خانه و آشپزخانه

بهترین چرخ خیاطی جانتک + قیمت و خرید 5 مدل جدید و پرفروش

چرخ خیاطی جانتک خوبه؟ بهترین مدل چرخ خیاطی جانتک کدام است؟ چرخ خیاطی برند جانتک ساخت کجاست؟ یکی از دغدغه ها برای خرید جهیزیه و برای کارآموزان خیاطی انتخاب بهترین مدل چرخ خیاطی می‌باشد که با وجود دوام و کیفیت بالا تنوع دوخت و نحوه کار آسانی داشته باشد. از این رو آشنایی با برندهای بزرگ تولید کننده انواع مدل چرخ خیاطی بازار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ما پیش تر به بررسی برند چرخ خیاطی ژانومه و کاچیران پرداخته‌ایم. و اما در این مطلب قصد داریم به بررسی و آشنایی بیشتر با مشخصات بهترین مدل چرخ خیاطی جانتک بپردازیم.

چرخ خیاطی جانتک ساخت کجاست؟

شرکت جانتک در زمینه تولید لوازم دوخت و دوز و انواع لوازم خانگی بیشتر از یک دهه در ایران شروع به فعالیت کرده که طی مدت زمان کوتاهی توانست با بهره گیری از تکنولوژی و فناوری روز دنیا محصولاتی با مدل‌های متنوع و سطح کیفیت بین المللی را با قابلیت‌های بسیار و قیمت مناسب به بازار ارائه کند. این برند با الگو برداری از برند چرخ خیاطی ژانومه ژاپن به نوعی ادامه دهنده راه تولید محصولات دوخت و دوز ژانومه می‌باشد.

انواع مدل چرخ خیاطی جانتک

شرکت جان و مه ( جانتک) در طی مدت فعالیت این شرکت در تولید لوازم خانگی توانسته چرخ خیاطی جانتک را با مدل‌های متنوع و امکانات بروز و پیشرفته بکار گرفته شده برای انواع مدل‌های چرخ خیاطی تولید این شرکت در نظر گرفته که در حدود 50 مدل از چرخ خیاطی را وارد بازار کرده است. که می‌توانید با توجه به انتظارتان یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید.

پیشنهاد شده برای شما: چرخ خیاطی جانتک خوبه یا کاچیران

مشخصات چرخ خیاطی جانتک

چرخ خیاطی‌های جانتک جزو دسته چرخ‌ خیاطی خانگی قرار دارند. که با قابلیت انواع دوخت برای پارچه‌های مختلف کیفیت و کارایی بالایی دارند و با تنوع دوخت به‌صورت‌های ساده، زیگزاگ، گلدوزی، تیکه دوزی، پارچه‌های ضخیم، پارچه‌های نازک، زیپ، دکمه و جادکمه و پس‌دوزی را دارند و به‌راحتی می‌توان تمامی نیازهای خود را به‌وسیله‌ی آن‌ها رفع کرد. همین نوع دوخت متنوع سبب شد که طرفداران زیادی را جذب این برند کند.

ویژگی های چرخ خیاطی جانتک

  1. قابلیت 30 مدل دوخت متنوع
  2. کیفیت ودوام بالا
  3. گارانتی و خدمات پس از فروش
  4. طراحی ظاهری زیبا
  5. قیمت بسیار مناسب نسبت به کیفیت بالا

چرخ خیاطی جانتک خوبه؟

همانطور که در این مطلب اشاره شد برند جانتک مدل چرخ‌خیاطی متنوعی تولید کرده که هر کدام با قابلیت‌های متعدد و طراحی منحصر بفرد کاربردی انواع چرخ خیاطی جانتک از کیفیت بالایی‌ برخوردارند. و این که کدام مدل بهترین چرخ‌ خیاطی جانتک است؟ انتخاب بهترین مدل چرخ خیاطی بستگی به نیاز و انتظار شما خواهد داشت.

قیمت چرخ خیاطی جانتک

چرخ خیاطی جانتک با مدل‌های متنوع به بازار ارائه شده که هرکدام از این مدل‌ها دارای قیمت متفاوتی هستند. اما باید گفت نسبت به امکانات این محصولات از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردارند که با هزینه‌ای معقول میتوان بهترین مدل چرخ خیاطی جانتک را با توجه کاربردهای مختلف این محصول تهیه کنید.

خرید چرخ خیاطی جانتک

در این مطلب به بررسی و معرفی برند تولید کننده چرخ خیاطی جانتک پرداختیم. در این قسمت برای سهولت خرید لیستی از بهترین مدل چرخ خیاطی جانتک را آماده کرده‌ایم. به آسانی می‌توانید بین جدیدترین مدل چرخ خیاطی جانتک مدل‌ چرخ خیاطی مد نظرتان را انتخاب و با کلیک روی دکمه مشاهده و خرید محصول لیست قیمت چرخ خیاطی جانتک را در فروشگاه مشاهده کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

چرخ خیاطی جانتک نی نی سایت

بر اساس تبادل نظرات کاربران نی نی سایت برای پاشه به راهنمایی این که جانتک چرخ خوبی هست یا نه؟ اغلب کاربران از لحاظ امکانات بهترین چرخ خیاطی کاچیران را مدل چرخ خياطي جانتك 32كاره با سوزن نخ كن مدل spd (جان تك) معرفی کرده اند.

بعد از این که مدل چرخ خیاطی جانتک را مشاهده کردید، پیشنهاد میکنم مقاله چرخ خیاطی کاچیران را هم مطالعه کنید.

چرخ خیاطی‌های جانتک که در این پست معرفی شده از مدل های پرفروش چرخ خیاطی برند جانتک هستند. و ممکن است طی زمان در این پست و فروشگاه ناموجود شوند. بنابراین پیشنهاد میکنم با کلیک روی دکمه زیر به دسته بندی اصلی چرخ خیاطی های فروشگاه مراجعه کنید و محصولات مشابه را هم بررسی کنید

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام . من از جانتک هم چرخ خیاطی خریدم هم اتو پرسی . واقعا راضیم . کیفیتش خیلی خوبه . قیمتش هم به نسبت کارای دیگه بازار مناسبه و خدمات خوبی هم دارن . مخصوصا چرخ خیاطیش که تنها مدل توی بازار هست که هم گلدوزی میشه انجام داد هم تنوع دوخت بالایی داره . مرسی از جانتک و سایت شما که انقدر خوب معرفی کردین

    1. سلام خوشحالیم که مورد قبول شما واقع گرفته. از خرید شما سپاسگذاریم
      واقعا ویژگی های خوبی که در مقایسه با سایر برندهای دیگه داره و قیمت خوبش باعث شده از محصولات بی نظیری باشه

  2. جانتک واقعا عالیه در واقع همون برند قدیمیه ژانومه هستش
    من هم خودم هم مامانم مدل sp شو از سایت جانتک خریدیم که رایگان برامون ارسال کردن
    خدماتشون واقعا عالیه و خیلی خوب پاسخگو بودن
    مرسی از جانتک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا