خانه و آشپزخانه

بهترین سرویس قابلمه زرساب [ ZarSab ] قیمت 9 مدل پرفروش 1403

سرویس قابلمه زر ساب یکی از بهترین برندهای محبوب بازار است. که با طراحی بسیار شیک و رنگبندی‌های و جذاب مورد توجه سلایق مختلف قرار گرفته‌اند. این روزها خریداران برند زرساب با وجود تنوع سرویس‌های گوناگون قابلمه زرساب می خواهند با بررسی بیشتر با مدل‌های متنوع محصولات زرساب بیشتر آشنا شوند. بنابراین ما هم تصمیم داریم، پرفروشترین سرویس قابلمه‌های زرساب را به همراه ویژگی‌های این محصولات بررسی کنیم. و در پایان بهترین مدل قابلمه زرساب محبوب را با قیمت و لینک خرید معرفی کنیم.

قابلمه زرساب خوبه؟

ظروف پخت و پز علاوه بر دوام بالا از لحاظ کیفیت نهایی و سلامت پخت غذا اهمیت ویژه ای دارند، چرا که هنگام طبخ باید خاصیت مواد غذایی حفظ شود. زرساب از برمدهای قدیمی است که با نزدیک به سی سال سابقه تولید با استفاده از بهترین مواد اولیه با کیفیت ظروف پر مصرف تفلون را تولید کرد و در سال های اخیر ضروف گرانیتا زرساب را نیز تولید و عرضه کرده است.

در پاسخ به این سوال که کیفیت قابلمه زرساب خوبه؟بخریم؟ باید گفت زرساب به عنوان یک برند نمونه کشوری در تولبد ظروف پخت و پز شناخته شده، که با اطمینان از تنوع و کیفیت سرویس های قابلمه، برند زرساب جزو برترین‌های بازار محسوب می‌شوند.

سرویس قابلمه زرساب
سرویس قابلمه زرساب

مشخصات قابلمه های زرساب

یکی از دلایل محبوبیت برند زرساب، ارائه محصولاتی با ویژگی های کامل یک سرویس پخت و پز با کیفیت و استاندارد می‌باشد. که سبب شده نظرات بسیاری از خریداران به این محصولات جلب شده و به یکی از برندهای پرفروش تبدیل شده، حتی از سوی بسیاری از مشتریان خرید این ظروف پیشنهاد شده است.

  • ظروف زرساب از بهترین مواد اولیه و استانداردهای برتر اروپا ساخته شده است .
  • سرویس قابلمه‌های برند زرساب دارای نشان استاندار هستند، و از کیفیت و دوام بالایی برخوردارند.
  • محصوات زرساب دارای گارانتی و ضمانت می باشند.
  • ظروف پخت و پز زرساب از تنوع مدل و رنگبندی بسیار بالایی جذاب برخوردار هستند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک سرویس قابلمه چدن

بهترین مدل قابلمه زرساب کدام است؟

قابلمه های زرساب از سایز کوچک نیم قابلمه زرساب و در سایزبندی‌های 12 الی 54 تولید می‌شوند. که هم در به صورت پک و یک سرویس های کامل و قابلمه تک زرساب برفروش می‌رسند. اما در بین مدل قابلمه های زرساب 4 مدل سرویس قابلنه زرساب از پرفروشترین این محصولات می باشند که در ادامه مدل های این برند معرفی می‌شود.

  1. قابلمه زرساب مدل ماربلینا
  2. قابلمه زرساب مدل ملورین
  3. قابلمه زرساب مدل ویولت
  4. قابلمه زرساب مدل گرانیتا

سرویس قابلمه زرساب مدل گرانیتا

سرویس قابلمه زرساب مدل گرانیتا
کشور سازندهایران
ساختار بدنهآلومینیوم
جنس روکشگرانیت
تعداد پارچههشت پارچه
دارای اقلام۱۰ پارچه

سرویس پخت و پز 12 پارچه زرساب مدل GT7580G

سرویس پخت و پز 12 پارچه زرساب مدل GT7580G

سرویس قابلمه زرساب 12 پارچه مدل ماربلینا از آلومینیوم ساخته شده،  روکش داخلی این ظروف از نوع گرانیت 5 لایه این قابلمه طول عمر زیادی دارد و می توان غذا را به آرامی و با کیفیت عالی با کاربرد آن طبخ کرد.  در این سرویس پخت‌وپز توزیع حرارت درظروف کاملا یکنواخت بوده که بهترین نتیجه پخت را برای شما فراهم می‌کند.


ساختار بدنه

آلومینیوم
جنس روکش
گرانیت
تعداد پارچه
– قابلمه سایز ۲۰ با در شیشه‌ای و گنجایش ۴.۵ لیتر – قابلمه سایز ۲۴ با در شیشه‌ای و گنجایش ۵.۸ لیتر – قابلمه سایز ۲۸ با در شیشه‌ای و گنجایش ۸.۸ لیتر – قابلمه سایز ۳۲ با در شیشه‌ای و گنجایش ۱۲.۸ لیتر – تابه تک دسته سایز ۲۰ با گنجایش ۱.۶ لیتر – تابه تک دسته سایز ۲۴ با گنجایش ۲.۳ لیتر – تابه دو دسته سایز ۳۲ با گنجایش ۵.۶ لیتر – شیرجوش سایز ۱۶ با گنجایش ۱.۸ لیتر – دارای دسته و قپه از جنس باکالیت و نسوز – وزن کلی (مجموع ۱۲ پارچه بدون بسته بندی) ۱۲ کیلوگرم

سرویس پخت و پز 8 پارچه زرساب مدل مینت کد ML-7430

سرویس پخت و پز 8 پارچه زرساب مدل مینت کد ML-7430
سرویس پخت و پز 8 پارچه زرساب مدل مینت کد ML-7430
کشور سازندهایران
ساختار بدنهآلومینیوم
جنس روکشگرانیت
تعداد پارچههشت پارچه
دارای اقلامدارای قابلمه سایز ۲۴ با ابعاد: ۱۱×۲۵×۳۲ سانتی‌متر و وزن: ۱۶۲۰ گرم – دارای قابلمه سایز ۲۰ با ابعاد: ۹.۵×۲۱×۲۷ سانتی‌متر و وزن: ۱۳۳۰ گرم – دارای قابلمه سایز ۱۶ با ابعاد: ۸.۵×۱۷×۲۷ سانتی‌متر و وزن: ۸۱۰ گرم – دارای تابه سایز ۲۴ با ابعاد: ۶.۵×۲۵×۳۲ سانتی‌متر و وزن: ۱۳۷۵ گرم – دسته از جنس بدنه – دارای قپه از جنس باکالیت و فلز

سرویس پخت و پز 12 پارچه زرساب سری گریپ مدل RP-7600

سرویس پخت و پز 12 پارچه زرساب سری گریپ
سرویس پخت و پز 12 پارچه زرساب سری گریپ
تعداد پارچه۱۲ پارچه
ساختار بدنهآلومینیوم
جنس روکشگرانیت
قلام سرویس پخت و پزقابلمه وتابه
دارای اقلامسرویس ۱۲ پارچه پخت‌وپز شامل – قابلمه سایز ۱۶: ابعاد: ۹ × ۱۷ × ۲۳ سانتی‌متر – قابلمه سایز ۲۰:ابعاد: ۱۱ × ۲۱ × ۲۶.۷ سانتی‌متر – قابلمه سایز ۲۴: ابعاد: ۱۳ × ۲۵ × ۳۱.۵ سانتی‌متر – قابلمه سایز ۲۸: ابعاد: ۱۴.۵ × ۲۹ × ۳۷ سانتی‌متر – تابه با سایز ۲۴: ابعاد: ۴ × ۲۵ × ۴۴ سانتی‌متر – تابه با سایز ۲۸: ابعاد: ۶ × ۲۹× ۴۳ سانتی‌متر

سرویس قابلمه 4 پارچه زرساب مدل GT420-24G

سرویس قابلمه 4 پارچه زرساب
سرویس قابلمه 4 پارچه زرساب
تعداد‌پارچهچهار پارچه
ساختار‌بدنه
آلومینیوم
جنس‌روکشگرانیت
دارای اقلام قابلمه سایز ۲۰: دارای ابعاد ۱۱ × ۲۰.۵ × ۳۳ سانتی‌متر و وزن ۱۳۴۰ گرم – قابلمه سایز ۲۴: دارای ابعاد ۱۲.۵ × ۲۴.۵ × ۳۸ سانتی‌متر و وزن ۱۷۷۵ گرم

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا