خانه و آشپزخانه

بهترین مارک سرویس قابلمه ایرانی خوب و با کیفیت + معرفی 5 برند پرفروش ارزان

قابلمه ایرانی چه مارکی خوبه؟ بهترین مارک قابلمه ایرانی کدومه؟ برندهای ایرانی انواع قابلمه را به صورت تکی و سرویس با تنوع مدل و جنس مختلف تولید می‌کنند. در برخی از برندهای ایرانی بقدری کیفیت قابلمه‌های تولید شده بالا می باشند. که با برندهای خارجی برابری و یا از نمونه ‎های مشابه برندهای خارجی هم بهتر هستند. به طوری که با قیمت بسیار مناسب میتوان بهترین سرویس قابلمه ایرانی را تهیه کرد.

با توجه به اهمیت خرید بهترین قابلمه برای آشپزی و نبود شناخت کافی از برندهای تولید کننده ظروف پخت و پز ایرانی تصمیم داریم در این مقاله برترین برندهای تولید کننده قابلمه‌های ایرانی را همراه با سایر ویژگی‌هایشان بررسی کنیم و با برندهای قابلمه ایرانی آشنا شویم.

بهترین برند قابلمه ایرانی

ما در مقالات قبلی به بررسی انواع قابلمه گرانیت، تفلون و چدن پرداخته‌ایم. که می‌توانید برای شناخت کیفیت هر کدام از این جنس قابلمه ها به پست بهترین مارک سرویس قابلمه چدن اصل ، خرید بهترین مارک قابلمه گرانیتی مراجعه کنید. . اما برندهای ایرانی تولید کننده لوازم پخت و پز که در چند سال اخیر توانسته‌اند با تولید سرویس سرویس قابلمه ایرانی با طراحی، جنس و رنگ‌های متنوع نظرات بسیاری از خریداران را به برندهای برتر ایرانی جلب کنند. در این مطلب با معرفی پنج تولید کننده مطرح سرویس قابلمه های ایرانی بیشتر آشنا می‌شویم:…

بهترین قابلمه ایرانی

سرویس قابلمه زرساب خوبه؟

برند زرساب یکی از تولیدکنندگان سرویس‌های مختلف پخت و پز ایرانی است که توانسته سرویس قابلمه‌های زرساب را در طراحی جذاب با رنگبندی گوناگون و تنوع سایزبندی از قابلمه‌های کوچک تا ماهیتابه و قابلمه‌های سایز بزرگ زرساب را تولید کند. که با سرویس ماربلینا، پاپریکا، و سرویس ملورین زرساب نمونه‌هایی بی‌نظیر از برند زرساب هستند. برند زرساب با بیش از سه دهه فعالیت با تولید سرویس قابلمه ایرانی مارک خوب از گزینه‌هایی است که برای خرید ظروف پخت و پز انتخابی مطمئن هستند. ( ما در مقاله ای دیگر انواع سرویس قابلمه زرساب و مدل‌های تک این محصولات را با سایزهای کوچک و بزرگ معرفی کرده ایم، برای بررسی بیشتر به بهترین مدل قابلمه زرساب مراجعه کنید.)

مشخضات قابلمه زرساب

  • پوشش پودری سوئسیی PTFE برای سرویس قابلمه تفلون
  • دستگیره‌هایی از جنس سیلیکون و باکالیت نسوز که در مقابل حرارت بالا بسیار مقاوم هستند و جابه جایی قابلمه را آسان می‌کند.
  • دارای چند طرح متنوع سرویس قابلمه باکیفیت با 7، 8، 10 و 12 پارچه کامل
  • قابلمه‌های تکی در اندازه های مختلف

قابلمه زرساب
قابلمه زرساب

سرویس قابلمه کاندید

قابلمه‌های برند کاندید یکی دیگر از برندهای باکیفیت موجود در بازار هستند. که طراحی ظاهری بسیار جذاب و کیفیت بالای این محصولات سبب شده که اغلب مشتریان با این سوال مواجه شوند که برند قابلمه کاندید ساخت کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت برند کاندید طراحی و ساخته شده به دست متخصصین ایرانی است. که فعالیت این شرکت از سال 1384 شروع شد و طی مدت زمان کوتاهی توانست در کنار برندهای بی نظیر تابان، تفال ، دسینی جایگاه خود را پیدا کند. سرویس قابلمه اوشن، اسکار، سزار ، کاپری و پروانه تولیدات برند کاندید هستند. که با بهترین جنس روکش و متریال اولیه ساخت محصولات بی‌نظیری را به مشتریان خود اراده کرده است.

پیشنهاد شده برای شما: قابلمه روحی کاسیو

مشخصات قابلمه کاندید

  • برند کاندید سرویس‌هایی با پوشش مختلف تفلون، سرامیک و گرانیت را به بازار عرضه کرده است.
  • طراحی خاص قابلمه ایرانی کاندید با نوع کفه با ضخامت بالا نسبت به برندهای دیگر بسیار با کیفیت و بادوام هستند.
  • استفاده از رنگ سیلیکونی با کیفیت که دوام این محصولات را بسیار بیشتر کرده و هیچ گونه ضرری برای سلامتی ندارد.
  • کاندید یک برند کاملا ایرانی با طراحی و کیفیت بسیار عالی هستند. که با هزینه‌ای کم میتوان بهترین سرویس قابلمه ارزان با کیفیت بالا از برند کاندید را برای خرید انتخاب کرد.
قابلمه کاندید
قابلمه کاندید

سرویس قابلمه تابان

تابان یکی از برندهای با سابقه ایرانی است که در سال 1363 با ثبت برند تابان آغاز به فعالیت کرد. و با تجربه‌ای بیش از سی سال و پیشرفت در تولید محصولاتی با کیفیت با دستگاه های پیشرفته و مواد ساخت اولیه با کیفیت بالا توانسته محصولاتی با کیفیت و دوام بالا را به بازار و مشتریان این برند ارائه کند.

مشخصات قابلمه تابان

طراحی رنگ خال خالی برای ظروف تابان که این قابلمه ها را نسبت به برندهای ایرانی دیگر متمایز کرده است.

طبق گفته تولید کننده برند تابان مواد اولیه ساخت قابلمه‌های تابان عاری از هر گونه سرب و کادیوم هستند که یکی از بی ضررترین سرویس پخت و پز می باشند.

سرویس قابلمه  ایرانی تابان
سرویس قابلمه تابان

سرویس قابلمه مارک عروس

برند ایرانی عروس از سال 1373 با ظروف پخت و پز و سایر لوازم آشپزخانه شروع به تولید کرد. و سرویس قابلمه را با رنگ سیلیکونی ، دستگیره‌های نسوز باکالیت در سرویس هایی از 4 تا 26 پارچه را به بازار عرضه کرده است. که با هزینه‌ای معقول و به صرفه میتوان این محصولات را تهیه کرد. یکی از ویژگی‌های برند قابلمه عروس تنوع بالای محصولات در رنگبندی و جنس‌های مختلف چدن، گرانیت، سرامیک و تفلون را در بازار لوازم خانگی ایران عرضه کرده است.

 قابلمه  ایرانی مارک عروس
قابلمه مارک عروس

سرویس قابلمه نالینو

برند نالینو اولین بار سال 1374 توسط شرکت پانیذ سازان به ثبت رسید. این کمپانی همواره در مسیر ترقی روز به روز به کیفیت محصولات تولید شده در کارخانه نالینو اضافه کرد. از سال 1386 با تولید سرویس‌های چدن نچسب و عرضه به بازار این برند بیشتر شناخته شد. برند تولید کننده سرویس قابلمه نالینو با تجربه تولید محصولات با کیفیت روز به روز فروش بیشتری را دارند به طوری که میتوان گفت برند نالینو از بهترین تولید کنندگان سرویس قابلمه‌های چدن ایرانی هستند.

و جالب است بدانید که برند نالینو علاوه بر سرویس قابلمه‌های با کیفیت محصولات بی نظیر دیگری چون: کتری قوری چدنی، ظروف سرو چدن، دیزی چدنی و کباب پز نیز توسط این شرکت تولید می‌شوند.

سرویس قابلمه  ایرانی نالینو
سرویس قابلمه نالینو

کیفیت سرویس قابلمه ایرانی خوبه بخرم؟

برای آشپزی و پخت وپز سریع و کامل نیاز به بهترین سرویس پخت و پز می‌باشد. که با توجه به قیمت‌های بسیار بالای برندهای خارجی استفاده از بهترین قابلمه ایرانی از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. و با انتخاب یک سرویس قابلمه ایرانی می‌تواند به خوبی نیاز خریداران برطرف شود.

قابلمه ایرانی چه مارکی خوبه؟

در این مقاله پنج مارک قابلمه ایرانی برتر و پرفروش را معرفی کریم. البته برندهای دیگری مانند ظرفیران،نسترن، پارس استیل، تکنوظرف …از سری قابلمه‌های با کیفیت ایرانی هستند که می‌توانید با بررسی خود این برندهای قابلمه ایرانی را هم برای خرید در نظر بگیرید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا