خانه و آشپزخانه

9 مدل جدیدترین تلویزیون دوو 2024 + (تلویزیون دوو ساخت کجاست)

جدیدترین مدل تلویزیون دوو هوشمند با سیستم عامل اندروید، کیفیت بالای صوتی و تصویری، نوع پردازنده قوی به یکی از محبوبترین تلویزیون‌های بازار تبدیل شده‌اند. اگر شما هم قصد خرید بهترین تلویزیون دوو را دارید، و می‌خواهید آخرین مدل تلویزیویون دوو را بشناسید. ما در این مقاله قصد داریم بدانیم که تلویزیون برند دوو ساخت کجاست؟ و با بررسی جدیدترین تلویزیون های دوو آخرین مدل‌های تلویزیون دوو را نیز معرفی کنیم .

تلویزیون دوو ساخت کجاست؟

یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده لوازم الکترونکی مارک نام آشنای دوو می‌باشد. که ابتدا در سال 1967 با نام تجاری Daewoo در کشور کره به ثبت رسید. این شرکت با سرمایه گذاری و پیشرفت در تولید و با بهره‌گیری از فناوری بروز دنیا توانسته محصولاتی با کیفیت را به بازار ارائه کند. و اکنون با تولید بیش از 3000 محصول در بیش از 100 کشور دیگر نیز با شبکه‌های تولید و فروش قدرتمند جهانی فعالیت دارد. و به عنوان یکی از برندهای خوشنام و پرطرفدار در جهان شناخته شده است.

کیفیت تلویزیون دوو

تلویزیون دوو خوبه یا نه؟ تلویزیون دوو در سه دسته فورکی 4K ، اچ دی HD و فول اچ دی FHD با وضوح تصویر بالا طراحی شده‌اند، که قطعا نسل جدید تلویزیون فورکی 4K از مدل‌های با کیفیت تر و البته گران قیمت دوو می‌باشد. اما در کل میتوان گفت کیفیت تلویزیون‌های دوو با طراحی ظاهری زیبا و قابلیت‌های کاربردی توانسته نیاز مخاطبین را به خوبی برطرف کند.

تلویزیون دوو
تلویزیون دوو

جدیدترین مدل تلویزیون دوو

برند دوو همواره با تکنولوژی روز دنیا و در کنار برندهای بزرگ دیگر تلویزیون جدید دوو را با آخرین فناوری روز مجهز می‌کند. و مطابق با نیاز مشتریان بهترین مدل تلویزیون های دوو را در سایزبندی مختلف ساخته است. که همین امر سبب شده که نیاز خریداران تلویزیون دوو به درستی برطرف شود. به طوری که با صرف هزینه‌ای معقول شما می‌توانید یکی از تلویزیون های دوو را انتخاب کنید.

آخرین مدل تلویزیون دوو

همانطور که اشاره شد برند دوو همواره سعی داشته که بروزترین محصولات را با پیشرفته ترین فناوری ارائه دهد. از جمله تلویزیون های هوشمند LED دوو که از کاملترین امکانات روز برخوردارند. که شامل چند نمونه زیر هستند.

بهترین و آخرین مدل تلویزیون هوشمند دوو 43 اینچ مدل DSL-43K5750

بهترین مدل تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43K5750 سایز 43 اینچ
بهترین مدل تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43K5750 سایز 43 اینچ

آخرین مدل تلویزیون دوو 43 اینچ کمپانی «دوو» مدل DSL-43K5750 سایز 43 اینچ, تمامی امکانات اولیه‌ی مورد نیاز تلویزیون، برای آن در نظر گرفته شده است. صفحه‌ی متناسب، با این کیفیت بالای تصویر این تلویزیون از نوع تخت بوده و قادر است، تصاویر آن رزولوشن 1920 × 1080 پیکسلی را با کیفیت Full HD نمایش دهد. این تلویزیون، امکان تماشای آن را از زوایای گسترده‌ ی دید 178 درجه‌ای فراهم می‌آورد. مدل تلویزیون هوشمند 43 اینجی دوو با قابلیت بازی، وب‌گردی و بسیاری کارهای دیگر را به‌راحتی انجام دهید. شما در این تلویزیون دارای رنگ فریم نوک‌مدادی درگاه‌های مختلف برای دریافت خروجی ها و ورودی‌هستند که می‌تواند نیازهای خریداران را کاملا برطرف کند.

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-55K4310U سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-55K4310U سایز 55 اینچ
تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-55K4310U سایز 55 اینچ

جدیدترین مدل تلویزیون دوو 55 اینچ مدل «DLE-55K4310U» که از تکنولوژی LED برخوردار بوده و با نمایش تصویری با کیفیت ultra HD همچنین ورودی‌های HDMI‌ این تلویزیون باعث می‌شود تا بتوانید سایر لوازم صوتی و تصویری چند رسانه ای را با وجود درگاه های مختلف متصل کنید. آخرین مدل تلویزیون دوو 55 اینچ مجهز به سیستم دوکاناله مجزا  خروجی حالت صدای دالبی دیجیتال (Dolby Digital) که حالت صدایی که اسپیکر را ایجاد میکنند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین تلویزیون دوو

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-75K5700U سایز 75 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-75K5700U سایز 75 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-75K5700U سایز 75 اینچ

تلویزیون LED دوو مدل  DSL-75K5700U با طراحی بدونه قاب سبک مینیمال (Frameless) از جدیدترین تلویزیون‌های بازار است برای کسانی که به فکر افزایش زیبایی دکوراسیون خود هستند می‌تواند بهترین گزینه برای دکوراسیونی مدرن و جدید باشد. نلویزیون 75 اینچی مناسب سالن‌های بزرگ که با صفحه نمایش تخت با پنل IPS امکان تماشای تصاویر با کیفیتی تا زاویه 178 درجه را برای همه اعضای خانواده فراهم می‌کند.

قیمت تلویزیون دوو

تلویزیون دوو دارای مدل‌های متنوعی با سایزبندی مختلف هستند. که هر کدام با توجه به قابلیت‌های بکار گرفته شده برای مدل تلویزیون دوو قیمت گذاری شده‌اند. از این رو نمی‌توان قیمت معینی را برای تلویزیون‌های این برند بیان کرد. از این رو ما در این قسمت لیستی از جدیدترین مدل تلویزیون های دوو را آماده کرده‌ایم. که می‌توانید با توجه به سلیقه و هزینه‌ای که دارید مناسب‌ترین مدل را انتخاب و با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول قیمت دقیق و مشخصات بیشتر تلویزیون دوو را ببینید

معرفی لیستی از جدیدترین و جدیدترین مدل تلویزیون دوو در سایزبندی 32 تا 75 اینچ با مشخصات کامل از نمونه پرفروش ترین مدل برتر سال را در این قسمت ببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا