خانه و آشپزخانه

قیمت و خرید 9 مدل جدیدترین سرویس قابلمه دسینی اصل ایتالیا 1403

سرویس قابلمه دسینی اصل از کجا بخرم؟

سرویس قابلمه دسینی یکی از بهترین لوازم پخت و پز آشپزخانه هستند. که در رنگبندی متنوع به صورت سرویس های چند پارچه و قابلمه های تک با کیفیت در بازار عرضه شده‌اند. ست قابلمه دسینی با ویژگی های کامل ظروف پخت و پز آشپزخانه از برند محبوب و پرطرفدار برند دسینی هستند. که در ادامه می خواهیم به بررسی مشخصات بهترین سرویس قابلمه دسینی بپردازیم. و مدل های مختلف این برند را معرفی کنیم.

قابلمه دسینی ساخت کجاست؟

برند دسینی اصل یک کمپانی ایتالیایی است، که جدیدترین لوازم خانگی دسینی را از جمله بهترین زودپز، پلوپز و چندین مدل سرویس قابلمه دسینی را از این برند با کیفیت بالا برای پخت متنوع ترین غذاها تولید و عرضه کرده است.

  • سرویس قابلمه دسینی مدل رجینا
  • سرویس قابلمه دسینی مدل ونتو
  • سرویس قابلمه دسینی مدل بلینا
  • سرویس قابلمه دسینی مدل ونزا

قابلمه دسینی اصل ایتالیا از کجا بخریم؟

اگر برای شما مهم است که سرویس قابلمه های دسینی را از برند اصلی خریداری کنید. باید توجه داشته باشید که برند دسینی مانند سایر برندهای بزرگ در چند کشور دیگر مثل ترکیه و چین نیز تولید می‌شود. بنابر این حتما هنگام خرید قابلمه دسینی با در نظر گرفتن مشخصات قابلمه دسینی اصل سرویس مورد نظر را تهیه کنید.

مشخصات قابلمه دسینی اصل

  1. سرویس پخت و پز دسینی با پوشش گرانیت، تا دمای 200 درجه سانتی گراد قابلیت تحمل حرارت دارند.
  2. قابلمه های دسینی ساخته شده از آلومینیوم بوده که با گرانیت نچسب روکش شده‌اند.
  3. جنس دستگیره این سرویس با جنس به کار رفته در بدنه همسان بوده و در نتیجه هرگز دستگیره‌ها آسیب نمی‌بینند. 
  4. قابلیت استفاده چندمنظوره روی شعله گاز یا درون فر را دارند.
  5. دارای کفه چدن حرارت را به طور یکسان پخش می‌کند.

قابلمه مارک دسینی خوبه

کیفیت قابلمه های گرانیتی دسینی خوبه؟ مارک دسینی یکی از برندهای ظروف پخت و پز است، که از لحاظ طراحی و کیفیت جزو برندهای برتر لوازم آشپزخانه و انتخاب اغلب سرآشپزهای حرفه‌ای هستند. که با اطمینان از اصل بودن این ظروف و لوازم دسینی میتوان گفت از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. و در رده برندهای بزرگی همچون جی فی نی، ام جی اس، لایف اسمایل و… قرار دارند. که با قیمت مناسب از لوازم پخت و پز آشپزخانه ای بازار هستند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک قابلمه ایرانی

بهترین سرویس قابلمه دسینی

قابلمه‌های دسینی در رنگبندی های متنوع و مدلهای مختلف در سایزبندی کوچک، بزرگ در بازار موجود هستند. برای سهولت خرید در ادامه لیستی از قابلمه های دسینی را با لینک خرید از فروشگاه آماده کرده‌ایم. میتوانید با توجه به نیازتان و بررسی بیشتر مدل های معرفی شده هر کدام از ظروف پخت و پز دسینی را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا