خانه و آشپزخانه

نظرات در مورد تلویزیون دوو + 10 مدل با کیفیت تلویزیون دوو

تلویزیون مارک دوو خوبه؟

نظر کاربران در مورد تلویزیون دوو نسبت به مدل و مشخصات تلویزیون دوو چیست؟ پرفروش ترین تلویزیون دوو کدام است؟ ما در مقالات قبلی انواع مدل تلویزیون دوو را بررسی کردیم. و بهترین تلویزیون دوو موجود بازار ایران را معرفی کردیم. اما در پاسخ به اینکه پرفروش ترین مدل تلویزیون دوو کدام است؟ و نظرات مردم در مورد تلویزیون دوو چیست؟ را در این مطلب به اشتراک میگذاریم.

انواع مدل تلویزیون ال ای دی دوو

تلویزیون برند دوو در سایزبندی از 32 تا 75 اینچ تولید و در بازار عرضه شده‌اند. که هر کدام از این مدل‌ها دارای مشخصات و ویژگی خاص خود می‌باشند. تلویزیون برند دوو در پنج مدل که شامل :

  1. تلویزیون دوو اچ دی HD
  2. تلویزیون دوو فول اچ دی FULL HD
  3. تلویزیون دوو UHD
  4. تلویزیون اسمارت SMART
  5. تلویزیون SMART UHD

 تلویزیون دوو
تلویزیون دوو

تلویزیون دوو خوبه؟

تلویزیون یکی از لوازم ضروری خانه محسوب می شود. با توجه به اینکه معمولاً به‌ عنوان یک محصول ماندگار خریداری می‌شود. این پرسش پیش می آید که تلویزیون دوو خوبه؟ آیا ارزش خرید داره؟ شرکت دوو در راستای رضایت کاربران کیفیت و مرغوبیت محصولات تولیدی را سرلوحه کار خود قرار داده و با طراحی پیشرفته و استفاده از تکنولوژی روز بالاترین کیفیت تلویزیون دوو را ارائه داده و سبب شده تلویزیون دوو نظرات بسیاری از خریداران را جلب کند.

پرفروش ترین مدل تلویزیون دوو

تلویزیون‌های دوو با ویژگی طراحی ظاهری زیبا، در سایزبندی مختلف توانسته سلیقه‌های مختلفی را پوشش دهد. و تقریبا تمام مدل تلویزیون‌های دوو با مشخصات کاربردی با فروش خوبی همراه بوده‌اند. اما در این بین چندین مدل که با مشخصات کاملتری از تلویزیون دوو همراه بوده‌اند با توجه به میزان رضایت مردم از تلویزیون دوو را میتوان این چند مدل را از پرفروشترین مدل تلویزیون دوو نام برد که با توجه به مشخصات تلویزیون دوو که در این مدل ها وجود دارد می‌توانید بهترین مدل را با سلیقه و نظر شخصی خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل تلویزیون دوو [ تلویزیون دوو ساخت کجاست]

نظرات در مورد تلویزیون دوو

برند با سابقه دوو با ساخت تلویزیون های دوو مطابق با پیشرفته ترین تکنولوژی روز و ارائه این محصولات با قیمت اقتصادی در جشنواره فروش تلویزیون های دوو ، همچنین نمایندگی های پس از فروش سبب شده میزان رضایت مردم از تلویزیون دوو بالاتر باشد و نظرات مثبت خریداران را جلب کند.

1-تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-50K4310U سایز 50 اینچ

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-50K4310U سایز 50 اینچ
تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-50K4310U سایز 50 اینچ

کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون های دوو واسه خریدهای مقرون به صرفه و بهترین نتیجه گرفتن عالیه..فقط دوستان اگربچه کوچیک دارین حتماپنل ضدضربه بسیارید که یک عیب دوو صفحه بسیار حساس واسیب پذیرشه

مهرداد عشقی: سلام خدایش دارم صاقانه می نویسم بسیار عالیه رنگبندی خدمات نصب بدون هزنیه بسیار خوب و عای بود واقعا عالیه در کل بخوام بگم منو ، صدا، رنگبندی، هیچی

من از دیجی نگرفتم بخلطر طرایط اقساط از بیرون گرونتر گرفتم درکل نسبت به قیمت و مقایسه با ال ای دی ال جی چهل و سه اینچ قبلیم تفاوت چشمگیری داشت ولی انصافا تلویزیون ال جی حدود ۱۰ سال بدون خرابی کار کرد و فقط بخاطر اندازه ک کیفیت تصویر 4k رفتم سراغ دوو چون قیمت همین اندازه برند ال جی سر به فلک کشیده و در توانم نبود. طراحی زیبا، کیفیت خوب


2- تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-32H1810 سایز 32 اینچ

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-32H1810 سایز 32 اینچ
تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-32H1810 سایز 32 اینچ

ا دوتا تلویزیون دوو داریم یکی ۵۰ و اینو برای سوییت گرفتیم یکی ولی از طراحی و همه چیز این راضی و پیشنهاد میکنم برای کوچیک تا حدود سی متر عالیع کیفیت hdک خوبه ازنظر من تمام صفحه نیست و لبه داره برای حمل ک از نظر من عالیه هوشمند نیست کلیه تلویزیون های بروز دیگه روی خود تلویزیون دکمه تعویض و تنظیم شبکه نداره پس نظرات امولانه و ندید بدید ندید خواهشا درضمن از من بابت نصب روی میز هیچ هزینه ای دریافت نشد اما دیواری نصبش صد الی صدوپنجاه گرفته میشه بستگی ب جشواره داره درضمن نظری خوندم ک نوشته بود ارمش زد تو ذوقم ارم روشن شدن این تلویزیون مشکیه و زیبا اما پنجاه اینچ صورتیه و خیلی تو ذوق ترع برادر من

  • لبه داشتن
  • کیفیت خوب
  • نمایندگی بدی نداره
  • برند معروفیه و چندسالیه کار میکنه
  • پیشنهاد میکنم نه تنها این تلویزیون این برند رو امتحان کنید
  • ، جای دست جعبه ب تلویزیون راه داره

3- تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43K5700 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43K5700 سایز 43 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43K5700 سایز 43 اینچ

کاربر دیجی‌کالا: حدود یک ساله خریدم از دیجی کالا نخریدم بدون هنگی و عالی دیجیتال هم عالی بالا میاد بدون مشکل ب گوشی و اینترنت هم به راحتی وصل میشه و هنگی و کندی نداره در وب گردی پیشنهاد میشه تو این رنج قیمت رقیب نداره

  • موس کنترل عالی
  • بدون هنگی
  • وضوح و کیفیت عالی
  • سرعت بالا

کاربر دیجی‌کالا: خیلی تلویزیون خوبیه وای فای داره از نظر کیفیتی هم حرف نداره از تلویزیون های مثل سام خیلی بهتره فقط اگه خواستین بخرین از فروشنده لذت اعتماد نخرید چون او به جای تلویزیون هوشمند تلویزیون ساده برای شما میفرستند


مشخصات تلویزیون دوو

طراحی ظاهری ظریف بدنه‌ای باریک با پایه‌های با اشکال بسیار زیبا

قابلیت اتصال به اینترنت

اغلب تلویزیون‌های دوو دارای قابلیت پشتیبانی تصاویر سه بعدی و چهار بعدی را دارند.

یکی دیگر از مشخصات مهم مدل تلویزیون هوشمند دوو سیستم عامل اندروید می‌باشد که از تمام قابلیت‌های موبایل اندروید خود می‌توانید با وجود تلویزیون هوشمند دوو بهرمند شوید.

تلویزیون دوو دارای پنل PS هستند که در مقابل ضربه مقاومت بالایی دارند ( اما با این وجود استفاده از محافظ تلویزیون میتواند در مقابل ضربه شدید محافظت شود. )

تلویزیون برند دوو مجهز به HDR می‌باشد که با تفکیک رنگها تلویزیون تصویری با وضوح و رنگ طبیعی‌تر را مشاهده خواهید کرد.

تا اینجا با چند مشخصه درباره انتخاب و خرید تلویزیون دوو آشنا شدیم. در ادامه لیستی از تلویزیون دوو ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این تلویزیون های معرفی شده از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی دکمه، مشاهده قیمت و خرید محصول می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. تلویزیون دوو نخرید
    هنگ می‌کنه
    نخرید این آشغالها رو
    چند بار که رو قسمت هوشمند باشی دیگه نمیره تو تلویزیون
    باید دستگاه رو از برق بکشی تا بره رو تلویزیون

    1. سلام
      تلویزیون های هوشمند وقتی به اینترنت متصل می‌شوند. برنامه های باز شده از گوگل در حافظه تلویزیون کش شده، و دچار خطاهای نرم‌افزای می شود. اگر تلویزیون در هنگام اتصال به شبکه هنگ کرد، آن را ریست (Reset) کنید تا مشکل حل شود. اگر مجددا با این مشکل روبه‌رو شدید، وضعیت شبکه را بررسی کنید. و یا همان راه حل که تلویزیون را از برق بکشید و مجدد روشن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا