خانه و آشپزخانه

خرید و قیمت لیوان اسموتی فانتزی و نی دار درجه یک، طرح تگرگی و یونیکورن رنگی

لیوان اسموتی یکی از مدل لیوان هایی که احتمالا شما هم با ظاهر جذاب و متفاوت این مدل لیوان مخصوص اسموتی آشنا هستید. یا اینکه در فروشگاه های لوازم فانتزی لیوان های اسموتی نی دار، تگرگی… را مشاهده کرده‌اید. در این مطلب مدل های متنوعی از لیوان های اسموتی را با کاربرد این مدل لیوان معرفی خواهیم کرد.

لیوان اسموتی چیست؟

لیوان های اسموتی از دو نوع شیشه ای و سرامیک معمولا در اندازه هایی بزرگتر و ظاهری فانتزی‌تر نسبت به لیوان‌های آب خوری هستند. طرح‌های خلاقانه با اشکال چند حجمی این مدل لیوان رنگی زیبا و یا ساده را بسیار جذاب کرده است.

لیوان اسموتی
لیوان اسموتی

کاربرد لیوان اسموتی

اسموتی از نوشیدنی‌های پر حجم است. که امروزه در کافه ، رستوران و یا خانه سرو می شود. این نوشیدنی ها از مخلوط میوه ها و سبزیجات آماده می شوند. که معمولا این نوشیدنی‌ها حجم زیادی دارند، نوشیدن با لیوان‌های مخصوص اسموتی با ظاهر زییا و متفاوت لذت نوشیدن این دسر را دلچسب‌تر می‌کند.

پیشنهاد شده برای شما: لیوان لومینارک فرانسه اصل

لیوان اسموتی نی دار

مدل لیوان های اسموتی نی دار برای نوشیدن اسموتی و یا هر نوشیدنی دیگری کاربردی هستند. و بدونه نگرانی از ریختن این محتویات درون این مدل لیوان در بسته به سادگی قابل استفاده هستند.

لیوان اسموتی نی دار
لیوان اسموتی نی دار

لیوان اسموتی فانتزی

لیوان های اسموتی در تنوعی بالا از طرح های زیبا و خلاقانه هستند. که این مدل های فانتزی بسیار جذاب  طرح های جالب و متفاوت این لیوان ها سرو انواع شیک و اسموتی‌ها  در میزان لذت بردن از نوشیدنی تاثیر به سزایی دارد.

لیوان اسموتی
لیوان اسموتی

درحال دریافت محصولات منتخب ...

پیشنهاد شده برای شما:

1- لیوان فرانسه

2- لیوان و استکان مارک بلینک مکس

3_ بهترین پارچ و لیوان ترکیه ای

4- بهترین پارچ و لیوان فرانسه

5- بهترین پارچ و لیوان کریستال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا