خانه و آشپزخانه

11 مدل لیوان فرانسوی جدید ( لیوان لومینارک فرانسه اصل + قیمت)

لیوان فرانسوی لومینارک یکی از محصولات برند بزرگ لومینارک هستند. که با طراحی‌های بسیار زیبا در مدل‌های لیوان دسته دار لومینارک و بدونه دسته با ظرافت خاص و منحصر بفرد تولید شده‌اند. همان طور که برند لومینارک با سابقه درخشان در زمینه تولید ظروف پذیرایی داشته است. مدل لیوان‌های لومینارک اصل فرانسه هم از مقاومت و شفافیت بالایی برخوردار هستند. که بسیار مورد استقبال مصرف کننده این برند قرار گرفته‌اند.

بهترین مدل لیوان لومینارک فرانسه

لیوان‌های لومینارک با طراحی و برش‌های بسیار ساده اما زیبا برای میز پذیرایی و جهیزیه عروس خانم‌ها می‌توانند به خوبی بدرخشند، و زیبایی میز پذیرایی را دوچندان کند. لیوان لومینارک در انواع مختلف بلند و مدل نیم لیوان لومینارک هر کدام کیفیت و زیبایی خاص خود را دارند، و با توجه به اینکه محصولات لومینارک تنوع بالایی دارند، و توانسنه‌اند با سبک متنوع هر نوع سلیقه‌ای را پاسخ دهند، می‌توانید بهترین مدل لیوان لومینارک اصل را با طرح دلخواه و سلیقه خود انتخاب کرد.

لیوان لومینارک منصور فرانسه
لیوان لومینارک منصور فرانسه

کیفیت لیوان لومینارک

تمام محصولات لومینارک از جمله انواع لیوان این برند بعد از تولید از مراحل ویژه تست عبور می‌کنند. و تحت بررسی قرار می‌گیرند، از لحاظ مقاومت آزمایش می‌شوند. لیوان لومینارک دارای بالاترین کیفیت هستند به طوری که تا دمای 135 درجه سانتیگراد را تحمل می‌کنند. همین محصول دوام در مقابل سرما و گرما را به خوبی نشان داده‌اند. با توجه به آزمایش و بررسی که از کیفیت این محصول قبل از فروش در کاخانه صورت می‌گیرد با اطمینان کامل از این برند مدل لیوان لومینارک حتی بدونه اینکه آسیب ببیند قابلیت استفاده در دستگاه مایکروویو و ماشین ظرفشویی را دارند.

اگرقصد خرید مدل سرویس پارچ و لیوان جدید برند لومینارک را دارسد پیشنهاد می‌کنم به پست بهترین پارچ و لیوان لومینارک فرانسوی اصل مراجعه کنید.

برند لومینارک ساخت کجاست؟

در این مقاله لیوان‌های برند لومینارک را معرفی و از نظر کیفیت بررسی کرده‌ایم. اما این سوال احتمالا برای شما هم پیش آمده که برند لومینارک ساخت کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برند لومینارک از سال 1825 در کشور فرانسه فعالیت خود را در زمینه تولید ظروف سرو و پذیرایی آغاز کرده است. و توانست محصولاتی با کیفیت و دوام بالا عرضه کند، که در کمترین زمان به یک برند جهانی تبدیل شود .

«با اطمینان کامل می‌توان گفت برند لومینارک فرانسه بزرگترین وبهترین تولید کننده ظروف پذیرایی در جهان است »

قیمت لیوان لومینارک فرانسه

لیوان لومینارک فرانسه با اینکه دوام و استحکام بالایی دارند و از بهترین مارک تولید کننده لوازم سرو تولید شده‌اند، نسبت به کیفیت ، دوام و زیبایی این محصول از قیمت مناسبی برخوردارند. یک ست شش تایی آن دارای قیمتی بین 100 هزار تومان تا بالاترین قیمت 400 هزار تومان هستند.

در این قسمت برای سهولت خرید، 11 مدل جدیدترین طرح‌های لیوان لومینارک فرانسه دسته دار و بدونه دسته را لیست کرده‌ایم. برای خرید لیوان لومینارک با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید یکی از مدل لیوان‌های معرفی شده را انتخاب و برای خرید روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. لیوان لومینارک مدل محک خیلی شیک در برابر حرارت و گرما هم مقاومت بالایی داره من میپسندمش واسه خوردن یه نوشیدنی منحصر بفرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا