خانه و آشپزخانه

بهترین محافظ برق پارت الکتریک + قیمت و خرید چندراهی برق و محافظ پارت الکتریک

یکی از راه کارهای مهم برای محافظت از لوازم برقی گران قیمت در مقابل نوسانات برق استفاده از محافظ ولتاژ برق می باشد. اما بهترین محافظ برق پارت الکتریک برای یخچال، تلویزیون و کامپیوتر … کدام است؟ در این مقاله قرار است، با برند برتر پارت الکتریک یک تولید کننده محافظ و چند راهی برق آشنا شویم و بهترین چند راهی و محافظ پارت الکتریک را برای لوازم برقی خانگی و اداری با مشخصات کامل معرفی کنیم.

بهترین محافظ برق پارت الکتریک

با توجه به اینکه لوازم برقی از قیمت بالایی برخوردارند، استفاده از محافظ برق به یکی از وسایل ضروری تبدیل شده است. اما برای عملکرد بهتر باید خرید محافظ برق مطابق با ولتاژ مناسب هر کدام از لوازم برقی صورت بگیرد. با بررسی دقیق مشخصات هر کدام از مدل محافظ های برق قطعا میتوان یک محافظ برق با کیفیت را برای هر کدام از وسایل برقی انتخاب کرد.

انواع محافظ برق پارت الکتریک

یکی از محبوب ترین برندهای محافظ و چند راهی های برق “برند پارت الکتریک” ایرانی است. که محصولاتی با کیفیت بالا و دوام عالی را با ویژگی های خاص برند پارت الکتریک طراحی کرده، و به طور اختصاصی برای هر یک از لوازم الکتریکی خانگی یک محافظ مخصوص تولید و به بازار عرضه کرده است. که به راحتی و با اطمینان از کیفیت محصولات این برند از بین انواع محافظ برق پارت الکتریک میتوان مدل مناسب یخچال، تلویزیون، پکیج… را تهیه کرد.

با اینکه محافظ های برق وسایلی هستند که تا درصد بالایی از نوسانات برق جلوگیری کرده و مانع از آسیب دیدن لوازم برقی می‌شوند. از دیگر وسایلی که به خوبی میتوانند از نوسانات شدید برق جلوگیری کنند استابلایزهای برق هستند. برای بررسی بیشتر استابلایزر برق و مشاهده این محصولات پیشنهاد می‌شود، به مقاله بهترین مارک استابلایزر برق مراجعه کنید.

چند راهی برق پارت الکتریک کد 0901

چند راهی برق پارت الکتریک کد 0901

حتما برای شما هم پیش آمده که در خانه یا محل کار، ظرفیت همه‌ی پریزهای برق با دستگاه‌های مختلف صوتی، تصویری تکمیل شده باشد. بهترین محافظ تلویزیون پارت الکتریک مدل چند راهی برق پارت الکتریک کد 0901 با داشتن 6 عدد پریز ارت‌دار در دو سمت  این محصول می‌توان یک چندراهی برق بسیار مناسب برای مواقعی که نیاز به تعداد بیشتری پریز دارید باشد. از ویژگی های این مدل چند راهی پارت الکتریک حداکثر جریان انتقالی ۱۶ A و کابل 1.8 متری بوده که با داشتن پورت های خروجی در جهت های مختلف این چند راهی برای فضاهای اداری و خانگی مناسب هستند.

محافظ نوسان برق پارت الکتریک کد ۰۶۹۰

محافظ نوسان برق پارت الکتریک کد ۰۶۹۰

نواسانات برق باعث آسیب به لوازم برقی می‌شود با محافظ های برق به سادگی میتوان مانع از آسیب دیدن وسایل الکترونیکی شد. با نصب محافظ نوسان برق پارت الکتریک کد 0690  در مسیر جریان برق می‌توان از شوک و نوسانات شدید برق تا توان 6500 وات جلوگیری کرد. این ابزار پیشرفته، با قرار گرفتن در مسیر جریان برق ورودی به بررسی پیوسته‌ی آن می‌پردازد.  محافظ نوسان برق پارت الکتریک کد 0690 سه نشانگر LED با وجود رنگ‌ها اطلاعاتی در سه رنگ سبز، قرمز و زرد حالت اتصال به برق را نمایش می دهد.

چندراهی و محافظ برق با نمایشگر ولتاژ پارت الکتریک مدل آذین کد ۵۴۴۳

چندراهی و محافظ برق با نمایشگر ولتاژ پارت الکتریک مدل آذین کد ۵۴۴۳

اگر برای خرید یک محافظ کامپیوتر چند راهی هستید. بهترین محافظ کامپیوترپارت الکتریک چندراهی و محافظ برق با نمایشگر محافظ ولتاژ پارت الکتریک مدل آذین کد ۵۴۴۳ زمان تاخیر اتصال و  ولتاژ لحظه ای رو نشان می دهد، دارای شش پریز برای متصل کردن تمام تجهیزات کامپیوتر و یا استفاده همزمان چند دستگاه را به طور همزمان داراست. این محصول باکیفیت از حداکثر شدت جریان انتقالی ۱۰ آمپر پشتیبانی می‌کند و با دکمه خاموش روشن روی محافظ این مدل مناسب کامپیوتر و تلویزیون طراحی شده است.

محافظ پارت الکتریک یخچال ولتاژ الکترونیکی نمودار کنترل مدل M116

بهترین محافظ پارت الکتریک یخچال مدل ولتاژ نمودار کنترل مدل M116 یک محافظ پرفروش و در عین حال باکیفیت، که به شما امکان می‌دهد ولتاژ خروجی یخچال و فریزرتان را کنترل و محافظت کنید. این محصول دارای ویژگی های عملکرد حداکثر توان قابل پشتیبانی برای این محافظ 2500 وات است. که شرایط را در حالت پایدار قرار می دهد. جنس بدنه این محافظ از پلی کربنات ساخته شده است، که با دوام و استحکام لازم محافظ برای مدت طولانی امکان استفاده را می‌دهد.  این محصول با ابعاد بسیار جمع‌وجور و کوچک دارای مبدل دو شاخه‌ی استاندارد و سازگار با برق شهری می باشد که پس از قطعی، محافظ به صورت خودکار به منظور جلوگیری از ورود ولتاژ نامناسب به دستگاه فعال می‌شود. از دیگر ویژگی محافظ ولتاژ نمودار کنترل مدل M116 دارای زمان تأخیری ۵ دقیقه‌ای  در صورت برقراری برق پس از قطعی، یک نشانگر LED نیز روی بدنه‌ی محافظ برق پارت الکتریک تعبیه شده که سه رنگ مختلف دارد و رنگ سبز آن ولتاژ عادی، رنگ قرمز ولتاژ غیر عادی و رنگ نارنجی نشان‌دهنده‌ی زمان و اتصال به جریان برق می باشد.

محافظ ولتاژ مرکزی برق ساختمان آی پی پی مدل ۶۳ آمپری

اگر به دنبال یک محافظ برای تمام وسایل خانه و ساختمان باشید. خرید محافظ پارت الکتریک، بهترین مدل محافظ مرکزی ساختمان آی پی پی مدل 63 آمپری، محافظ مرکزی برق ساختمان می باشد که با امکان نصب  در کنار کنتور برق و یا جعبه فیوز داخل واحد این امکان را فراهم کرده تا  یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروفر، پکیج، تلویزیون . تمام لوازم الکتریکی خانه را پس از برقراری اتصال برق با زمان تاخیری ۱ دقیقه‌ای به دقت مورد تجزیه‌وتحلیل قرار می دهد و  جریان ۱۸۵ تا ۲۴۵ ولت، مدار قطع‌ کننده‌ی جریان برق آن روشن میکند. این مدل محافظ ولتاژ برق دارای نمایشگر دیجیتال و 3 چراغ LED برای نمایش وضعیت دستگاه  اطلاعات کافی در مورد جریان برق ورودی به ساختمان را نمایش می دهد.

محافظ ولتاژ سه فاز ۶۳ آمپر مدل ماینر

محافظ ولتاژ سه فاز ۶۳ آمپر مدل ماینر

این محصول، بهترین محافظ برق برای جریان سه فاز JBH مناسب برای منازل،مراکز تجاری،تجهیزات پزشکی،دستگاه های چاپ و لیزر،دستگاه های وکیوم،ماشین آلات صنعتی سه فاز لوازم برقی صنعتی می باشد، محافظ ولتاژ سه فاز ۶۳ آمپر از جنس پلاستیک فشرده‌ی باکیفیت تولید شده  و حداکثر جریان انتقالی آن نیز ۶۳ آمپر است. که برای تجهیزات  صنعتی و پزشکی برای ساختمان های تجاری کاربرد دارند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا