خانه و آشپزخانه

بهترین یخچال 5 فوت + قیمت 4 مدل با کیفیت پرفروش 1403

یخچال ۵ فوت از کوچکترین مدل یخچال‌هایی هستند، که با حجم کم و سادگی که دارند، با ویژگی جمع و جور بودن و قیمت مناسب در رده پرفروشترین یخچال فریزرها قرار دارند. اگر شما هم قصد خرید بهترین یخچال 5 فوت را دارید در ادامه برای شناخت بیشتر این سری یخچال های 5 فوت موجود در بازار ایران تصمیم داریم پرفروشترین مدل یخچال 5 فوت را با ویژگی های هر برند معرفی کنیم.

یخچال 5 فوت بدون برفک

یخچال های 5 فوت مینی بار از دستگاه‌های خنک کننده به صرفه هستند، که از لحاظ اقتصادی و اشغال فضای کم برای اکثر فضاها اتاق های دانشجویی، هتل، خانه و یا محل کار … کاربرد دارند. میتوان گفت یخچال های مینی بار محصولات با مصرف بهینه‌ی انرژی و سهولت جا­به­‌جایی یک دستگاه خنک کننده ایده ال برای نگهداری نوشیدنی‌ها و مواد غذایی با حجم کم در نظر گرفته شده‌اند.

مزایای استفاده از یخچال های 5 فوت مینی بار

  1. اشغال فضای کم
  2. مصرف بهینه انرژی
  3. قیمت بی صرفه و اقتصادی
  4. جابه جایی آسان
  5. قابل استفاده برای مکان های اداری و خانگی

بهترین یخچال 5 فوت
بهترین یخچال 5 فوت

یخچال ۵ فوت رنگی

خرید یک یخچال خوب و با کیفیت از بین یخچال های رنگی میتواند دکوراسیونی مدرن و جذاب را با بیشترین تناسب و هماهنگی لوازم را برای فضای آشپزخانه داشته باشد. ما در پست بهترین یخچال رنگی یخچال های کوچک و بزرگ رنگی را بررسی و مدل های پرفروش را معرفی کرده ایم، پیشنهاد می شود، محصولات جذاب این پست را هم مشاهده کنید.  

یخچال 5 فوت ایستکول مدل ميني بار 1835 یخچال 5 فوت ایستکول مدل ميني بار 1835 یخچال 5 فوت ایستکول مدل ميني بار
یخچال 5 فوت سینجر مدل 1100یخچال 5 فوت سینجر مدل 1100مشاهده قیمت و خریدیخچال 5 فوت سینجر مدل 1100
یخچال 9 فوت آرابهین کد Tm930یخچال 9 فوت آرابهین کد Tm930قیمت و خرید یخچال 9 فوت آرابهین کد Tm930

ابعاد یخچال 5 فوت رومیزی

یخچال های 5 فوت دارای اندازه و ابعاد کوچک و جمع جوری هستند، اکثر یخچال های 5 فوت با ارتفاع 80 سانتیمتر، عمق 54 و عرض 50 ساتنیمتر از برندهای مختلف تولید می‌شوند. این سری از یخچال برخلاف اندازه کوچکش، بیشتر از چیزی که فکرش را کنید کاربرد دارد.

بهترین مارک یخچال 5 فوت

بهترین مارک یخچال پنج فوت کدامند؟ شرکت‌های تولید کننده یخچال فریزر برای تکمیل رده بندی یخچال فریزرها و داشتن تنوع محصولات با توجه به نیاز خریداران یخچال‌های 5 فوت را در کنار دیگر مدل یخچال‌ فریزر طراحی و تولید می‌کنند. برندهایی نظیر ایستکول، امرسان، سینجر، آرابهین پارس … از بهترین مارک یخچال 5 فوت ایرانی و جزء محصولات بسیار زیبا و باکیفیت از یخچال های 5 فوت هستند، که در این شرایط اقتصادی این محصولات میتوانند گزینه های بسیار مقرون به صرفه و جذاب باشند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مت یخچال ساید سامسونگ 28 فوت دارم همیشه جا برای وسایل کم میاوردم یه یخچال 5 فوت ایستکول مدل ميني بار خریدم خیلی راضیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا