خانه و آشپزخانه

بهترین مدل ماشین لباسشویی اسنوا + قیمت 11 مدل با کیفیت پرفروش

کدام مدل لباسشویی اسنوا خوبه؟

ماشین لباسشویی اسنوا خوبه بخریم؟ بهترین مدل لباسشویی اسنوا کدومه؟ اسنوا برندی است که با محصولات متنوع از جمله لباسشویی اسنوا محبوبیت فراوانی پیدا کرده است. هدف ما در این مقاله بررسی انواع مدل ماشین لباسشویی اسنوا است. اگر شما هم قصد خرید ماشین لباسشویی از برند اسنوا را دارید، پیشنهاد میکنم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید با با اطلاعات و آشنایی بیشتر با مدل های متنوع لباسشویی اسنوا بتوانید بهترین مدل لباسشویی اسنوا را انتخاب کنید.

برند اسنوا

اسنوا یکی از برندهای ساخت ایران است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. این برند از سال 1384 تولید خود را شروع کردکه با طراحی و تولید لوازم خانگی مانند انواع تلویزیون اسنوا، یخچال، لباسشویی اسنوا … با پیشرفته ترین تکنولوژی روز توانست طی مدت زمان کوتاهی به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند.

اسنوا جدیدترین محصولات و لوازم خانگی را به بازار ایران و خاورمیانه عرضه کرده است. این برند جدیدترین مدل لباسشویی اسنوا را برای طرفداران این برند ارائه کرده که در ادامه بیشتر با آخرین مدل های لباسشویی اسنوا آشنا خواهیم شد.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84616 ظرفیت 8

آخرین مدل لباسشویی اسنوا

شرکت اسنوا ماشین لباسشویی های این برند را به آخرین فناوری روز مجهز کرده است. تا بتواند به درستی پاسخگوی نیاز مشتریان این مارک لباسشویی باشد. آخرین مدل ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84616 ظرفیت 8 کیلوگرم را با طراحی ظاهری بسیار مدرن و پیشرفته ترین قابلیت ارائه کرده که با ظاهر مدرن و لوکس امروزی این مدل مورد توجه اغلب افراد قرار گرفته است.

کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا

قطعا هنگام خرید هر محصولی افراد به دنبال کیفیت کالای مورد نظر خود هستند. در پاسخ به این سوال که کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا خوبه؟ باید گفت برند اسنوا با تکیه بر توان متخصصین، طراحی و تولید لباسشویی و دیگر لوازم برند اسنوا را همواره با پیشرفته ترین تکنولوژی و مطابق با استاندارد روز دنیا تولید میکنند. که با امکانات بسیار کاربردی و کیفیت بالا مورد توجه خریداران قرار گرفته اند.

ویژگی های ماشین لباسشویی اسنوا

اسنوا برندی است که همواره در تلاش است تا محصولات این برند را با ویژگی های خاص برند اسنوا ارائه کند. و تقریبا توانسته محصولاتی منحصر بفرد در کنار برندهای بزرگ را ارائه کند. که با امکانات کاربردی و مطابق با سلیقه ایرانی طراحی و تولید شده‌اند.

  • مجهز به سیستم عیب‌یابی هوشمند
  •  رتبه انرژی A ، ++ A +++ به معنای مصرف بهینه
  • دارای برنامه شستشوی برای لباس های مختلف
  • دارای سیستم شستشوی تاخیری و ضد چروک و پیش شستشو
  • برنامه شستشوی لباس بچه، صرفه‌جویی، شست‌وشوی سریع….

مزایای لباسشویی اسنوا

اسنوا از برندهای پرتلاش ایرانی است. که سعی داشته با وجود تحریم ها محصولاتی در سطح برندهای برتر جهانی را تولید کند که دارای مزایای بیشتر و معایب کمتری باشد. اما هر محصول با توجه به نوع استفاده از نظر دیدگاه های مختلف میتواند دارای مزایا و یا معایب خاص خود را داشته باشد. که لباسشویی اسنوا هم از این قاعده مستثنی نیست.

  • طراحی ظاهری جدید و زیبا
  • ضمانت و خدمات پس از فروش
  • استفاده از تکنولوژی های روز در ساخت لباسشویی
  • استفاده از موتور باکیفیت با صدای کم و لرزش پایین
  • مصرف بهینه انرژی

معایب لباسشویی اسنوا

  • فاقد بودن این دستگاه ها فاقد قابلیت بخارشو هستند
  • نداشتن لوله های ورودی آب گرم و آب سرد

برای ماشین های لباسشویی اسنوا مانند هر کالای دیگری ممکن است با گذشت زمان و استفاده مکرر مشکلاتی پیش بیاید که با وجود خدمات پس از فروش گسترده به راحتی قابل برطرف شدن هستند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو

لباسشویی اسنوا خوبه؟

برندهای ایرانی و خارجی زیادی در حال فعالیت و تولید انواع مدل لباسشویی هستند. که در این بازار رقابتی برند اسنوا توانسته با کیفیت و قیمت مناسب نظرات بسیاری را به انواع مدل لباسشویی های اسنوا جلب کند. ( البته اگر هزینه کافی را دارید برندهای نظیر ال جی و سامسونگ گزینه هایی اید ال و مناسب تر هستند)

قیمت پرفروش ترین لباسشویی اسنوا

اسنوا مدل ماشین لباسشویی هایی با حجم و امکانات متنوع تولید کرده که هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند و نمیتوان قیمت معینی را بیان کرد. اما برای سهولت خرید و قیمت روز، لیستی از 17 مدل پرفروش لباسشویی اسنوا را آماده کرده‌ایم. با بررسی مدل های معرفی شده در این بخش و کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول میتوانید عکس و مشخصات کامل هر مدل را با قیمت روز مشاهده کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا