خانه و آشپزخانه

چرخ خیاطی جانتک خوبه یا کاچیران + قیمت و معرفی 7 مدل برتر دو برند

چرخ خیاطی جانتک بهتره یا کاچیران؟ کیفیت و کارایی چرخ خیاطی جانتک و کاچیران کدام خوبه، بخرم؟ اگر تصمیم به خرید بهترین مارک چرخ خیاطی دارید قطعا شما هم با وجود برندهای متنوع چرخ خیاطی دچار تردید شده‌اید؟ دو برند چرخ خیاطی جانتک و کاچیران از مدل های با کیفیت و قدرتمند از برندهای محبوب هستند که در ادامه قصد داریم با بررسی این دو مارک چرخ خیاطی و محصولات پرفروش آنها به شما در انتخاب محصولی باکیفیت و ایده ال کمک کنیم.

مقایسه چرخ خیاطی جانتک و کاچیران

چرخ خیاطی هر دو برند جانتک و کاچیران ساخت کشور ایران هستند. که در مدل های بسیار متنوع  با عملکردی فوق العاده مطابق با نیازهای متعدد کاربران طراحی و تولید شده‌اند، این دو برند خوشنام طی چند سال اخیر با مزیت‌های رقابتی کیفیت بالا و قیمت مناسب  توانسته اند نظرات بسیاری از خریداران چرخ خیاطی را جلب کنند. و به برندهایی پرطرفدار تبدیل شوند. اما با توجه به اینکه هر کدام از برندهای جانتک و کاچیران مدل هایی متنوعی را ارائه کرده‌اند،  نیازمند کمی مطالعه و بررسی مدل‌های ارائه شده میباشد تا بتوان با دقت بیشتری مدل چرخ خیاطی مناسب با نوع کاری خود را انتخاب کنید.

چرخ خیاطی جانتک خوبه یا کاچیران

بهترین مدل چرخ خیاطی جانتک (jantech)

ما در مقاله پیش به این که چرخ خیاطی جانتک ساخت کجاست و معرفی این برند پرداختیم. برند جانتک همواره سعی داشته، چرخ خیاطی های خود را با متریال ساخت و تجهیزات و فناوری های روز مجهز کند. تا بهترین مدل چرخ خیاطی جانتک را با امکانات و قابلیت های متفاوت برای مصرف کننده ارائه کند. از این نظر مدل چرخ خیاطی های جانتک دارای قابلیت های متنوع دوخت چون ساده دوزی ، ضخیم دوزی و نازک دوزی، زیپ ، پس دوزی و سر دوزی ، تیکه دوزی و  سوزن نخ کن اتوماتیک ، پدال برقی با قابلیت تنظیم سرعت دوخت … نیز کاربرد دارد .

آخرین مدل چرخ خیاطی جانتک

برند جانتک چرخ خیاطی هایی در چند سری مختلف تولید کرده، با وجود قابلیت های کاربردی متعدد به خوبی توانسته مشتریان حرفه‌ای را نیز با امکانات بیشتر در سری‌های sp و spd راضی کند. در همین راستا آخرین مدل چرخ خیاطی جانتک ۳۲کاره را با سورن نخ کن اتوماتیک عرضه کرد. این مدل جزو پرفروش ترین چرخ خیاطی جانتک در بازار معرفی شده است. که با توجه به نظرات در مورد چرخ خیاطی جانتک از مدل های محبوب و خوش قیمت چرخ خیاطی محسوب میشود.

ویژگی های چرخ خیاطی جانتک

  • امکان دوخت تا 32 مدل دوخت غیر تکراری
  • طراحی ظاهری زیبا و مدرن همراه با بدنه آلومینیومی مقاوم و مستحکم
  • کیفیت بالا همراه با دوام و طول عمر بالا
  • قابلیت دوخت ظریف دوزی و ضخیم‌دوزی
  • دسترسی راحت به تامین قطعات یدکی

[digiham51685685710]

بهترین مدل چرخ خیاطی کاچیران 

شرکت کاچیران از حدود چهار دهه پیش چرخ خیاطی های کاچیران را برای مصارف خانگی و صادرات تولید و به بهترین وجه با نیازهای خاص مشتریان این برند مطابقت داد. با تکیه بر توان و مهارت متخصصین خود توانست در تولید چرخ خیاطی های ایرانی در رده بندی بهترین مارک چرخ خیاطی های ایرانی قرار بگیرد. این شرکت با اطمینان از کیفیت چرخ خیاطی کاچیران توجه ویژه ای به گارانتی و خدمات پس از فروش دارد با بیش از 300 مرکز خدمات پس از فروش کاچیران در ایران بهترین چرخ خیاطی خانگی کاچیران را در در 4 دسته Newlife ، Yasmin ، Rose و Newlife Kish را به بازار عرضه کرده است.

چرخ خیاطی برقی کاچیران

شزکت کاچیران چرخ خیاطی های این برند را در در سه مدل چرخ خیاطی خانگی رز، یاسمین، نرگس و نیولایف و همچنین در مدل های پیشرفته صنعتی ارائه کرده. که به راحتی میتوان از بین مدل‌های مختلف چرخ های کاچیران بستگی به نیازها و مورد استفاده ی خاص را مطابق با انتظار خود انتخاب کنید.

ویژگی های چرخ خیاطی

  •  طراحی ساده و شکیل
  • امكان تعویض سریع و راحت پایه های دوخت مختلف
  • وزن سبک، استحکام و دوام طولانی قصعات
  • انواع دوخت دوخت ساده، زیگزاگ، گلدوزی، تیکه دوزی، پارچه های ضخیم، پارچه های نازک، زیپ و …

چرخ خیاطی چی بخرم

اگر مشکل بودجه ندارید پیشنهاد میکنم برند ژاپنی تولید کننده چرخ خیاطی ژانومه را که امتحان خود را پس داده انتخاب کنید بعد از آن برند جانتک و کاچیران با قیمت معقول تر، کیفیت بسیار خوب قرار دارند. برای دیدن مدل چرخ خیاطی های ژانومه مقاله معرفی و بررسی بهترین مدل چرخ خیاطی ژانومه را مطالعه کنید.

چرخ خیاطی جانتک خوبه یا کاچیران

ما در این مقاله بیشتر به معرفی مختصر و بررسی مشخصات از چرخ خیاطی جانتک و کاچیران پرداختیم. که با توجه به معرفی ویژگی های کلی از دو برند چرخ خیاطی های معرفی شده. دریافتیم که هر دو برند در حد یکسانی قرار دارند. در ادامه لیستی از آخرین و جدیدترین مدل چرخ خیاطی جانتک بهتره یا کاچیران را داریم. که حتما با در نظر گرفتن ویژگی یک مدل خاص و قیمت آن میتوان با اطمینان کاملتر مدل مد نظرتان را تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا