خانه و آشپزخانه

بهترین بخاری برقی کم مصرف + قیمت 23 مدل با کیفیت ارزان

بهترین بخاری برقی ارزان کم مصرف

اگر قصد خرید بخاری برقی را دارید. در وهله اول این سوال پیش می‌آید که بهترین مارک بخاری برقی کدام است؟ کدام مارک بخاری برقی کم مصرف است؟ بخاری برقی فن دار یا بخاری برقی تابشی تفاوت این دو مدل چیست؟

فصل پاییز با سرد شدن هوا نیاز به وسایل گرمایشی در هر خانه احساس می‌شود. برای محیطی که نمی‌توان از وسایل گرمایشی مانند شومینه و بخاری گازی استفاده کرد. داشتن بخاری برقی بهترین گزینه برای گرم نگه داشتن محیط می‌باشد. بخاری برقی با ویژگی جابه‌جایی آسان، اندازه کوچک، و طراحی ساخت ساده…..میتواند جایگزینی مناسب برای شومینه و بخاری گازی باشد. اگر قصد خرید بخاری برقی دارید، پیشنهاد میکنم با ما و راهنمای خرید بهترین بخاری برقی همراه باشید تا با بررسی همه چیز درباره بخاری برقی انتخاب خوبی را برای خود رقم بزنید.

البته شومینه های برقی دیواری هم نمونه ای دیگر از لوازم گرمایشی هستند که با طراحی بسیار جذاب مورد استقبال طراحان دکوراسیون قرار گرفته اند. میتوانید مدل شومینه های دیواری را در شومینه دیواری برقی ببینید.

بخاری برقی چیست؟ و چگونه کار می‌کند؟

درون دستگاه بخاری برقی المنت تعبیه شده است. که انرژی الکتریکی (نیروی برق) را به انرژی گرمایشی تبدیل می‌کند. و در نتیجه با گرمای ایجاد شده محیطی گرم را فراهم میکند. بخاری برقی در چند مدل ساده و بخاری برقی پیشرفته فن دار یا هیتر در بازار وجود دارند.

اکنون که قصد خرید این وسیله کاربردی را دارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید. تا اطلاعات و نکات مهم خرید را در مورد انواع بخاری برقی و هیتر و تفاوت های آنها شرح دهیم. و نیز پرفروش ترین مارک بخاری برقی را به شما معرفی کنیم.

انواع بخاری برقی کدامند؟

شناخت کم مصرف ترین بخاری برقی های بازار و اسم انواع بخاری برقی جدید و قدیمی کمک شایانی برای اینکه بدانیم بخاری برقی خوب چی بخریم؟ جدیدترین مدل بخاری برقی خیلی کم مصرف نسبت به مدل های رایج سابق علاوه بر طراحی ظاهری بسیار جذاب جزو کم مصرف ترین بخاری برقی موجود بازار هم هستند.

  1. بخاری برقی المنتی
  2.  بخاری برقی فن دار ( هیتر)
  3. بخاری برقی هالوژنی
  4. بخاری برقی نانو

بخاری برقی فن دار

بخاری برقی فن دار

این مدل بخاری برقی جدید که به آن هیتر هم گفته می‌شود. نحوه عملکرد آن به این صورت است که زمانی که المنت بخاری برای گرم کردن روشن می‌شود. با وجود فن حرارت و گرما ایجاد شده را به صورت باد به محیط منتقل میکند. این مدل از نوع بخاری هیتر برقی خیلی کم مصرف هستند.

بخاری برقی تابشی

بخاری برقی تابشی

بخاری برقی با گرمای تابشی این مدل بخاری برقی از طریق تابش نور مادون قرمز با الگو برداری از نور خورشید تولید شده‌اند و بر خلاف تصور تا 50% در انرژی برق صرفه جویی می‌کند. برای فضای اتاق کوچک زیاد مناسب نیست بیشتر در فضای بزرگ استفاده می‌شوند.

بخاری برقی بدون فن ساده

بخاری برقی  بدون فن ساده

این مدل نسبت به بخاری فن دار و یا تابشی بسیار ساده‌تر هستند. اما نسبت به بخاری‌های دیگر فضا را زودتر گرم می‌کند. که از یک یا چند المنت برای گرما استفاده شده است. و از نظر قیمت بسیار مناسب هستند.

پرفروش ترین بخاری برقی

  • بخاری برقی پارس خزر مدل FH2000P
  • بخاری برقی برفاب مدل QH-3000
  • بخاری برقی آبسال مدل 341F
  • بخاری برقی آراسته سری زنبوری مدل REHA2000
  • فن هیتر برقی نوا مدل NH-1256WH

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک بخاری گازی بدون دودکش با دودکش

چه زمانی باید از بخاری برقی استفاده کرد؟

پیشنهاد می‌شود تا جایی که برای شما مقدور است. از بخاری گازی استفاده‌ کنید. زیرا هزینه گاز مصرفی به مراتب به صرفه‌تر از برق است. اما در بعضی از مواقع برای برخی از اتاق‌ها امکان استفاده از بخاری گازی وجود ندارد. در این شرایط بخاری برقی گزینه مناسبی است.

نکات مهم هنگام خرید بخاری برقی

توجه به محیط: از جمله مواردی که باید برای خرید بخاری برقی در نظر گرفت محیطی است که قصد دارید بخاری برقی را در آنجا مورد استفاده قرار دهید. اگر بخاری را برای فضای بزرگ می‌خواهید بدیهی است که بخاری کوچک کفایت نمی‌کند بنابراین از مدل های بزرگتر که تعداد المنت بیشتری دارند. انتخاب کنید. اما اگر برای اتاق کوچک بخاری برقی را لازم دارید بهتر است بهترین بخاری برقی در اندازه کوچک را تهیه کنید. علاوه بر این که فضای کمی اشغال می‌کند در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می‌شود.

ترموستات: تقریبا تمام وسایل گرمایشی دارای ترموستات قابل تنظیم حرارت هستند. ترموستات مانع از بالا رفتن بیش از حد درجه حرارت دستگاه می‌شود هنگام خرید فقط باید از وجود ترموستات و سالم بودن آن اطمینان حاصل کرد.

نوع گرمایش بخاری : همانطور که قبلا در این مطلب اشاره شد بخاری برقی در انواع بخاری برقی فن دار، تابشی و بخاری برقی معمولی در بازار وجود دارد. انتخاب نوع بخاری بستگی به سلیقه و محیط مورد نظر شما خواهد داشت.

میزان صدا: به طورمعمول بخاری برقی بدونه صدا هستند. بجز بخاری برقی فن دار که فن آنها ایجاد صدا می‌کند. هنگام خرید به میزان صدای بخاری فن دار دقت کنید. که صدای زیاد و آزار دهنده نداشته باشد. برای افرادی که قصد دارند بخاری را برای اتاق خواب استفاده کنند بخاری برقی فن داربه دلیل ایجاد صدا موقع استراحت توصیه نمی‌شود.

امکانات جانبی: همراه بخاری برقی امکاناتی از قبیل ریموت کنترل، تایمر فعالیتی و چرخ دار بودن ….میتوان اشاره کرد.که با وجود امکانات بیشتر حتما داشتن این امکانات برای قیمت نهایی تاثیر گذار است.

کم مصرف ترین بخاری برقی کدام است؟

مهمترین ملاک برای انتخاب بخاری برقی کم مصرف بودن آن است. و اولین نکته قبل از خرید بخاری برقی به کم مصرف بودن آن توجه کنید. بر چسب رده انرژی نشان دهنده مقدار مصرف بخاری است باید محصول از رده انرژی A و یا B باشد که این امر در انتخاب بخاری برقی کم مصرف تاثیر گذار می‌باشد.

با وجود این نکته که وسایل برقی از حساسیت بالایی برخوردارند. باید موقع خرید نهایت دقت را داشت که لحاظ ایمنی و استاندارد محصولات رعایت شده باشد عواملی همچون امکانات جانبی، توان گرمایشی، میزان پوشش دهی محیط و قابل تنظیم بودن بخاری برقی برای قیمت بخاری برقی تاثیر گذارند. جهت مصرف روزانه ایمنی و استاندارد بودن بخاری برقی بسیار با اهمیت است. و این موارد مهمترین نکته برای انتخاب بهترین و کم مصرف ترین بخاری برقی می‌باشد

لبشتر بخوانید: بهترین مدل آبگرمکن برقی دیواری بوتان بدونه مخزن و ارزان

بهترین مارک بخاری برقی کدامند؟

بخاری برقی در مارک‌های مختلف تولید می‌شوند. و برندهای معتبر ایرانی و خارجی محصولات خود را به بازار ارائه کرده‌اند. از جمله برندهایی مانند دلونگی، پارس خزر، کرستون، آراسته…میتوان اشاره کرد. از بین بخاری برقی ایرانی پارس خزر، آراسته و از برندهای خارجی دلونگی از برندهای پر طرفدار هستند.

قیمت بخاری برقی

با وجود این نکته که وسایل برقی از حساسیت بالایی برخوردارند. باید موقع خرید نهایت دقت را داشت که لحاظ ایمنی و استاندارد محصولات رعایت شده باشد قیمت این وسیله را نباید چندان در نظر داشت. عواملی همچون امکانات بخاری برقی و اندازه و یا برند روی قیمت انواع بخاری برقی تاثیر دارد. خوشبختانه بهترین بخاری برقی را میتوان با صرف هزینه ای کم با درنظر گرفتن نیازتان میتوانید تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا