خانه و آشپزخانه

بهترین مارک نردبان خانگی آهنی و آلومینیوم + [ خرید 10 مدل تاشو و تلسکوپی ارزان]

داشتن یک نردبان خانگی شاید از لوازم چندان ضروری برای خانه به نظر نرسد، اما قطعا هنگام کارهایی مثل تمیز کردن درب پنجره و برای دسترسی به ارتفای بالای قسمت های مختلف خانه، و حتی محل کار اهمیت وجود استفاده از نردبان آهنی خانگی محکم و مقاوم پی برده‌اید. نردبان از ابزارهای کاربردی و ایمن هستند که باید دارای استانداردهای لازم باشد. با توجه به این که نردبان در مدل های گوناگون از برندهای مختلف عرضه می‌شوند. بنابراین برای خرید بهترین نردبان خانگی باید موارد مهم خرید نردبان آهنی و آلومینیوم محکم و استاندارد را بررسی کرد. اگر شما هم قصد خرید نردبان خانگی و یا بهترین نردبان صنعتی را دارید میتوانید در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با بررسی مدل نردبان های موجود در بازار مناسب ترین و بهترین مارک نردبان خانگی و صنعتی را معرفی کنیم.

انواع نردبان خانگی

نردبان از وسایل پرکاربردی هستند که علاوه بر استفاده خانگی در مدل نردبان‌های صنعتی، باغبانی و خانگی از آلومینیوم و آهنی در اشکال متنوع طراحی و تولید می‌شوند. که هر کدام از نردبان های خانگی و یا صنعتی دارای ویژگی های خاص خود هستند. برای خرید نردبان ابتدا باید مدل نردبان های مخصوص و کاربردی برای خانه را شناخت، تا مدل مناسب خانه و یا محل کار خود را انتخاب کنید.

نردبان تلسکوپی

نردبان تلسکوپی از جدیدترین مدل نردبان های در دو مدل ساده و دو طرفه، با ویژگی تاشو و قفل شونده هستند، که هنگام استفاده با تنظیم ارتفاع نربان قابلیت قفل شدن در یک اندازه را دارند. قفل کردن نردبان تاشو حین استفاده ایمنی را کاملا حفظ می کنند.

نردبان چوبی

نردبان‌های چوبی ابتدایی ترین مدل نردبان هایی هستند، که به صورت دست ساز ساخته می شدند. نردبان‌های چوبی با وزن سنگین و اشغال فضای زیاد برای فضاهای خانگی و کاری چندان کاربردی نبودند. اما به مرور نردبان های چوبی تاشو تبدیل شدند که در حال حاضر به نردبان آشپزخانه هم معروف هستند این نردبان های چوبی در برهی از مدل های فانتزی برای تزئین و دکوراسیون هم استفاده میشوند.

نردبان تاشو آلومینیوم

نردبان های تاشو که معمولا از جنس آلومینیوم سبک و ایمن ساخته می شوند. از ویژگی کاربردی تاشوندگی برخوردارند. این مدل پله تاشو خانگی با کیفیت بالا، وزن سبک و قابلیت جابه جایی آسان نسبت به دیگر مدل نردبان‌ها کاربردی تر و استاندارد هستند.

نردبان پلکانی فلزی

نردبان های فلزی بیشتر به صورت نردبان پلکانی تولید می‌شوند این مدل از مقاومت و دوام بالایی برخوردارند. قابلیت مقاومت وزن بالا را دارند و تقریبا در هر فضایی قابل استفاده می‌باشند.

نردبان خانگی چه مارکی خوبه

نردبان از ابزارهای کار هستند و باید دارای استحکام و مقامت بالایی باشند بنابراین برای خرید نردبان از مارک معتبر تولید کننده که تضمین کننده محصولی استاندارد و مقامت در برابر وزن سنگین و ایمنی بیشتر در ارتفاع بالاست نردبان را تهیه کرد. از بهترین مارک هایی عرضه کننده محبوب در زمینه تولید بهترین مارک نردبان  آسانکار، رویال، مهرنگار، آلوم‌پارس، ... را میتوان نام برد.

راهنمای خرید نردبان خانگی

از جمله مواردی که برای خرید نردبان باید در نظر گرفت! نردبان برای دسترسی بهتر به ارتفاع بالاست، اما باید دقت داشت که نردبان مناسب برای خانه نباید ارتفاع زیاد و بیشتر از دو متر داشته باشد. بر اساس نیازی که دارید مدل مناسب نردبان برای خانه و یا محل کار را انتخاب کنید.

بهترین نوع نردبان از جنس آلومینیوم، فلزی و فایبر گلاس ساخته شده اند. از فاکتورهای مهم خرید نردبان انتخاب نوع متریال ساخت این وسیله است. باید نربانی را تهیه کرد که علاوه بر استحکام، سبک و قابلیت جابه جایی آسانی داشته باشد.

یکی از مواردی که ایمنی نردبان را تضمین می کند، وجود قفل ارتفاع است. که نردبان های تلسکوپی دارای ویژگی قفل شونده هستند. از لحاظ ایمنی بیشتری دارند و سبب اطمینان از ایمنی کامل هنگام استفاده می‌شود.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین چهارپایه پلاستیکی

قیمت نردبان خانگی و صنعتی

نردبان از لوازم کاربردی هستند که قیمت چندان بالایی ندارند. با صرف هزینه ای کم میتوان نردبان با کیفیتی را از نوع بهترین نردبان صنعتی و خانگی را انتخاب کرد. در ادامه برای خرید نردبان ارزان،لیستی از نردبان تاشو فلزی و آلومینیوم باکیفیت در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. میتوانید با توجه به میزان بودجه و همچنین نوع زمینه مصرفی یکی از مدل های نردبان معرفی شده را تهیه کنید./

درحال دریافت محصولات منتخب ...

داشتن نردبان خوب و باکیفیت در هرخانه ای از لوازم کاربردی است که لازم است این که نردبان کوچک یا بزرگ ایمن و با دوام را تهیه کرد. شما برای خرید نردبان مناسب باید بهترین مارک نردبان خانگی را تهیه کنید که در ادامه میتوانید لیستی از بهترین و جدیدترین نردبان های بازار را که آماده کرده ایم کاملا مورد بررسی قرار داده تا در نهایت نردبان مقاوم را تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا