خانه و آشپزخانه

بهترین پنکه مه پاش خانگی و صنعتی + خرید 7 مدل پرفروش ارزان

پنکه مه پاش یا همان پنکه‌های رطوبت ساز از جدیدترین لوازم خنک کننده و سرمایشی هستند، که در سال های اخیر و به تازگی وارد بازار شده‌اند، و یکی از جدیدترین تکنولوژی ها برای خنک کردن هوا  جایگزین مناسب برای روش‌های رایج خنک کننده وسایلی مانند کولر و دستگاه های تهویه هوا در فضاهای بزرگ و باز محسوب می‌شوند. اگر شما هم قصد خرید یک سیستم خنک کننده بهینه و مقرون به صرفه مثل پنکه مه پاش برای منزل و یا محل کارتان را دارید، ما قصد داریم با بررسی انواع مدل پنکه مه پاش خانگی و صنعتی و نوع عملکرد این دسنگاه ها بتوانیم در انتها بهترین مارک پنکه مه پاش را معرفی کنیم.

پنکه مه پاش چیست؟

پنکه آبی مه پاش mist fan با ساختاری شبیه به پنکه های معمولی طراحی شده‌اند. این سیستم خنک کننده با استفاده از تکنولوژی پیشرفته به مخزن آب مجهز هستند. پنکه های مه پاش با عملکردی مشابه سیستم خنک کننده بدن انسان با استفاده از آب مخزن به وسیله یک پمپ و با پاشش قطرات آب و ترکیب شدن آب با ملکول های هوا ترکیب شده و هوایی خنک همراه با رطوبت را ایجاد میکند.

انواع مدل پنکه مه پاش

  1. پنکه مه پاش دیواری (  این مدل پنکه ها به با اشغال فضایی کم روی دیوار نصب شده بدون مخزن بوده و مستقیم به شیر آب متصل می‌شوند.)
  2. پنکه مه پاش ایستاده ( از  متداول ترین انواع پنکه های مه پاش هستند که برای محیط‌های خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند.)
  3. پنکه مه پاش مخزن دار ( پنکه مه پاش میست فن صنعتی دارای ابعاد بزرگ با  قدرت و توان خنک کنندگی بالا برای فضاهای بزرگ رستوران و کافی شاپ …مناسب هستند.)

پنکه مه پاش خانگی

پنکه های مه پاش بیشتر برای فضاهای بزرگ طراحی شده‌اند. بنابراین برای خانه و ویلاهای بزرگ میتوانند گزینه ای ایده آل و مناسب برای فصول گرم سال باشند. البته اگر برای داخل فضای بسته استفاده می‌کنید در اتاقی که وسایل الکترونیکی مثل تلویزیون، لپ تاب، کامپیوتر و… هست، نباید استفاده بشه. چون رطوبت وارد دستگاه‌های الکترونیکی شده و باعث آسیب می‌شود.

پنکه مه پاش صنعتی

پنکه مه پاش صنعتی قدرتمند برای روزهای گرم در فضاهای داخلی صنعتی، کارگاهی، گلخانه ای با توان و بازدهی و متریال ساخت مستحکم مورد استفاده قرار میگیرند. پنکه‌های مه پاش صنعتی با ویژگی سرعت بیش از 5000 دور در دقیقه و جابه جایی حجم زیادی از هوا قادر به تامین و تطبیق هوای خنک برای محیط های صنعتی هستند.( این مدل پنکه های مه پاش در مدل های صنعتی با قدرت و توان بالا و مصرف انرژی کم می‌توانند در فضاهای باز هم مورد استفاده قرار بگیرند)

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک پنکه ایستاده و رومیزی

مزایای پنکه مه پاش

  • مصرف انرژی آب و برق پایین سیستم خنک کننده مقرون به صرفه.
  • قدرت و بازدهی بالا
  • دوام استحکام بالا
  • ایجاد هوای مرطوب برای مناطق خشک
  • مدل های متنوع و مناسب با فضاهای مختلف

معایب پنکه مه پاش

پنک‌های مه پاش از لحاظ ساختاری و نوع متریال از کیفیت و دوام بالایی برخوردارند. و عملکرد بسیار خوبی دارند. از معایب این سیستم تنها میتوان گفت برای برای مناطق شرجی و مرطوب این نوع سیستم خنک کننده کارایی چندانی ندارند.

بهترین برند پنکه مه پاش

پنکه های مه پاش از سیستم های خنک کننده با کیفیت و عمر مفید هستند. که توسط برندهای بزرگی مانند پارس خزر، جی پاس، دانهل، فنگدا، سانفورد ….در مدل پنکه مخزن دار تولید و در بازار عرضه می‌شوند. این برندها از هر لحاظی ایده ال و میتوان گفت واقعا قدرتمند هستند. پنکه مه پاش ارزان قیمت می‌توانند گزینه هایی بسیار مناسبی برای خرید باشند.

لیست پرفروش ترین مدل پنکه های مه پاش

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا