خانه و آشپزخانه

8 مدل بهترین مارک آبسردکن رومیزی و ایستاده پرفروش بازار (خرید و قیمت)

آبسردکن چه مارکی خوبه؟ معرفی بهترین مارک آبسردکن موجود در بازار

آبسردکن رومیزی و یا ایستاده در چند سال اخیر به یکی از پرکاربردترین وسایل در فصول گرم سال برای تامین آب خنک و تصفیه شده تبدیل شده‌اند. که تقریبا در همه فضاهای عمومی، اداری، و خانه‌ها نمونه‌های مختلف آن را مشاهده می‌کنید. این دستگاه که آب را در سریع‌ترین زمان ممکن خنک میکند و به راحتی میتوان از آن استفاده کرد. برای ادارات، اماکن عمومی یکی از لوازم کاربردی هستند. که به صورت آبسردکن رومیزی و ایستاده طراحی شده‌اند.

همه ما تجربه دلچسب خوردن یک لیوان آب خنک را از ، آبسردکن رومیزی یا استاده در یک روز گرم تابستانی داشته‌ایم. و به اهمیت خوردن آب طی روز برای سلامتی بدن واقف هستیم. برای نوشیدن آب سالم و خنک به ویژه در هوای گرم تابستان به اهمیت داشتن آبسردکن در محل کار و خانه به عنوان یک وسیله کاربردی و ضروری پی خواهید برد.

بنابراین ما در این پست از فراهم کده تصمیم داریم. که انواع آبسردکن‌های رومیزی و ایستاده را مورد بررسی قرار دهیم. و مدل‌های مختلف آن را از برندهای معتبر معرفی کنیم. اگر شما هم قصد خرید آبسردکن را دارید، با مطالعه راهنمای خرید و مشاهده نمونه‌های معرفی شده در آخر این پست می‌توانید آبسردکن مناسب و با کیفیت را برای ادارات و فروشگاه غیره تهیه کنید.

انواع آبسردکن رومیزی، استیل ایستاده کدامند؟

شرکت‌های تولید کننده آبسرکن‌های مختلفی با طراحی و کاربردهای متفاوت تولید کرده اند. که آبسردکن‍های رومیزی و ایستاده یخچال دار نمونه های برتر آبسردکن هستند. که با قابلیت های ویژه توانسته‌اند. نیاز کاربران را تامین کنند. و اما آبسردکن هایی که در بازار وجود دارند. برای تامین آب سرد در سه مدل منبع از بالا، منبع از پایین و مدل متصل شده به آب شهری ( آنی) می‌توانند با این سه مدل آب خنک را در دسترس قرار دهند.

آبسردکن چه مارکی خوبه؟

آبسردکن از برند و شرکت های معتبر مدل آبسردکن تصفیه دار حرفه ای با بالاترین کیفیت ساخته و عرضه شده اند. از بین برندها آبسردکن ایستکول،  پاناسونیک، مجیک، افترون…در طراحی متنوع با امکانات کاربردی به صورت آبسردکن چندکاره میتوان بهترین مارک آبسردکن خوب را تهیه کرد .

بهترین مارک آبسردکن رومیزی
بهترین مارک آبسردکن رومیزی

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک کلمن آب

آبسردکن منبع از بالا

شما هم شاید بیشتر با آبسردکن هایی که یک منبع آبی در قسمت بالای آن قرار دارد برخورد داشته‌اید. این مدل آبسردکن به این دلیل که نیاز ندارد حتما به شیر آب وصل شوند، و با پر کردن منبع آب میتوان از آب خنک آن استفاده کرد. بنابراین اگر قرار است آبسردکن را در جایی قرار دهید که شیر آب وجود ندارد. این مدل گزینه مناسبی هستند. ( این مدل در نوع آبسردکن رومیزی هم تولید و در بازار وجود دارند.)

آبسردکن منبع از پایین (مخزن دار)

این مدل آبسرکن با قرار گرفتن منبع در قسمت پایین آبسردکن و در درون آن جای گرفته است. که از لحاظ زیبایی و جمع و جور بودن نسبت به مدل مخزن از بالا بهتر هستند. این مدل فقط به صورت ایستاده طراحی و تولید شده‌اند. و فاقد مدل آبسردکن رومیزی می باشند.

مدل آبسردکن قابل اتصال به شیر آب ( آنی)

آبسردکن آنی بعد از متصل شدن به شیر آب در همان لحظه آب را خنک میکند. و دیگر نیازی به منبع آب از بالا و پایین ندارند. اگر قرار شما قرار است، در جایی که شیر آب وجود دارد، آبسردکن قرار دهید، این مدل بهترین نوع آبسردکن است. و از لحاظ نداشتن بطری استفاده از این مدل به صرفه هستند. این مدل دردونوع رومیزی و ایستاده تولید شده‌اند; ;که میتوانید با توجه به محیط و نیاز خود هر کدام از این مدل ها را تهیه کنید.

آبسردکن استیل

آبسردکن های استیل مدل صنعتی آبسردکن در بازار هستند. که برای مراکز تجاری بزرگ و یا اغلب مراکز پر رفت و آمد دیگر استفاده می‌شوند. این مدل آبسردکن استیل با توان بالا قادر به تامین آب خنک برای دو و یا سه شیر آب خنک درکنار هم را دارند. به دلیل اینکه معمولا دارای حجم بزرگی هستند برای فضاهای داخلی ساختمان قابل استفاده نیستند.

راهنمایی و نکات مهم هنگام خرید آبسردکن رومیزی و ایستاده

همان طور که در بخش قبلی اشاره شد، آبسردکن ها دارای دو مدل با نوع قرارگیری متفاوت برای محیط های مختلف هستند. بنابراین ابتدا برای خرید باید شما محیط و نوع آبسردکن را مشخص کنید. و نکاتی که برای خرید آبسردکن از لحاظ لوازم و تجهیزات لازم است، بدانید در نظر بگیرید، تا بتوانید آبسردکن رومیزی و یا ایستاده ای که انتخاب می‌کنید، بهترین کیفیت را داشته باشد.

فیلتر تصفیه آبسردکن

آبسردکن هایی که مخزن از بالا هستند. در مسیر لوله آنها از فیلتر آب استفاده می‌شود. و آب سالم و کاملا تصفیه شده را آماده می‌کنند. این فیلترها هر چند ماه یکبار نیاز به تعویض دارند. این مدل برای محیط های پر رفت و آمد که باید فیلتر آن را زودتر تعویض شود. بابت هر بار هزینه تعویض فیلتر به صرفه نیستند.

ظرفیت مخزن آبسردکن

برای آبسردکن های دارای مخزن می‌توانید، با توجه به مصرف آب شرب که این ظرفیت با توجه به رفت و آمد محیط در نظر گرفته می‌شود. ظرفیت مخزن را تعیین کنید. ( مخزن آبسردکن در ظرفیت های 8 تا 28 لیتر در بازار وجود دارند.)

خروجی آب سرد و گرم : مدل جدید آبسردکن ها برخلاف نام آنها قادر به تامین آبجوش هستند. این مدل آبسردکن ها با ویژگی خروجی دوگانه آبسرد و آب گرم را دارا هستند. فقط هنگام خرید به توان موتور دستگاه دقت داشته باشید، که دستگاه قدرت کافی را برای ایجاد سرمایش و گرمایش همزمان را داشته باشد.

رده انرژی و مصرف برق : برای خرید لوازم برقی همیشه رده انرژی و مصرف برق از نکاتی است که باید به آن توجه کرد. برای خرید آبسردکن نیز باید رده انرژی آن را در نظر بگیرید.

امکانات جانبی آبسردکن های رومیزی و ایستاده

برای تولید انواع آبسردکن امکاناتی برای استفاده آسانتر این دستگاه تعبیه شده است. و شما باید هنگام خرید توجه داشته باشید که آبسردکنی انتخاب کنید، که بیشترین امکانات جانبی را برخوردار باشد. که با داشتن امکانات جانبی قطعا استفاده از این امکانات باعث استفاده بهتر و آسانتر از این دستگاه‌ خواهد شد. این امکانات شامل:

  • فیلتر تصفیه آب
  • سینی چکه گیر
  • قفل کودک
  • امکان خاموشی خودکار
  • وجود جا لیوانی
  • صفحه نمایشگر
  • قابلیت تنظیم درجه سرما و گرما آب

بهترین مارک آبسردکن بازار

در این قسمت دو برند از بهترین آبسرکن را همراه با قیمت روز و خرید اینترتی آماده کرده‌ایم. که می‌توانید با بررسی این مدل آبسردکن مدل مد نظر خود را از بین پرفروش ترین آبسردکن های معرفی شده انتخاب و برای خرید روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا