خانه و آشپزخانه

بهترین سرویس قابلمه عروس جدید + 7 مدل با قیمت مناسب

قیمت سرویس قابلمه عروس چقدره؟ کیفیت مارک قابلمه عروس خوبه؟ یکی از برندهای مطرح ظروف پخت و پز مارک ایرانی عروس است. از بهترین سرویس قابلمه‌های چند پارچه بازار هستند. که با ویژگی‌های منحصر بفرد از پرطرفدارترین مدل قابلمه‌های بازار ایران هستند. که مورد توجه خریداران قرار گرفته‌اند. اگر شما هم بدنبال خرید سرویس قابلمه عروس با قیمت مناسب هستید پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ما در این مقاله قرار است سرویس قابلمه‌های مارک عروس را بررسی کنیم. اگر شما هم نقد، نظر و پیشنهادی در مورد خرید انواع برند قابلمه‌های بازار دارید می‌توانید در انتهای همین پست نظرتان را با ما اشتراک بگذارید.

بهترین سرویس قابلمه عروس کدام است؟

یکی از ویژگی‌های برند عروس تنوع بالای‌ سرویس قابلمه‌های عروس و نمونه های تکی این محصولات است. که به راحتی میتوان قابلمه‌هایی با سایزبندی، طرح و زنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. و با در نظر گرفتن نظرات مشتریان که قبلا این محصولات تهیه کرده اند بهترین مدل قابلمه عروس را انتخاب کنید. البته لیستی که در زیر قرار دارد از مدل‌هایی هستند که محبوبیت بیشتری در بین طرفداران سرویس قابلمه عروس داشته است.

  • قیمت سرویس پخت و پز 8 پارچه عروس مدل Marjan
  • خرید سرویس پخت و پز 12 پارچه عروس مدل ویکتوریا
  • قیمت سرویس پخت ‌و پز 14 پارچه عروس مدل موج کد 02
  • خرید سرویس پخت ‌و پز 5 پارچه عروس مدل ویکتوریا کد 001
  • سرویس پخت و پز 11 پارچه عروس مدل ویکتوریا کد 23
  • سرویس پخت و پز 14 پارچه عروس مدل Moj
  • خرید سرویس قابلمه 5 پارچه مدل Victoria babyset
  • سرویس پخت ‌و پز 14 پارچه عروس مدل موج

قابلمه مارک عروس خوبه؟؟

آیا قابلمه‌های مارک عروس کیفیت خوبی دارند؟ با این که برند عروس توانسته محصولاتی با کیفیت و کاربردی را تولید کنند. اما خوب برای خرید این قابلمه‌ها بهتر است. برای نوع مدل قابلمه عروس بررسی بیشتری انجام شود. تا با اطمینان بیشتری بتوان بهترین نمونه قابلمه عروس را معرفی کنیم. از این رو نظرات خریداران قبلی که این مارک را استفاده کرده اند. میتواند کمک شایانی به خرید بهترین قابلمه برای عروس و خانه باشد.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک سرویس قابلمه [ایرانی، آلمانی، ترک]

جدیدترین مدل سرویس قابلمه عروس

معمولا هنگام خرید خانم ها به دنبال جدیدترین سرویس قابلمه هستند. که علاوه برکیفیت بالا طراحی ظاهری زیبا هم داشته باشد. برند عروس با تولید سرویس پخت و پز 12 پارچه عروس و ظروف پخت و پز 14 پارچه مدل موج Moj که با طراحی بسیار زیبا از پرطرفدارترین محصولات برند عروس هستند.

1- سرویس پخت و پز 12 پارچه عروس مدل ویکتوریا

سرویس پخت و پز 12 پارچه عروس مدل ویکتوریا
سرویس پخت و پز 12 پارچه عروس مدل ویکتوریا

2- سرویس پخت و پز 14 پارچه عروس مدل Moj

سرویس پخت و پز 14 پارچه عروس مدل Moj
سرویس پخت و پز 14 پارچه عروس مدل Moj

نظرات خریداران سرویس قابلمه های مارک عروس موج

مهرداد میر: با سلام من رنگ صورتی قابلمه رو گرفتم از لحاظ رنگی خوبه ولی بنظرم رنگ صورتیش خیلی مراقبت میخواد ک حتما با شعله کم آشپزی بشه ک خراب نشه ولی خوب جنسش خوبه مخصوصا اندازه هاش عالیه برای دم دست فوق العاده ست چون انواع سایز رو داری.پیشنهاد میکنم رنگ مشکی اگر خیلی اهل آشپزی هستین ولی برای جهاز اینا صورتی خیلی شیکتره.

کیانا مهدی کاشی: واقعا خوبه من برای جهيزيه گرفتم عالیه بسته بندی شیک وجنس فوق العاده خوب و سنگینی داره واقعا عالیه

کاربر دیجی‌کالا: قابلمه ها طراحی بسیار زیبایی دارد. بسته بندی عالی بود. هر کدوم از قابلمه ها در یک ساک پارچه ای و در ادامه در کارتن قرار گرفته بود و کل سرویس در دو کارتن گذاشته شده بود. قابلمه ها سنگین و ضخیم است. در کل من از خریدم راضیم.

  • + بسته بندی عااااااالی
  • +دیزاین زیبا
  • +سنگینی قابلمه ها
  • _ نداشتن قابلمه سایز بزرگ در سرویس

سرویس قابلمه مارک عروس خوبه ؟

با وجود برندهای مختلف سرویس قابلمه‌های گوناگون بازار اغلب افراد دچار تردید می‌شوند که برند عروس خوبه بخریم؟ در پاسخ به این سوال می‌توان گفت سرویس قابلمه عروس یک برند مطرح کاملا ایرانی است. که با توجه به کیفیت بالای این محصولات باقیمت مناسب نسبت به نمونه قابلمه‌های خارجی گران قیمت گزینه بسیار مناسبی برای آشپزخانه هستند.

نمایندگی سرویس تفلون عروس

همانطور که اشاره شد برند عروس یک برند کاملا ایرانی تولید متخصصین داخلی است که محصولات تولید شده این شرکت را با ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه میکنند. راحت ترین راه برای پیداکردن نمایندگی قابلمه مارک عروس مراجعه به وبسایت عروس می‌باشد.

قیمت سرویس قابلمه عروس

سرویس قابلمه های عروس همانند دیگر برندهای مطرح بازار با توجه به تعداد پارچه، نوع جنس قابلمه این ظروف قیمت متفاوتی دارند. بنابر این برای خرید سرویس قابلمه عروس باید در ابتدا مدل های مختلف این برند را ببینید. با توجه به انتظارتان و هزینه ای که دارید می‌توانید این قابلمه ها را به صورت سرویس کامل و یا تکی تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. سلام.
      بله واقعا زیبا هستند و برای مهمانی از ظروف لوکس و کاربردی هستند ما برای خونه خودمون هم استفاده می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا