خانه و آشپزخانه

بهترین اجاق گاز برقی کم مصرف؛ 12 مدل تک شعله و چند شعله[معایب و مزایا ]

اجاق گاز برقی یکی از انواع اجاق گازهایی هستند که در چند سال اخیر وارد بازار شده‌اند. مدل اجاق گازهای برقی با طراحی ظاهری مدرن و زیبا بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته‌اند. اما با توجه به اینکه اجاق گازها از لوازم ضروری آشپزخانه هستند و علاوه بر کیفیت و دوام به لحاظ ایمنی باید دارای استاندارد هم باشد. بنابراین ما تصمیم داریم به بررسی بیشتر انواع مدل اجاق گاز برقی بپردازیم و مزایا و معایب این محصولات را بیان کنیم، اگر شما هم قصد خرید اجاق گاز برقی را دارید پیشنهاد میکنم تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین مدل اجاق گاز برقی

اجاق های الکتریکی که در واقع جریان برق را به انرژی گرمایی تبدیل می‌کنند، جایگزین مناسبی برای اجاق گازهای گاز سوز هستند. اجاق های برقی در مدل های متنوع مناسب با محیط های مختلف تولید و مورد استفاده قرار میگیرند. در ادامه تک تک مدل اجاق گازهای برقی را بیشتر بررسی کرده تا بهترین مدل اجاق گاز برقی را معرفی کنیم.

مشخصات اجاق گازهای برقی

برای خرید اجاق گاز برقی داشتن اطلاعات کافی از بهترین مدل اجاق گازبرقی و مشخصات هر یک از این محصولات میتواند برای انتخاب دقیقتر یک اجاق گاز خوب و مناسب کمک شایانی کند. و با اطمینان بیشتری از عملکرد آن مدل متناسب با محیط و نیاز خود را میتوان انتخاب کنید.

اجاق گاز برقی مسافرتی

یکی از انواع اجاق گازهای برقی مدل‌های کوچک با المنت‌های الکتریکی هستند، که با حجم کوچک و قیمت بسیار مناسب گزینه ای ایده ال برای سفر و کوهنوردی هستند. این مدل اجاق‌های الکتریکی برای فضاهای باز به راحتی قابل استفاده هستند. یکی از ویژگی‌های اجاق گازهای برقی مسافرتی داشتن سطح صاف در قسمت روی اجاق است، که به راحتی با اندازه ی کوچک قابل جابه جایی هستند، و همچنین بدون هیچ مشکلی در شرایط آب و هوایی مختلف مورد استفاده قرار میگیرند.

اجاق گاز برقی رومیزی
اجاق گاز برقی رومیزی

اجاق گاز برقی شارژی

اجاق گاز برقی شارژی برای محیط هایی که دسترسی به گاز شهری و برق امکان پذیر نیست، یک وسیله کاربردی است. این مدل اجاق گازهای شارژی برقی با قابلیت تنظیم درجه یکی از گزینه های مناسب و جمع جور برای گرم کردن غذا هنگام مسافرت و پیک نیک‌های خانوادگی هم می‌باشند.

اجاق گاز برقی رومیزی (صفحه ای)

طراحی اجاق گازهای برقی رومیزی شبیه به اجاق گازهای گاز سوز صفحه‌ای هستند. که روی کابینت نصب می‌شوند. ظاهر مدرن و زیبای اجاق گازهای برقی رومیزی نسبت به سایر مدل اجاق گازهای دیگر سبب شده بسیار مورد استقبال خریداران قرار بگیرند. این مدل اجاق گازهای رومیزی برقی با ویژگی درجه حرارت و گرمای زیاد و قیمت مقرون به صرفه برای آشپزخانه های مدرن امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای

اجاق گاز برقی رومیزی
اجاق گاز برقی رومیزی

مزایای استفاده از اجاق گازهای برقی

  1. در بسیاری از مناطق کشور و یا خارج از شهر دسترسی به گاز وجود ندارد، در این مواقع اجاق گازهای برقی را میتوان با خیالی آسوده از لحاظ ایمنی و دمای بالای این مدل اجاق گاز را استفاده کرد.
  2. اجاق گازهای برقی نسبت به اجاق گازهای گاز سوز از ایمنی بیشتری برخوردارند، برای فضاهای بسته ای که امکان نصب اجاق گاز سوز وجود ندارد اجاق برقی با ایمنی و استاندارد گزینه جایگزین مناسبی هستند.
  3. اجاق گازهای برقی صفحه ای با وجود دکمه های لمسی طراحی ظاهری بسیار شیکی دارند، برای آشپزخانه های مدرن جلوه ای چشمگیر ایجاد می‌کنند.

معایب اجاق گاز برقی

هر محصولی با توجه به نوع ساخت و نحوه عملکردی که دارد، دارای مزایا و معایب خاص خودش است. اجاق گاز برقی هم از این قائده مثتسنی نیست، با توجه به اینکه برای محیط های مختلف استفاده می‌شوند. از نظر کاربران دو مورد از معایب اجاق برقی

  1. انرژی برق در برخی از مناطق هزینه بالایی دارد، با توجه به اینکه در کشور ما گاز شهری انرژی ارزانی است، اجاق‌های برقی در کشور نسبت به مدل اجاق‌های گازسوز نیاز به صرف هزینه‌ای بیشتر دارند.
  2. اجاق گازهای برقی از لحاظ کیفیت و ایمنی عملکرد بسیار خوبی دارند، اما این مدل اجاق گاز با ظاهر مدرن برای قرار دادن دیگ های بزرگ چندان مناسب نیستند.

بهترین مارک اجاق گاز برقی

ما در این مقاله انواع اجاق گازهای برقی را بررسی کردیم. معایب و مزایای این محصولات هم بیان شد. در این قسمت برای سهولت خرید لیستی از بهترین مارک اجاق گاز های برقی تفال، های پلیت، تاکیت، را آماده کرده‌ایم. میتوانید با بررسی مشخصات فنی اجاق گاز برقی معرفی شده با اطمینان بیشتری بهترین مارک اجاق گاز برقی مناسب را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا