خانه و آشپزخانه

25 مدل پرده حمام با کیفیت (ضد آب و شیک) + خرید مدل های پرفروش اینترنتی

پرده های حمام امروزه به عنوان جداکننده سرویس بهداشتی یکی از لوازم کاربردی و ضروری برای تقسیم کردن فضای سرویس بهداشتی و حمام های بزرگ هستند. با مدل پرده های حمام و جداکننده های سرویس بهداشتی به سادگی میتوان دستشویی و حمام مشترک را از هم جدا کرده، بدونه این که از فضای حمام کوچکتر شود. علاوه بر سرویس بهداشتی های کوچک گاهی حمام های بزرگ نیز باید قسمت رختکن و دوش یا وان از هم جدا شوند. که پرده و جداکنندها با کمترین هزینه و نصب آسان بهترین گزینه هستند.

انواع پرده های حمام

پرده حمام عمودی پرده های حمام عمودی با طول بیشتر برای قسمت‌های که دوش حمام قرار دارند، نصب می‌شوند. که به طور معمول بیشترین ارتفاع را در برمیگیرد و مانع از پاشیدن آب دوش به سایر قسمت ها و یا رختکن می‌شود.

پرده حمام افقی پرده های افقی در اندازه ارتفا کمتی نسبت به مدل های عمودی هستند. با طول کمتر برای سرویس های بهداشتی با سقف کوتاه مناسب هستند.

پرده و جدا کننده ال در برخی از سرویس بهداشتی و حمام وان با رختکن در قسمت کنج قرار دارند. که برای جدا کردن این فضا نیاز به مدل پرده و جدا کننده ال شکل است. پرده های با عرض بیشتر هستند که یک قسمت کنج را به طور کامل پوشش می دهند.

پارتیشن جدا کننده سرویس بهداشتی

پارتیشن های شیشه ای و یا پی وی سی نیز نوع دیگر جداکنندهای سرویس بهداشتی هستند. این مدل نیاز به نصاب دارند. و به نسبت مدل های پرده‌ای از قیمت بسیار بالاتری برخوردارند.

کاربرد پرده در دکوراسیون سرویس بهداشتی

پرده در کل از لوازم دکوراسیون محسوب می‌شوند. پرده‌های حمامی هم به عنوان جدا کننده برای تقسیم بندی فضای سرویس بهداشتی و حمام به صورت بهینه و برای تکمیل دکوراسیون این محیط کاربرد دارد.

راهنمای خرید پرده حمام

طراحی و رنگبندی همیشه تاثیر بسزایی در دکوراسیون دارد. امروزه با توجه به این که سرویس‌های بهداشتی به شکل مدرن و اصولی طراحی می‌شوند. بنابر این طرح و رنگبندی پرده حمام هم باید هماهنگ با دیگر المان‌های حمام در نظر گرفته شود. پردهای جدا کننده حمام در طرح‌های ساده تک یا در مدل طرح دار بسیار جذاب در بازار موجود هستند.

یکی از فاکتورهای مهم خرید پرده حمام نوع جنس پرده است. پردهای جدید حمام از جنس پلی اتلین و پلی استر نانو با قابلیت کاملا ضد آب دارای منافض عبور هوا هستند. با نصب این مدل پرده های نانو اجازه‌ی عبور بخار هوا را میدهند. تا سبب جمع شدگی بخار در قسمت دوش محبوس نشود. 

اندازه و ابعاد دقیق پرده های حمام پیش از خرید باید به طور دقیق تعیین شود. که مدل پرده‌ای با اندازه دقیق عرض و ارتفاع تهیه کنید تا هنگام نصب برای استفاده موردی نداشته باشد.

پیشنهاد شده: ست آینه و باکس سرویس بهداشتی

نصب میل پرده حمام

یکی از قسمت‌های که بسیاری از خریداران پردهای حمام برای نصب آن با مشکل مواجه می‌شوند اندازه میل پرده است که اغلب این سوال پیش می آید که اینکه اندازه میله پرده حموم قابل تنظیمه؟ میله پرده های مختلفی هست کلا، بعضیاش هم قابل تنظیمه. انواع میل پرده های حمام را در لینک زیر میتوانید ببینید.

بهترین پرده حمام

در این مقاله مدل جدا کنندهای مختلف را برای فضاهای مختلف را معرفی کره ایم. که هر کدام از این مدل های بستگی به کیفیت و ابعاد هر کدام از این مدل ها قیمت های متفاوتی دارند. که خوب هر چقدر کیفیت محصول بیشتر باشد به طبع پرده قیمت بالاتری دارد. در این پست پرده‌های حمام را از ارزانترین و گرانترین مدل ها معرفی می‌کنیم. می‌توانید با در نظر گرفتن هزینه ای که دارید مدل مناسب جدا کننده حمام را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

جدا کننده سرویس بهداشتی

جدا کننندهای سرویس بهداشتی در دو نوع پارتیشن و پرده ای هستند. که یکی از رایج ترین این مدل‌های پرده‌ای سبک، ارزان و زیبا هستند. که‌ برای سرویس بهداشتی خانه های شخصی بیشترین کاربرد را دارند. این مدل پرده‌های ضد آب و مقاوم با قیمت بسیار مقرون به صرفه در اکثر فروشگاه ها قابل تهیه هستند.

پرده حمام چه کاربردی دارد؟

پرده های حمام یک جدا کننده مناسب برای سرویس های بهداشتی کوچک و یا بزرگ هستند که مانع از خیس شدن سایر قسمت‌های فضای حمام می‌شوند.

پرده حمام چه اندازه ای بخریم؟

پرده های حمام در اندازه های مختلف به صورت یک پک کامل در اندازه و ابعاد مختلف در بازار وجود دارند.

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا