خانه و آشپزخانه

بهترین چرخ خیاطی کامپیوتری + 10 مدل با کیفیت پرفروش

بهترین مدل چرخ خیاطی کامپیوتری کدام است؟ تفاوت چرخ خیاطی کامپیوتری و معمولی چیست؟ چرخ خیاطی و گلدوزی کامپیوتری چه مزایا و معایبی دارد؟ اگر شما هم قصد خرید چرخ خیاطی حرفه ای را داشته باشید، حتما با تنوع بالایی از برند و مدل چرخ خیاطی در بازار مواجه شده‌اید. ما در مطالب قبلی بهترین چرخ خیاطی جانتک و بهترین چرخ خیاطی کاچیران را معرفی کردیم. در این مقاله هم قصد داریم، به بررسی بیشتر چرخ خیاطی‌های کامپیوتری بپردازیم. و با توجه به مشخصات هر کدام از مدل‌های بررسی شده، بهترین چرخ خیاطی کامپیوتری را معرفی کنیم.

چرخ خیاطی کامپیوتری چیست؟

چرخ خیاطی کامپیوتری در واقع پیشرفته ترین نوع چرخ خیاطی‌های قدیمی ساده هستند، که با تکنولوژی روز طراحی شده‌اند. بدون هیچ محدودیتی از ساده‌ترین دوخت و دوزها تا پیشرفته‌ترین آن‌ها را به صورت کاملا حرفه‌ای انجام می‌دهند. چرخ خیاطی کامپیوتری در مدل های حرفه‌ای به کمک حافظه داخلی یا متصل کردن این چرخ خیاطی‌ها به اینترنت امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربر قرار میدهند، به همین دلیل دستگاه چرخ خیاطی کامپیوتری و گلدوزی در اندازه و ابعاد سبک و جمع جور اما کاربردی و محبوب برای خیاطی محسوب می‌شوند.

مزایای چرخ خیاطی کامپیوتری

  • مانیتور برای تنظیم نور و نوع دوخت
  • سرعت قابل تظیم
  • لوازم جانبی مناسب
  • حافظه داخلی برای ذخیره الگو و نوع دوخت
  • دوخت صاف و یکدست
  • سوزن نخ کن اتوماتیک برای صرفه جویی در زمان و سریعتر انجام شدن انواع دوخت و گلدوزی

معایب چرخ خیاطی کامپیوتری

  • چرخ خیاطی‌های کامپیوتری به دلیل پیچیده تر بودن سیستم هنگام خرابی هزینه تعمیرات بالاتری نسبت به چرخ خیاطی های معمولی دارند( البته اگر چرخ خیاطی از برند معتبری باشد، قطعا دوام بالایی خواهد داشت و نیاز به تعمیرات اساسی پیدا نخواهد کرد. )
  • چرخ خیاطی و گلدوزی کامپیوتری اکثر در مدل‌های با تکنولوژی پیشرفته روز دنیا طراحی و تولید می‌شوند. این مدل چرخ خیاطی‌های حرفه‌ای مختص افراد حرفه‌ای هستند. برای خیاطی‌های ساده می توان از چرخ خیاطی‌های ساده و ارزانتر استفاده کرد.

چرخ خیاطی کامپیوتری دیجیتال

چرخ خیاطی کامپیوتری با قابلیت اتصال به اینترنت با نام چرخ خیاطی دیجیتال هم شناخته شده‌اند. این مدل چرخ خیاطی جدید و پیشرفته این امکان را فراهم میکند که از اینترنت طرح ها و نوع دوخت را در حافظه داخلی چرخ ذخیره کرده، این قابلیت کاربردی سبب راحتی دوخت و حتی بر طرف کردن برخی از مشکلات طراحی الگو و خیاطی می‌شوند.

موارد مهم خرید چرخ خیاطی کامپیوتری

چرخ خیاطی‌های کامپیوتری هر کدام دارای مشخصات مدل و برند خاص خود هستند. که حتما هنگام خرید باید با توجه به امکانات و ابزارهای مورد نیاز خود، همچنین نکات مهم خرید بهترین مدل چرخ خیاطی جدید را خریداری کنید.

صفحه نمایش ، برای مدل چرخ خیاطی‌هایی کامپیوتری که دارای صفحه نمایش هستند، دقت داشته باشید که قابلیت تنظیم روشنایی تغییر زاویه و سایز تصویر را داشته باشد. این تظیمات به سادگی اعمال شود تا خروجی دوخت مناسبی داشته باشد.

انواع پایه‌های فشاری ، دقت داشته باشید که چرخ خیاطی قابلیت نصب پایه‌های مختلف را داشته باشد. همراه چرخ اکثر پایه های دوخت مثل پایه های پلاستیکی شفاف، پایه دوخت لبه، پایه سوراخ دکمه، پایه زیپ معمولی و نامرئی …وجود داشته باشد. دارا بودن قابلیت نصب و پایه‌های مختلف یک امتیاز برای چرخ خیاطی محسوب می‌شود.

انواع دوخت ، چرخ خیاطی امکان دوخت‌های متنوعی داشته باشد، قطعا با تنوع دوخت مناسب با نوع جنس هر پارچه‌ای را آسانتر و دوخت صاف و تمیز‌تری را آماده می‌کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش ، دستگاه های دوخت و چرخ خیاطی از وسایل پر استفاده خیاطی هستند. وجود گارانتی و خدمات پس از فروش یک امتیاز مثبت برای این دستگاه‌ها می‌باشد. خصوصا برای افراد مبتدی که معمولا کار با چرخ خیاطی کمی سخت تر است. بنابراین هنگام خرید چرخ خیاطی را انتخاب کنید که حتما گارانتی، خدمات پس از فروش و حتی آموزش کار با چرخ خیاطی داشته باشد.

پیشنهاد شده برای شما: چرخ خیاطی ژانومه کامپیوتری

پرفروش ترین چرخ خیاطی کامپیوتری

در این مقاله ما سعی کردیم تمام نکات و موارد خرید بهترین مدل چرخ خیاطی کامپیوتری را بیان کنیم. در ادامه هم برای سهولت خرید 10 مدل پرفروشترین چرخ خیاطی حرفه ای کامپیوتری بازار را با مشخصات کامل معرفی کرده‌ایم. میتوانید مدل‌های معرفی شده را بررسی کنید و با توجه به انتظارتان بهترین چرخ خیاطی صنعتی کامپیوتری و یا چرخ خیاطی گلدوزی کامپیوتری مناسب کار خود را تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا