خانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین مارک اتو بخار خارجی + معرفی 5 برند برتر پرفروش

اتو بخار یکی از لوازم ضروری برای داشتن ظاهری مرتب با لباس‌هایی بدونه چروک است. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال خرید بهترین مارک اتو هستند. که با وجود بهترین مدل اتو بتوانند اتوکشی بهتر و آسانی را انجام دهند. ما هم با توجه به اهمیت خرید این وسیله کاربردی تصمیم داریم در این مقاله 5 برند برتر از بهترین مارک اتو بخار های خارجی را بررسی کنیم. و در انتها چندین مدل پرفروش از اتو بخار خارجی را از این برندهای برتر معرفی کنیم.

شاید ظاهرا خرید اتو بخار کار ساده‌ای باشد اما با وجود برندهای زیاد تولید کننده اتو بخار و مدل های متنوع اتو، خرید بهترین مدل از بین مارک‌های برتر اتوی بخار کار دشواری است. اما نگران نباشید ما پیش تر مقاله‌ای جامع راهنمای خرید اتو بخار را ارائه کردیم. پیشنهاد میکنم به پست بهترین مارک اتو بخار مراجعه کنید.

بهترین مارک اتو بخار خارجی بازار

برندهای ایرانی و خارجی اتو بخارهای خانگی را تولید می‌کنند. از این برندهای بی نظیر خارجی میتوان به برندهایی نظیر فیلیپس، تفال، دلونگی، بوش، پاناسونیک، بایترونفوما، دسینی، فلر… را میتوان نام برد. که در ادامه بیشتر با این برندهای برتر جهانی آشنا خواهیم شد.

بهترین مارک اتو بخار خارجی
بهترین مارک اتو بخار خارجی

اتو بخار تفال

تفال از برندهایی است که این روزها نام آن برای بسیاری شناخته شده است. این برند با سابقه‌ای با بیش از شش دهه تولیدلوارم برقی خانگی و لوازم غیر برقی( پخت و پز) توانسته محصولاتی با کیفیت را در سراسر دنیا عرضه کند. اتو بخار تفال هم نمونه ای از محصولات با کیفت تفال هستند،که به جرائت میتوان گفت جزو بهترین مارک اتو بخار خارجی است.

اتو بخار بوش

بوش یک برند اصل آلمانی است. که فعالیت گسترده‌ای در زمینه تولید لوازم خانگی دارد و محصولاتی با کیفیت و ایده ال را به بازار ارائه کرده است اکنون برند بوش با بیش از نیم قرن سابقه تولید لوازم برقی به یکی از برندهای معتبر در سطح جهانی تبدیل شده است. اتو بخار های این برند را با امکانات و قابلیت‌های کاربردی تولید می‌شوند. که توان بالا با طراحی ظاهری زیبا اتو سبب شده بوش از مدل‌های خوب و پرطرفدار باشند.

بهترین مارک اتو بخار خارجی
بهترین مارک اتو بخار خارجی

اتو بخار بایترون

کمپانی آمریکایی بایترون لوازم برقی خانگی قدرتمندی را با هدف محصولات دوست دار محیط زیست تولید و به سراسر دنیا صادر میکند. بایترون محصولاتی از جمله بهترین مدل اتو بخارهای این برند را مطابق با پبشرفته ترین علم و فناوری روز را روانه بازار می‌کند. از بین اتو بخارهای بایترون مدل اتو پرسی های این برند با ویژگی های منحصر بفرد مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. ( برای شناخت بیشتر مدل‌های متنوع اتو پرس برند بایترون به پست بهترین مدل اتوپرس بایترون مراجعه کنید.)

اتو بخار پاناسونیک

پاناسونیک یکی از برندهای قدیمی در حوضه لوازم الکترونیکی و دیجیتال است. که با یک قرن تجربه مدل‌های خاص و جدید از اتو بخارهای پاناسونیک را جهت اتو کشی آسان و سریع برای طرفداران این برند ارائه کرده است. بدون شک میتوان گفت اتو بخار های برند پاناسونیک با کیفیت بالا برای هر کسی سالیان سال بدون هیچ ایرادی کار کنند.

نکات مهم خرید بهترین مارک اتو بخار خارجی

با این که مدل اتو بخار های خارجی از کیفیت بالایی برخوردارند. اما برای خرید اتو مناسب باید به نکات مهم هنگام خرید توجه داشت. تا بتوانید مدل اتو بخار پرقدرت و با کیفیت مطابق یا انتظارتان تهیه کنید.

کیفیت جنس اتو: کیفیت جنس اتو خصوصا قسمت کفه اتو باید از بهترین متریال تولید شده باشد. که امروزه از موادی مانند تیتانیوم، سرامیک، فولاد استفاده می‌شود. تا در زمان اتوکشی در دمای بالا مانع از چسیندگی لباس شود.

طراحی ظاهری: اتو از وسایلی است که در طول هفته بارها استفاده می‌شوند. بنابراین باید دارای طراحی ارگونامیک باشد تا هنگام اتوکشی راحت تر و سریع چروک های لباس برطرف شود.

توان مصرفی : یکی از فاکتورهای مهم توان و قدرت اتو بخار است. اتو هر چقدر توان بیشتری داشته باشد گرمایش بالاتری دارد. در واقع باید مدل اتویی را انتخاب کرد که با قدرت بالا رده انرژی مصرف پایین داشته باشد. که خوشبختانه اکثر مدل اتو بخارهای خارجی دارای رده A هستند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مدل اتو بخار فیلیپس

بهترین مدل اتو بخار خارجی کدومه؟

برندهای خارجی که در این مطلب هم معرفی شد دارای مدل اتو بخارهای متنوعی هستند. که هر یک از اتوی می تواند امکانات و کاربردهای متفاوتی داشته باشند. بنابراین مهم ترین و اساسی ترین عاملی که باید برای خرید اتو به آن توجه کرد، نوع نیاز شماست. که با شناسایی و تعیین نوع نیاز خود میتوانید یکی از بهترین مدل اتو خارجی معرفی را تهیه کنید.

برای سهولت خرید در این بخش لیستی از بهترین مدل اتو بخار خارجی را آماده کرده‌ایم . می‌توانید با بررسی مدل‌های معرفی شده مدل اتو مورد نظرتان را انتخاب کنید. و با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید قیمت روز محصول را با عکس و نظرات خریداران را مشاهده کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا