خانه و آشپزخانه

قیمت بهترین مارک زودپز آلمانی + معرفی 3 برند زودپز آلمانی اصل

بهترین مارک زودپز آلمانی کدومه؟ قیمت زودپزهای آلمانی چقدره؟ همانطور که میدانید زودپز یکی از وسایل پخت پز آشپزخانه هستند، که برای خرید بهترین مدل زودپز از لحاظ ایمنی و استاندارد باید به درستی این کالا انتخاب شود. با وجود برندهای ایرانی و خارجی شاید انتخاب بهترین مدل زودپز کمی دشوار است. اما قطعا بهترین مارک زودپزهای آلمانی میتواند گزینه ای بسیار مناسب برای پخت پز و آشپزخانه باشند.

اگر شما هم قصد خرید بهترین مارک زودپز آلمانی را دارید پیشنهاد میکنم در ادامه این مقاله با من همراه باشید تا چند مارک برتر و با کیفیت عالی دیگ زودپز آلمانی را بررسی و مقایسه کنیم. در نهایت بهترین مارک زودپز را از برندهای برتر آلمانی را معرفی خواهم کرد.

بهترین مارک زودپز آلمانی

به جرائت میتوان گفت زودپزهای آلمانی یکی از با کیفیت ترین مدل زودپزهای بازار هستند. که در ایران هم مارک های برتر زودپزهای آلمانی مانند؛ فیسلر، فلر، رویال، دسینی، یونیک… در فروشگاه های معتبر بفروش می رسند.

زودپز برقی آلمانی

یکی از مدل زودپزهای جدید زودپز برقی چند کاره هستند. که با کارایی‌های زیاد به نوعی از ابزارهای پخت و پز آشپزخانه محسوب می‌شوند. مدل زودپزهای برقی با سرعت پخت فوق العاده سریع به عنوان یک محصول دیجیتال محبوبیت بالایی دارند. که با ظاهر مدرن در کمترین زمان غذا را آماده می‌کنند. در بین برندهای زودپز برقی، زودپز آلمانی فلر از بهترین زودپز برقی‌های بازار است.

پیشنهاد شده : بهترین مارک زودپز برقی

زودپز دوقلو آلمانی

زودپزهای دوقلو آلمانی با طراحی ظاهری مدرن با ظرفیت متفاوت در دو قابلمه مجزا با درب کلیپسی هستند.که اغلب برندهای آلمانی این مدل زودپز را با بهترین متریال ساخت و کیفیت بالا تولید و به بازار ارائه میکنند. از بین برندهای زودپز دوقلو برند دسینی و یونیک از برندهای پر آوازه آلمانی هستند.

مشخصات زودپزهای آلمانی

زودپزهای جدید با مشخصات و ویژگی های کاربردی از نظر ایمنی کاملا استاندارد تولید می‌شوند. می‌توانید با این محصولات مانند یک دستیار حرفه ای آشپزی، انواع غذا را در کمترین زمان طبخ کنید.

  • پوسته ضد زنگ و ضد ضربه با استیل با کیفیت
  • استفاده از درب کلیپسی برای باز بسته شدن آسان درب زودپز
  • دارای سوپاپ اطمینان و قفل امنیت
  • دارای درب شیشه ای و سبد بخار پز
  • دسته های باکالیت نسوز در دو مدل تک دسته و دوسته
  • طراحی ظاهری زیبا
  • گارانتی و ضمانت کالا

معرفی بهترین زودپز آلمانی فیسلر (fissler)

برند فیسلر از سال 1845 در آلمان پایه گذاری شد. انواع زودپزهای آشپزخانه را با مرغوبترین کیفیت استیل ، طراحی ظاهری زیبا، ایمنی کامل، از بهترین برندها در سراسر جهان شناخته شده است. فیسلر از برندهای با سابقه آلمانی است که با ارئه محصولات این شرکت توسط نمایندگی های معتبر در اکثر کشورها با اطمینان کامل میتوان زودپزهای این برند را برای آشپزی انتخاب کرد.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

بهترین مدل زودپز بیم (Beem)

بیم از برندهایی است که با تولید انواع لوازم خانگی از جمله مدل زودپز برند بیم شناخته شده است. زودپزهای برند بیم در فروشگاه های معتبر ایرانی با گارانتی و نمایندگی این برند با شرکت رایان تدبیر بفروش میرسند. و با جرلئت میتوان گفت زودپزهای بیم با قیمت مناسب نسبت به دیگر برندهای آلمانی در دسترس خریداران ایرانی قرار دارند.

زودپز دبلیو اف ام (WMF)

برند آلمانی دبلیو اف ام از سال 1385 فعالیت و تولید را آغاز کرد. با تولید محصولات متنوعی باکیفیت و دوام بالا را در بازارهای جهانی عرضه کرده است. با ویژگی های خوب و بروزترین طراحی محصولات این برند توانسته با پیشرفت فراوان در سال 2016 به عنوان پیشرفته ترین تولید کننده معرفی شود. دبلیو اف ام یک برند تخصصی دارای شعب مختلف در سراسر جهان است.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

بهترین مارک زودپز آلمانی کدام است؟

در بخش قبلی ما سه برند زودپز آلمانی را معرفی کردیم. اما در کل برندهای آلمانی همیشه جزو برترین های بازار جهانی هستند. لوازم پخت و پز آشپزخانه‌ای قابلمه و دیگ زودپز های برندهای آلمانی هم از محبوب‌ترین این محصولات می‌باشند. زودپزهای آلمانی در رده پرفروش ترین محصولات آشپزخانه ای برندهای آلمان قرار دارند که طرفداران بسیار زیادی را در دنیا و ایران جذب برندهای برتر آلمانی کرده‌اند.

قیمت زودپز آلمانی

زودپزهای برند آلمانی نسبت به برندهای ایرانی از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردارند. اما برندهای ایرانی هم در چند سال اخیر مدل زودپزهای ایرانی را با کیفیت قابل قبولی به بازار ارائه کرده اند. برندی مانند پارس استیل هم توانسته با انواع زودپز با قیمت و کیفیت مطلوب به خوبی بدرخشد. اگر قصد خرید زودپزی با قیمت مناسب تر از برندهای آلمانی دارید پیشنهاد میکنم به مقاله بهترین مدل زودپز پارس استیل هم سری بزنید.

خرید زودپز دوقلو و ساده آلمانی

زودپزهای آلمانی به نسبت کیفیت بالایی که دارند. از قیمت بالاتری نسبت به برندهای ایرانی برخوردارند. که با توجه به نوع ظریفیت و بستگی به بهترین برند زودپزهای آلمانی قیمت های مختلفی دارند. ما در این بخش 33 مدل بهترین زودپز آلمانی را که پرفروشترین محصولات بوده اند را آماده کرده ایم میتوانید با توجه به انتظارتان مدل زودپز مناسب آشپزخانه خود را انتخاب نمایید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

پیشنهاد مطالعه:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا