خانه و آشپزخانه

بهترین مارک شومینه برقی دیواری جدید و مدرن + 15 مدل شومینه ارزان و پرفروش

شومینه برقی دیواری از وسایل گرمایشی جدید هستند. که با طراحی مدرن و امروزی این مدل شومینه طرفداران زیادی پیدا کرده اند. با طراحی ظاهری زیبا این مدل را با جنبه دکوراتیو برای دکوراسیون داخلی و گرمای مطلوب نصب و پیاده سازی می‌کنند. اما برای خرید مدل شومینه برقی دیواری مدرن ابتدا باید با انواع مدل این شومینه‌های جدید بیشتر آشنا شد. و با در نظر گرفتن معایب و مزایای هر کدام از این محصولات در نهایت بهترین مارک شومینه برقی را برای نصب در فضای خانه با دکوراسیون جدید انتخاب کرد.

شومینه برقی چیست؟

شومینه برقی دیواری همانند یک باکس روی دیوار نصب می‌شوند. که با انرژی برق، نور و گرمای مطلوبی را برای فضا ایجاد می‌کنند. این مدل پیشرفته شومینه دیواری با قابلیت‌هایی نظیر کنترل نور و حرارت کارایی بالایی برای گرمایش محیط و زیبایی دکوراسیون دارند. به طوری که امروزه استفاده از شومینه‌های برقی به لحاظ طراحی و زیبایی بیشتر از شومینه‌های سنتی محبوبیت پیدا کرده‌اند.

انواع شومینه برقی

شومینه‌های برقی در کل به دو نوع شومینه برقی توکار و روکار تقسیم می‌شوند. که بستگی به مدل شومینه طریقه نصب ، راه اندازی هر کدام از شومینه های برقی متفاوت است. اما به نسبت مدل شومینه‌های برقی دیواری با طراحی بسیار زیبا و کم جا بودن بیشتر استقبال خریداران این محصولات قرار گرفته‌اند. و جزو شومینه‌های پرطرفدار و محبوب بازار هستند.

شومینه برقی میز تلویزیون

 شومینه برقی با طراحی شیک ، زیبایی و جذابیت خاصی به دیزاین خانه امکان استفاده آن در 4 فصل سال را دارند. و با این طراحی که هیچ گونه گرمایی را انتقال نمیدهند.  می تواند در طول سال نقش دکور و زیبایی را به عهده بگیرد. شومینه برقی میز تلویزیون با طراحی ویژه‌ای برای نصب در قسمت میز تلویزیون ساخته شده‌اند.  این مدل شومینه با جلوه و چشم انداز خاصی را برای قسمت میز تلویزیون نصب می‌شود.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین بخاری برقی کم مصرف ارزان

مزایای استفاده از شومینه های برقی دیواری

شومینه‌های برقی دیواری با ظاهر زیبا و منحصر بفرد در طرح‌ها و ابعاد متنوعی ساخته شده‌اند. که با نصب این مدل شومینه‌های جدید و مدرن و روشن شدن با طراحی شبیه به شومینه‌های چوب سوز حس شعله ور شدن چوب را به صورت طبیعی القاء می‌کنند.

شومینه‌های گازی و چوب سوز با وجود داشتن دودکش در حین سوختن همه دود از طریق دودکش خارج نمی‌شود. و البته پخش شدن بوی دود و آلودگی از احتراق این مدل اجتناب ناپذیر است. که در مدل شومینه‌های برقی هیچگونه آلودگی ایجاد نمی‌شود.

نصب آسان مدل شومینه‌های دیواری که به ساده‌ترین شکل ممکن و بدونه نیاز به نصاب با پیچ و رول روی دیوار نصب می‌شوند.

شومینه‌های برقی در ابعاد و طراحی متنوعی هستند. که به آسانی میتوان از بین تنوع بالای این محصولات طرح ساده و مدنی از شومینه‌های برقی را انتخاب نمایید.

یکی از مزایای بسیار کاربردی این مدل شومینه‌های برقی قابیلت حمل و جابه‌جایی آسان است. که میتوان این مدل را از جایی به جای دیگر منتقل کرد.

استفاده از برق به عنوان سوخت این محصول، آلودگی محیط و و خطر گاز گرفتگی که توسط گاز طبیعی و هیزم ایجاد می‌شود. به کمترین میزان ممکن رسانده است.

معایب شومینه برقی

بسیاری از افراد شومینه را برای حس طبیعی بودن سوخت چوب نصب می‌کنند. شومینه‌های برقی با انرژی برق نور و گرمایش را تامین می‌کنند. و هیچ گاه نمی‌توانند حسی واقعی از سوختن طبیعی چوب را ایجاد کنند.

شومینه‌های برقی با وجود استفاده از انرژی برق به طبع مصرف برق را افزایش میدهند. بنابراین برای افرادی که مصرف انرژی برق کمتر برایشان مهم است. حتما هنگام خرید شومینه برقی دیواری به رده انرژی شومینه توجه داشته باشید.

بهترین مارک شومینه برقی کدام است؟

برندهای معتبر همیشه از متریال ساخت بهتر برای کارایی بالاتر، و ایمنی بیشتر را برای محصوات خود لحاظ می‌کنند. بنابراین برای خرید بهترین شومینه برقی دیواری می‌توانید برندهایی نظیر آراسته، پارس خزر، اچ بی، بیستون … را مد نظر داشته باشید.

نصب و ایمنی شومینه برقی

شومینه‌های برقی دیواری بیشتر جنبه تزیینی دارند بنابر این برای نصب این مدل شومینه فضایی را انتخاب کنید که علاوه بر گرمایش فضای خانه دکوراسیون چشمگیرتری داشته باشید.

برای جلوگیری از هرگونه مشکلی حتما هنگام نصب شومینه برقی از محافظ برق استفاده کنید. تا کم و زیاد شدن ولتاژ برق ساختمان باعث آسیب به شومینه نشود.

با اینکه شومینه های دیواری مراحل نصب خاصی ندارند. اما برای ایمنی بیشتر از متخصص نصب کمک بگیرید. تا با اطمینان بیشتری شومینه برقی را نصب کنید.

قیمت و خرید شومینه برقی

در این مقاله با چند نکته درباره انتخاب و خرید شومینه برقی آشنا شدیم. در ادامه 15شومینه مدرن برقی در ابعاد مختلف با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب از پرفروش ترین شومینه برقی سال را آماده کرده‌ایم. می‎‌‌توانید با توجه به هزینه در نظر گرفته‌اید. یکی از انواع مدل شومینه‌هایی که در این قسمت معرفی شده را انتخاب کنید. و با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول مشخصات کاملتر و قیمت دقیق آن را مشاهده کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا