تلویزیونخانه و آشپزخانه

تلویزیون الیو خوبه؟ 3 مدل بهترین تلویزیون olive سال 2024

امروزه انتخاب و خرید یک تلویزیون با کیفیت و مقرون به صرفه در این بازار متنوعی که در کشور ما وجود دارد کار چندان راحتی نیست. اگر می‌خواهید از خرید خود راضی باشید و از انتخاب آن لذت ببرید قبل از هر خریدی باید درباره برند سازنده تلویزیون همچنین امکانات و ویژگی‌های تلویزیون مد نظرتان تحقیق کنید و با خیال راحت خرید کنید.
برای خرید یک تلویزیون که هم امکانات زیادی دارد و هم قیمت مناسبی ما به شما بررسی تلویزیون الیو را پیشنهاد می‌کنیم زیرا در سال‌های اخیر برند الیو توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. بنابراین برای اطلاع از ویژگی های و شناخت بیشتر تلویزیون olive در ادامه این مطلب با هم بررسی خواهیم کرد که برند الیو ساخت کجاست و چه امکاناتی دارد؟ با ما همراه باشید.

بهترین تلویزیون olive
بهترین تلویزیون olive

بهترین تلویزیون 32 اینچ تلویزیون 32 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 32 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 43 اینچتلویزیون 43 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 43 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 55 اینچ تلویزیون 55 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 65 اینچبهترین تلویزیون 65 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 65 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 75 اینچ تلویزیون 75 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 75 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 85 اینچ تلویزیون 85 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 85 اینچ دیجیکالا


تلویزیون الیو ساخت کجاست؟

برند الیو یک برند ایرانی است که حدود ۱۳ سال پیش شروع به طراحی و ساخت تلویزیون کرده است.در واقع نام کارخانه تولید کننده تلویزیون الیو در ایران کارخانه جاوید آریان می‌باشد. در حال حاضر این شرکت علاوه بر ساخت تلویزیون اقدام به تولید محصولات دیگر همچون کولر گازی و سایر لوازم تصویری و صوتی کرده است.

امکانات تلویزیون الیو OLIVE

در این قسمت قصد داریم امکانات و ویژگی‌های تلویزیون های برند الیو را بررسی کنیم. برند الیو با بهره‌گیری از تجربیات شرکت ال جی و وستل ترکیه توانسته است محصولات بسیار با کیفیت با توان مصرفی پایین را وارد بازار کند.
تلویزیون‌های برند الیو از ارزان‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار ایران می‌باشند. این تلویزیون‌ها هوشمند بوده و با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده اند، گیرنده دیجیتال دارند. محصولات برند الیو از نظر صوتی و تصویری بسیار با کیفیت و درجه یک هستند.

کنترل تلویزیون الیو OLIVE

نمایندگی تلویزیون الیو

خدمات پس از فروش و گارانتی هر محصول نشان دهنده اصل بودن و تضمین کیفیت محصول است. محصولات شرکت الیو از جمله تلویزیون olive از نظر خدمات پس از فروش نیز گارانتی ۱۸ ماهه آسان سرویس دارند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مدل تلویزیون آیوا

بهترین مدل تلویزیون الیو

برند الیو یک برند تازه تاسیس که با تلاش سعی دارد محصولاتی با طراحی پیشرفته و بروز را با بالاترین کیفیت ارائه دهدشرکت الیو در حال حاضر تلویزیون‌های الیو را در سه مدل و چهار سایز 32، 43، 55، و 65 تولید می‌شوند که در ادامه مشخصات آنها را بررسی خواهیم کرد.

1- تلویزیون ای ای دی هوشمند الیو مدل 43FB6730 سایز 43 اینچ

تلویزیون ا الیو  43 اینچ

تلویزیون ۴۳ اینچ برند الیو جزو ارزانترین تلویزیون‌های موجود در بازار به شمار می‌رود. این تلویزیون هوشمند دارای تکنولوژی صفحه پنل ال ای دی تخت ۴۳ اینچ است. که پخش تصاویر را با کیفیت full HD امکان پذیر کرده است . دارای دو پورت usb است تعداد ورودی‌های hdmi آن ۳ عدد است. این مدل تلویزیون مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای است و سیستم عامل آن اندروید می‌باشد. از مشخصات کاربردی دیگر تلویزیون ۴۳ اینچ برند الیوOLIVE مدل43fb6410 قابلیت خاموش شدن خودکار دارد و گیرنده دیجیتال است و امکان اتصال به دیوار را نیز دارد.میزان مصرف برق در حالت نرمال در این مدل تلویزیون75 وات می‌باشد.

1- تلویزیون ال ای دی هوشمند الیو مدل 50UB8740 سایز 50 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند الیو مدل 50UB8740 سایز 50 اینچ

امکانات تلویزیون ۵۰ اینچ برند الیوOLIVE مدل50UB8740 این محصول برند الیو هوشمند بوده نوع خروجی صدای دیجیتال اپتیکان است. دارای کیفیت تصویر ultrasound HD-4K می‌باشد. مجهز به سیستم عامل اندروید و پردازنده چهار هسته‌ای با گیرنده دیجیتال می‌باشد. فناوری ارتباطی آن بلوتوث و قابلیت اتصال به اینترنت دارد. از دیگر ویژگی های این مدل درگاه ورودی دو عدد پورت USB و HDMI برای سهولت کار کاربران است. از مشخصات بارز تلویزیون ال ای دی هوشمند الیو مصرف برق در حالت نرمال در این تلویزیون ۱۲۰ وات می‌باشد.

افراد زیادی خرید تلویزیون الیو را در نظر دارند این دسته از افراد به دنبال نظر کاربران تلویزیون های الیو هستند تا بتوانند اطلاعات بیشتری از کیفیت تلویزیون های الیو داشته باشند. تا با اطمینان از کیفیت و امکانات این محصولات انتخاب دقیقتری داشته باشند. اما متاسفانه اطلاعات کمی از تجربه مصرف کنندگان تلویزیون الیو در دسترس است. اگر شما تجربه ای از خرید و یا استفاده ار تلویزیون الیو دارید در پایان این مقاله حتما نظرتان را با ما درمیان بگذارید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام،من تازه تلویزیون الیو۵۰ اینچ گرفتم تروخداراهنمایم کنیدازنظرکیفیت چطوره؟؟

  2. آخه تلویزیون ۳۲ اینچ ایرموست داشته باشه اما ۵۵ اینچ نداشته باشه من آگهیتونو تو سایت‌های دقیقاً نمی‌دونم کدام دیدم که این مدل تلویزیون را انتخاب کردم مدل8630 لطفاً بهونه در نیارید برای ما بفرست �ف هزینه‌شم خودم بدم چیکارتون کنم خوب.

    1. فراهم کده سایت راهنمای خرید هست و محصولی برای فروش نداره. فقط برای خرید تلویزیون ارجاع داده میشه به فروشگاه دیجی کالا که معتبر هست و بعد از خرید به صورت سریع و خیلی آسون میتونید پیگیر تعویض و یا مرجوعی باشید. شما باید ببینید که تلویزیون رو از کجا و کدوم سایت تهیه کردید و به همون پشتیبانی پیام بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا