خانه و آشپزخانه

بهترین لباسشویی سام + 8 مدل با کیفیت پرفروش 2024

چرا ماشین لباسشویی سام بخریم؟

ماشین لباسشویی سام خوبه؟ لباسشویی برند سام ساخت کجاست؟ اگر قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید، حتما این روزها با مدل‌ لباسشویی‌های سام در بازار مواجه شده‌اید. و احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که آیا ماشین لباسشویی سام الکترونیک همان خدمات دهنده سامسونگ است؟ آیا ماشین لباسشویی سام کیفیتی برابر با لباسشویی‌های سامسونگ را دارند؟ اگر به دنبال پاسخ به این سوالات و شناخت مشخصات ماشین لباسشویی سام هستید، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی ماشین لباسشویی سام الکترونیک بپردازیم. پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

لباسشویی سام ساخت کجاست؟

شرکت سام سرویس در ابتدای فعالیت نمایندگی فروش و پشتیبانی خدمات پس از فروش محصولات برند سامسونگ را در ایران ارائه میکرد. این شرکت بعد از تحریم ایران با همکاری با برندهای بزرگ تامین کننده قطعات، تکیه بر تجربیات چند ساله و امکانات موجود تصمیم به مونتاژ و تولید لوازم خانگی سام گرفت. این برند با طراحی متخصصین داخلی و مونتاژ قطعات از برترین شرکت های دنیا لوازم خانگی سام الکترونیک از جمله ماشین لیاسشویی سام را در ایران تولید و عرضه کرده است.

کیفیت لباسشویی سام خوبه؟ بخریم؟

استفاده از قطعات با کیفیت از فاکتورهای مهم تضمین کیفیت هر محصولی است. شرکت سام الکترونیک برای تولید ماشین لباسشویی سام با تهیه قطعات اصلی مثل موتور لباسشویی سام، از برند سامسونگ و شرکت‌های بزرگ دیگر و مونتاژ لباسشویی سام توانسته لباسشویی‌های سام را به عنوان جایگزین مناسبی برای ماشین لباسشویی سامسونگ در ایران معرفی کند، و این محصولات را با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه تر از برندهای خارجی را برای مشتریان سام الکترونیک ارائه کند.

مشخصات ماشین لباسشویی سام

امروزه علاوه بر خرید محصول با کیفیت داشتن امکانات پیشرفته روز برای محصول بسیار حائز اهمیت است. چرا که قابلیت های بیشتر محصول سبب انجام دادن سریعتر و آسانتر کارها می‌شود. بنابراین توجه به مشخصات هر کدام از لباسشویی‌های سام میتواند برای انتخاب دقیقتر لباسشویی، کمک شایانی هنگام تهیه لباسشویی باشد.

  •  برنامه های شست و شوی متعدد
  • دارای موتور اینورتر با کمترین میزان صدا و لرزش
  • طراحی ظاهری مناسب ماشین های لباسشویی مطابق با سلایق مختلف
  • نوع مخازن استیل مقاوم و ضد زنگ ( مقاوم در برابر اکسید شدن) در این ماشین های لباسشویی
  • دارای بدنه مستحکم با طراحی زیبا
  • قفل کودک
  • صفحه نمایشگر ال ای دی
  • استفاده کم انرژی

معایب ماشین لباسشویی سام

با در نظر گرفتن نوع استفاده و مدل‌های مختلف هر محصولی میتواند دارای مزایا و معایب خاص خود باشد لباسشویی‌های سام هم از دیدگاه های مختلف و  از نظر مصرف کنندگان این محصول علاوه بر مزایای این محصول در برخی از مدل های معایب زیر را مصرف کنندگان این برند مطرح کرده‌اند.

  • نشت آب.
  • عمر مفید کوتاه.
  • هزینه تعمیرات گران قیمت.
  • قیمت بالاتر نسبت به دیگر برند های ایرانی.

چرا ماشین لباسشویی سام بخریم؟

شرکت سام در تمامی محصولات خود از موتور های از برند سامسونگ استفاده می کند. که باعث عملکرد مطمئن و بهینه این محصولات می‌شود. بنابراین میتوان با خیال راحت لباسشویی ایرانی سام را با قیمت مناسب تر از برندهای خارجی تهیه کرد. و لقریبا از کیفیت برابر سامسونگ برخوردار شد.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین ماشین لباسشویی کرال

قیمت لباسشویی سام

این روزها با توجه به نداشتن ثبات قیمت اکثر محصولات در بازار، قیمت ماشین لباسشویی سام هم متغییر است. مدل لباسشویی های سام الکترونیک در بهار ۱۴۰۰ با قیمتی از یازده میلیون تومان تا حدود نوزده میلیون در مدل های مختلف موجود است.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا