خانه و آشپزخانه

بهترین مدل چرخ خیاطی ژانومه ژاپنی + قیمت 9 مدل (خانگی و صنعتی)

معرفی مدل‌های چرخ خیاطی ژانومه

برند چرخ خیاطی ژانومه یکی از مارک‌های مشهور چرخ خیاطی هستند. که از دیرباز مورد توجه و تایید خیاط های حرفه ای بوده‌اند. این برند با مدل چرخ خیاطی خانگی ژانومه بسیار مشهور شده، کارایی خود را نشان داده است. برند چرخ خیاطی ژانومه با تنوع مدل های ساده با سهولت استفاده و البته بسیار کاربردی شهرت دارند. توانسته طیف وسیعی از مدل چرخ خیاطی با کاربرد برای انواع دوخت و قیمت مناسب نسبت به دیگر برندها جزو پرفروشترین مدل چرخ خیاطی بازار باشد.

چرخ خیاطی ژانومه ساخت کجاست

کمپانی ژاومه توسط یوسانکو اوسه در سال 1921 در شهر توکیو پایتخت کشور ژاپن فعالیت خود را آغاز کرد. و توانست چرخ خیاطی های متنوعی با قابلیت های برنامه ریزی با بالاترین کیفیت و استانداردبه بازار ارائه کند. هم اکنون از برندهایی است که بالاترین فروش را در سراسر جهان و ایران تجربه میکند.

تفاوت چرخ خیاطی ژانومه ژاپنی و تایوانی

معرفی برند ژانومه

انواع چرخ خیاطی ژانومه اصل استوک! چرخ خیاطی ژانومه اصل محصول کشور ژاپن است. که دو مدل اصل ژاپن چرخ خیاطی ژانومه 802 و اکسل 641 دو کله نمونه ای از چرخ خیاطی اصل ژاپن هستند. که مورد تایید خیاط‌های نمونه و جزو پرفروش ترین چرخ خیاطی ژانومه در بازار از این برند هستند.

اما پس از سال 2000 برند ژانومه ساخت مدل‌های میان رده خود را در کشور تایوان شروع کرد. که این محصولات تحت نظر برند اصل ژاپن تولید و با قیمت کمتر به بازار ارائه شده‌اند. مدل‌های چرخ خیاطی ساخت تایوان از نظر کیفیت با مدل‌های ژاپنی اصل از لحاظ دوخت برابری می‌کنند. مدل چرخ خیاطی ژانومه خانگی با کیفیت مطلوب و قیمت بسیار کمتر از مدل های ژاپنی جزو پرفروش ترین محصولات بازار قرار دارند.

راهنمای خرید انواع چرخ خیاطی ژانومه

چرخ خیاطی کامپیوتری

بهترین چرخ خیاطی ژانومه کامپیوتری برای خیاطی حرفه‌ای در منزل با قابلیت انواع دوخت دارای ویژگی‌هایی همچون دانلود مستقیم الگو از اینترنت یا نصب فلش مموری قادر به ذخیره الگوهای مورد نیاز برای برش و دوخت در حافظه چرخ خیاطی می‌باشند. و با عملکردی متفاوت از مدل چرخ‌های مکانیکی در ساده‌ترین مدل چرخ خیاطی کامپیوتری 30 مدل دوخت حرفه‌ای را انجام می دهند.

چرخ خیاطی صنعتی ژانومه

چرخ خیاطی صنعتی ژانومه که بیشتر برای سری کاری تولید شده اند. دارای قدرت بالایی در دوخت هستند. مدل چرخ خیاطی صنعتی هم در نوع دوخت و کارایی با مدل چرخ خیاطی خانگی کاملا تفاوت دارند. با قدرت موتور بالا برای کاراهای سری دوزی مقاومت و ماندگاری طولانی دارند. که با کاربرد تخصصی بدونه خرابی در تولید پوشاک استفاده میشوند. البته مدل چرخ خیاطی صنعتی نسبت به مدل‌های خانگی از قیمت بالاتری برخوردارند. و بیشتر مصرف کننده این محصولات تولیدکنندگان عمده پوشاک و مزون‌ها هستند.

پیشنهاد شده برای شما: قیمت بهترین مارک چرخ خیاطی خانگی، جهیزیه

سوالات متداول:

ارزانترین چرخ خیاطی ژانومه کدام است؟

چرخ خیاطی مکانیکی یا همان چرخ خیاطی های دستی که از گذشته اکثرا با نوع دوخت ساده این مدل آشنایی دارند. از قیمت ارزانتری نسبت به مدل‌های چرخ خیاطی کامپیوتری و صنعتی برخوردارند. و برای افرادی که قصد خیاطی حرفه‌ای را ندارند و کسانی که در خیاطی مبتدی، تازه شروع به خیاطی کرده اند، کاربردی و با قیمت ارزان و مناسب در بازار وجود دارند.

تشخیص چرخ خیاطی ژانومه اصل

با دقت به چند نکته کوچک به راحتی میتوان چرخ خیاطی ژانومه اصل از تقلبی  تشخیص داد. قبل از خرید چرخ خیاطی ژانومه، در ابتدا با مطالعه و تحقیق در مورد مشخصات کامل مدل چرخ های ژانومه از طریق از وب سایت رسمی ژانومه ، سپس با خرید چرخ خیاطی های اصلی ژانومه از فروشگاه های معتبر در بسته بندی مرغوب با علائم برند مناسب و دارای لوازم جانبی همچنین شماره مدل و سریال باید واضح و مشخص میتوانید از خرید بهترین مدل چرخ خیاطی ژانومه ژاپنی اصل اطمینان داشته باشید.

قیمت چرخ خیاطی ژانومه

همانطور که در این مقاله اشاره شد. برند ژانومه از کشورهای ژاپن، تایوان و تایلند تولید می‌شوند.که برندهای ژاپنی اصل از قیمت بالاتری نسبت به دو تولید کننده دیگر دارند. اما مدل چرخ خیاطی‌های ژانومه تایلندی و تایوانی از نظر اقتصادی بسیار به صرفه و کیفیت قابل قبولی دارند. و اگر در رده بندی قیمت قرار گیرند، برندهای ژاپنی استوک و سپس آکبند تایلند و در آخر مدل چرخ خیاطی ژانومه تایوانی قیمت مناسبی دارد.

خرید بهترین چرخ خیاطی ژانومه

برای خرید چرخ خیاطی ژانومه ابتدا باید نیاز خود را که چرخ خیاطی را برای سری کاری می‌خواهید یا برای استفاده خانگی؟ سپس با در نظر گرفتن هزینه‌ای که دارید. می‌توانید یکی از انواع بهترین چرخ خیاطی‌های ژانومه که در این قسمت معرفی کرده‌ایم را انتخاب و برای دیدن مشخصات بیشتر روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. چرخ خیاطی های که در این مطلب معرفی شده از بهترین مدل چرخ خیاطی های ژانومه هستند. البته که چرخ خیاطی ژانومه 802 پرفروش ترین چرخ خیاطی ژانومه که میشه گفت مدل پرطرفدار این برند هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا