خانه و آشپزخانه

تفلون تابان خوبه؟ (بهترین قابلمه های تفلون تابان با قیمت عالی)

تفلون تابان خوبه؟ بهترین سرویس قابلمه تابان کدام است؟ ظروف پخت و پز و قابلمه تابان یکی از برندهای با کیفیت و خوش ساخت است که در طراحی و ساخت آن برای پخت غذا و کیفیت نهایی و سلامت مواد غذایی بسیار اهمیت داده است این برند خوشنام طی سال‌های متمادی در کنار کیفیت و قیمت بسیار مناسب به یکی از پرفروش‌ترین برندهای قابلمه برای آشپزخانه و جهیزیه در بازار ایران تبدیل شده اند.

همه چیز در درباره برند تفلون تابان

تابان یکی از برندهای محبوب و با کیفیت ایرانی که در زمینه لوازم پخت و پز آشپزخانه و ظروف تفلون به یک برند نام آشنای ایرانی تبدیل شده است. شرکت تابان در سال ۱۳۶۳ در ایران تاسیس شد و با فعالیت در زمینه تولید ظروف تفلون نچسب قابلمه‌های با سایزبندی متنوع و تابه با کیفیت نچسب را عرضه کرده است. قابلمه‌های تابان با دو پوشش بهداشتی و استاندارد PTFE در جدیدترین مدل تفلون تابان و با پوشش ضد خش را ارائه کرده است.

تفلون تابان خوبه ؟

ظروف تفلون تابان که شامل سرویس‌های پخت و پز کامل و سایز بندی‌های مختلف ماهی تابه و تابه دو طرف تابان هستند این برند با طراحی در رنگ بندی‌ها و پوشش داخلی با کیفیت این ظروف نچسب مورد استقبال بسیاری از سرآشپزهای حرفه‌ای قرار گرفته است و با استفاده این ظروف توسط افراد مختلف ظروفی کاربردی و پیشنهاد شده از طرف خریداران هستند.

بهترین قابلمه های تفلون تابان
بهترین قابلمه های تفلون تابان

قابلمه‌های تک تابان

از پرفروش‌ترین مدل محصولات تابان قابلمه‌های تک تابان این برند هستند که با ظرفیت های کوچک و بزرگ جزو پرفروش ترین ظروف تابان هستند که با  رنگ و طرح شیک با کیفیت بسیار عالی را نمی‌توان با هیچ برند ایرانی دیگری مقایسه کرد.

ویژگی‌های قابلمه‌های تفلون تابان

ظروف پخت پز تابان با بدنه‌ای از جنس رنگ کوره و ضدخش، جزو ظروف نچسب که مانع از چسبیدن غذا به ظرف و سبب پخت‌وپز را آسان تر می‌شوند این قابلمه ها با متریال ساخت با کیفیت بدنه قابلمه در مقابل حرارات بالا دارای مقاومت و  قابل استفاده در فر هستند.

قابلمه های تفلون تابان ساخته شده از بدنه کوره ای با رنگبندی متنوع ظاهری زیبا و بادوام دارند.

سایزبندی کامل قابلمه های تابان از مدل قابلمه های کوچک سایز 12 تا قابلمه بزرگ تابان در حجم مختلف برای خانواده های کم جمعیت و خانواده های پرجمعیت و پر رفت و آمد طراحی و ساخته می شوند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین برند قابلمه های ایرانی

خرید بهترین قابلمه های تفلون تابان با قیمت عالی

ظروف تفلون تابان در سایزبندهای مختلف و به طبع با قیمت های متفاوت هستند این برند با سابقه درخشان در بازار دارای اعتبار زیادی است. مهصولات شرکت تابان و بهترین قابلمه های تفلون تابان با قیمت عالی از برندهای ایرانی محبوب و پرفروش هستند که در ادامه هم سری قابلمه های تابان با سایزهای مختلف و  قابلمه تفلون، تابه تفلون، شیرجوش تابان تفلون را مشاهده می‌کنید

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا