خانه و آشپزخانه

قیمت بهترین لرزه گیر ماشین لباسشویی (بسته 4 عددی) با کیفیت و ارزان

لرزه گیر ماشین لباسشویی یکی از کاربردی ترین ابزار کوچک و ارزان است که مانع از لغزش و ایجاد صدای زیاد ماشین های لباسشویی می‌شود. در بسیاری از مواقع ماشین های لباسشویی اتوماتیک، دوقلو یا لباسشویی سطلی به دلیل قرار گیری روی سطح ناهماهنگ هنگام روشن شدن لباسشویی و شستشو لباس ها حالت لغزندگی ایجاد می‌شود. مدام لباسشویی در حال لرزش و صدای زیادی ایجاد میکند.

لرزه گیر ماشین لباسشویی
لرزه گیر ماشین لباسشویی

پد لرزه گیر لباسشویی

ماشین لباسشویی هر چند از برند های معتبر و باکیفیت باشد وقتی روی سطح ناهموار قرار بگیرد باعث صدا و لرزش ماشین لباسشویی می گردد. یکی از دلایل که اکثر افراد با آن مواجه می‌شوند لرزش غیر عادی لباشسویی است به همین دلیل هم به دنبال رفع این ایراد لباسشویی هستند که با استفاده از لرزش گیر ماشین لباسشویی در اغلب موارد مشکل لرزش لباسشویی کاملا برطرف می شود.

خرید لرزه گیر ماشین لباسشویی ( پد لرزه گیر) راه حلی ساده و ارزان برای جلوگیری از لرزش لباسشویی و حتی وسایل دیگر مانند مبل و یخچال می شود. پد لرزه گیر با یک تنظیم جزئی زیر پایه ماشین لباسشویی فیکس میشود، به سادگی مانع از لرزش و صدای زیاد لباسشویی می‌شود.

لرزه گیر ماشین لباسشویی
لرزه گیر ماشین لباسشویی

مزیت استفاده از لرزه گیر لباسشویی

  • فیکسر و ضربه گیر قوی و ضد لرزش لباسشویی.
  • حفظ موقعیت لباسشویی و کاهش سر و صداهای اضافی می شود.
  •  مانع از ایجاد آسیب دیدن قطعات اصلی لباسشویی و هزینه های اضافی می شود.
  • موجب حفظ موقعیت لباسشویی و کاهش سر و صداهای اضافی
  • طراحی شده  برای تمام مدلهای مختلف ماشین های لباسشویی، یخچال ، مبل ، میز و …
  • ایجاد دسترسی به زیر دستگاه برای تمیز کردن آسان سطح
  • محافظت از پایه ها در برای آسیب دیدگی

لرزه گیر ماشین لباسشویی از کجا بخریم

لرزه گیر ماشین لباسشویی از کجا بخریم؟ این سوال بسیاری از کاربران نی نی سایت است لرزه گیر ماشین لباسشویی در فروشگاه آنلاین خرید وسایل و ظروف پلاستیکی خانه و آشپزخانه، مانند خرید لرزه گیر ماشین لباسشویی از باسلام و دیجی کالا ساده ترین روش است که به صورت ثبت سفارش اینترنتی انجام می شود.

خرید لرزه گیر لباسشویی

لرزه گیر ماشین لباسشویی کجا بخرم؟ لرزه گیر ماشین لباسشویی از لوازم کاربردی و قابل دسترسی هستند . که میتوان از اغلب فروشگاه های لوازم پلاستیک و فروشگاه های اینترنتی با قیمت ارزان در بسته های 4 عددی سفارش داد.

انواع لرزه گیر ماشین لباسشویی در مدل های  پیچ دار، لرزه گیر پایه ثابت و لرزه گیر بصورت ورقه جاذب در بازار وجود دارند. مناسبترین مدل لرزه گیر پایه ثابت، لباسشویی در بسته ۴ عددی از جنس لاستیک هستند که در این بخش 5 نوع لرزه گیر را با لینک خرید مشاهده می‌کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا