیشرفته آب مرکبات‌گیر باید حتما میوه را در بالای محل قرار گیری میوه قرار داده شود تا دستگاه شروع به کار کند این مدل از لحاظ ایمنی بسیار مناسب تر از بقیه دستگاه‌ها است. اگر شما کودک در خانه دارید این مدل بسیار ایده آل برای شماست.

کارایی آب مرکبات گیری

آب مرکبات گیر شاید یک وسیله ضروری برای خانه نباشد اما داشتن آب مرکبات گیر و استفاده آن برای گرفتن آب انواع مرکبات برای سلامتی بچه ها و افراد خانواده بسیار مفید است . چون با صرف هزینه ای کم برای خرید این دستگاه و صرف زمانی ناچیز میتوان آب انواع مرکبات را گرفت و به صورت نوشیدنی تازه استفاده کرد.

بهترین مارک آب مرکبات گیری

در این قسمت از پست 25 مدل پرفروش ترین و قطعا بهترین آب میوه گیری حرفه ای موجود در بازار را همراه با خرید اینترنتی برای شما آماده کرده ایم برای خرید و اطلاعات بیشتر از دستگاه آب مرکبات گیری چموگاره و تک کاره روی دکمه کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا