خانه و آشپزخانه

قیمت 7 مدل کولر آبی کوچک رومیزی ارزان پرفروش امسال

کولرهای آبی کوچک از سیستم های سرمایشی هستند که در فصل تابستان در ابعاد و حجم کم برای خنک کردن فضاهای کوچک بسیار ایده ال هستند. این مدل کولر با اندازه کوچک با قابلیت جابه جایی آسان و هزینه ای کم برای بسیاری از محیط های کار و خانه کارایی لازم را دارند، از لوازم سرمایشی پرفروش بازار محسوب می‌شوند.

کولر آبی کوچک رومیزی

اگر به دنبال خرید کولر کوچک برای اتاق باشید، مدل کولرهای کوچک که بسیاری با نام کولر رومیزی می‌شناسند دارای عملکردی قوی هستند، میتوانند به عنوان یک سیستم سرمایش اقتصادی و کاربردی برای خنک کردن هوا، تهویه مناسب را برای فضای مختلف مورد استفاده قرار دهید.

مدل کولرهای کوچک قوی دارای قدرت و توان بالایی هستند. که امکان خنک کردن اتاق را تا دمای آسایش به راحتی تامین می‌کنند. و علاوه بر خنک کنندگی بالا از مصرف انرژی بهینه ای برخوردارند.

بهترین مارک کولر آبی کوچک

کولر آبی رومیزی از انواع کولرهای آبی هستند که مانند کولرهای آبی بزرگ و تبخیری توسط شرکت های تولید کننده معتبری نظیر آبسال، برفاب، جنرال، ریتون، سپهر الکتریک ….. در مدل‌ کولر پرتابل و معمولی به بازار عرضه شده‌اند.

مزیت های استفاده از کولر آبی کوچک رومیزی

  1. کولرهای آبی کوچک با نوع عملکرد تبخیر آب مخزن و ایجاد رطوبت کافی برای فصل گرم و مناطق خشک گزینه‌ای مناسب هستند.
  2. نیاز به نصب در فضایی خاصی ندارند، برخلاف کولرهای آبی بزرگ به راحتی درکمترین فضا و گوشه اتاق قرار میگیرند.
  3. کولر آبی کوچک نسبت به سیستم های سرمایشی بزرگتر مصرف انرژی کمتری دارند، و در کل هزینه کمتری برای استفاده دارند.
  4. از بهترین ویژگی کولر آبی کوچک سرعت قابل کنترل، قابلیت تهویه هوا، و در برخی از برندها وجود تایمر از ویژگی های کاربردی این دستگاه هستند.
  5. کولرهای آبی کوچک ساختار پبچیده‌ای ندارند، بنابر این هزینه استهلاک و نگهداری کمی دارند.

پیشنهاد شده برای شما: کولر آبی آبسال

خرید کولر آبی کوچک

کولرهایی با توان 1800 تا 3500 وات در رده کولرهای کوچک آبی قرار دارند. برای خرید هر کدام از مدل کولرهای آبی کوچک با توجه به توان و قابلیت های هر کدام از مدل های این دستگاه ها تعیین قیمت می شوند. البته برندهای برتر از قیمت بالاتری نیز برخوردارند. به طور کلی کولر کوچک رومیزی دارای قیمت متفاوتی هستند، میتوانید با بررسی مدل‌های معرفی شده این بخش و مقایسه مدل های متفاوت مدل کولر را متناسب با فضایی که دارید را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا