خانه و آشپزخانه

ماشین ظرفشویی پاکشوما بهتره یا جی پلاس + 10 مدل پرفروش هر دو برند


ماشین ظرفشویی جی پلاس بهتره یا پاکشوما ؟ کدومو بخرم؟  اگر شما هم به دنبال خرید ماشین ظرفشویی با کیفیت و مدرن هستید حتماً با مدل های متعدد ماشین ظرفشویی‌های دو برند معتبر و قدرتمند جی پلاس و پاکشوما مواجه شده‌اید. این دو برند ایرانی توانسته اند با طراحی و تولید ماشین ظرفشویی‌های  مدرن و در عین حال با دوام نظر کاربران زیادی را به خود جلب کنند.

البته ما پیش تر به طور تخصصی بهترین ماشین ظرفشویی جی پلاس و ماشین ظرفشویی پاکشوما را بررسی کرده و مدل های متنوع هر دو برند معرفی شد. از آنجایی که ماشین ظرفشویی‌های هر دو برند جی پلاس و پاکشوما بسیار با کیفیت و پرطرفدار هستند انتخاب یکی از آنها کار بسیار دشواری می‌باشد. در این مطلب قصد داریم به مقایسه ماشین ظرفشویی برند جی پلاس با ماشین ظرفشویی برند پاکشوما بپردازیم، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

از آنجایی که ماشین ظرفشویی یکی از کاربردی‌ترین لوازم آشپزخانه است در هنگام خرید ماشین ظرفشویی باید فاکتورهای مهم خرید ظرفشویی را در نظر داشته باشید. قبل از انتخاب برند ظرفشویی جی پلاس و یا پاکشوما پیشنهاد میکنم مطلب راهنمای خرید ماشین ظرفشویی را مطالعه کنید.

ماشین ظرفشویی جی پلاس یا ماشین ظرفشویی پاکشوما


مقایسه ماشین ظرفشویی جی پلاس با ماشین ظرفشویی پاکشوما

همانطور که می‌دانید هر دو برند جی پلاس و پاکشوما ساخت کشور ایران می‌باشند. همچنین هر دو برند همگام با تکنولوژی روز دنیا اقدام به طراحی و تولید محصولاتی در حد محصولات خارجی کرده اند به همین دلیل انتخاب و خرید یک از این دو برند ماشین ظرفشویی بسیار سخت و چالش برانگیز می‌باشد.
با بررسی مشخصات و ویژگی‌های هر دو مدل ماشین ظرفشویی قطعا می‌توانیم شناخت بیشتری از این محصولات پیدا کنیم و در نهایت انتخاب بهتری داشته باشیم.

امکانات ماشین ظرفشویی پاکشوما

۱- مجهز به برنامه شدیدشویی
۲- قابلیت شستشوی میوه و سبزیجات
۳- برنامه شستشوی اقتصادی
۴- دارای سه بازوی آبپاش
۵- مجهز به نمایشگر اتمام مایع جلال دهنده و نمک
۶- مجهز به قفل کودک

امکانات ماشین ظرفشویی جی پلاس

۱- مجهز به حسگر نشت آب
۲- مجهز به سیستم شستشوی 360  درجه
۳- شستشوی سریع ظروف در 58 دقیقه
۴- قابلیت تنظیم ارتفاع سبد میانی
۵- قابلیت تاخیر در شستشو
۶- برنامه پیش شستشو و پیش آبکشی
۷- مجهز بودن به قفل کودک

کیفیت ماشین ظرفشویی‌های جی پلاس

برند جی پلاس جایگزین کمپانی معتبر ال جی در ایران می‌باشد و همواره سعی کرده است با استفاده از تجربه همکاری با شرکت ال جی محصولاتی با امکانات پیشرفته و کیفیت بالا را روانه بازار کند.
تولیدات برند جی پلاس  شامل یخچال فریزر، تلویزیون، کولر و ماشین ظرفشویی و…. می باشد. از ویژگی‌های منحصر به فرد تولیدات این برند می‌توان به طراحی زیبا، کیفیت بسیار بالا ی محصولات آن و در عین حال قیمت مناسبشان اشاره کرد.

ماشین ظرفشویی جی پلاس از قطعات بسیار با کیفیت و با دوام تولید شده است موتور لباسشویی جی پلاس ساخت چین و از نوع گرید A بوده موتور این ماشین ظرفشویی‌ها نیز بسیار با کیفیت و قدرتمند می‌باشد. این ماشین ظرفشویی با استفاده از برنامه شستشوی متعددی که دارد ظرف‌ها را بدون آسیب دیدگی و بسیار تمیز می‌شوید.

کیفیت ماشین ظرفشویی پاکشوما

یکی دیگر از برندهای با تجربه ایرانی برند پاکشوما می‌باشد که نزدیک به نیم قرن سابقه در عرصه تولید لوازم خانگی دارد. ماشین ظرفشویی‌های برند پاکشوما بسیار با کیفیت و قیمت مناسب می‌باشند. محصولات برند پاکشوما از نظر شکل ظاهری بسیار شیک طراحی شدند و ارزش خرید بسیار بالایی نیز دارند.

متخصصین برند پاکشوما با استفاده از فناوری روز دنیا و به کارگیری آخرین تکنوبوژی روز در طراحی و تولید ماشین ظرفشویی پاکشوما توانسته است ماشین ظرفشویی‌های بسیار با کیفیت با موتورهای قدرتمند و برنامه‌های شستشوی متعدد و کاربردی برای کاربران ارائه کند و توجهات زیادی را به برند پاکشوما جلب کند. 

نتیجه:

در این مطلب سعی کردیم با بررسی امکانات و ویژگی‌های ماشین ظرفشویی‌های جی پلاس و پاکشوما به شما کمک کنیم تا با توجه به بودجه‌ای که برای خرید ماشین ظرفشویی در نظر گرفته‌اید و همچنین امکاناتی که مد نظرتان هست یکی از آنها را انتخاب کنید. امیدواریم با استفاده از این مقاله و مطالعه مقالات پیشنهاد شده توانسته باشید به شناخت کاملی در هر دو مورد رسیده باشید.

لیست ماشین های ظرفشویی پاکشوما

درحال دریافت محصولات منتخب ...

لیست ماشین های ظرفشویی جی پلاس

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا