خانه و آشپزخانه

بهترین زیرانداز سفری ضد آب کیفی + زیرانداز 6، 9 و 12 متری

زیرانداز های سفری یکی از اقلام وسایلی هستند، که برای یک پیک نیک یک روزه و یا مسافرت چند روزه از وسایل ضروری سفر محسوب می‌شود. البته زیرانداز برای کیسه خواب و کوهنوردی با هم تفاوت دارند. که هر کدام در جای خود کاربرد دارند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین جنس زیرانداز حصیری مسافرتی بپردازیم. که در این چند سال اخیر جایگزین زیراندازهای چوبی قدیمی شده اند. و در ابعاد و اندازه های مختلف 4، 6، 9، و 12 متری برای رنگارنگ را از برندهای تولید کننده مختلف زیرانداز معرفی کنیم.

زیرانداز سفری

زیرانداز های سفری یکی از وسایل و تجهیزات سفر و گردش هستند. که انواع مدل‌های مختلف آن با طرح های گوناگون و چندین نوع جنس مختلف تولید شده‌اند. خرید یک مدل زیرانداز جمع وجور سبک برای سفر که کمترین فضا را اشغال کند اهمیت ویژه ای دارد. از طرفی زیراندازهای کوچک و جمع جور معمولا از جنس باکیفیت تری نیز برخوردارند.

انواع زیرانداز

زیراندازهای مسافرتی علاوه بر تنوع رنگی در چندین جنس مختلف از تولید کنندگان معتبر تولید می‌شوند که هر کدام دارای ویژگی خاص خود هستند. تولید کنندگان با تولید زیراندازهای پلاستیک، پارچه‌ای و زید اندازهای دستبافت چوبی را در بازار عرضه کرده‌اند که برای خرید بهترین زیرانداز در ابتدا باید با نوع جنس هر کدام از این زیر اندازها بیشتر آشنا شد و سپس با توجه به نیاز خود یکی از این زیراندازها را متناسب با نیاز خود در سایز بندی مورد نیازتان تهیه کنید.

زیر انداز حصیری پلاستیک

زیر اندازهای حصیری پلاستیک همانطور که از نام این محصولات پیداست از جنس پلاستیک تولید می‌شوند که در مدل‌های تاشو کیف‌دار و بدونه کیف تولید شده‌اند. از مزایای این مدل جنس تقریبا ضد آب این محصول است. که آب و رطوبت را جذب نمی‌کنند، مدل‌های کیف دار این زیراندازها بسیار کمتر فضا را اشغال می‌کنند. سبک و با دسته‌های که برای کیف زیراندازها قرار گرفته قابلیت جابه جایی آسانی دارند.

زیرانداز حصیری چوبی

زیراندازهای حصیری چوبی که به صورت دستبافت هستند و بیشتر در مناطق گرمسیری تولید و استفاده می‌شوند. زیراندازهای چوبی فضای بیشتری نسبت به دیگر مدل زیراندازهای بازار اشغال می‌کنند. اما به دلیل جنس چوب خاصیت خنک کنندگی بیشتری دارند. و همانطور که گفته شد برای مناطق گرمسیری بسیار مناسب هستند. اما در چند سال اخیر با وجود زیراندازهای حصیری پلاستیک این نوع زیرانداز هم کمتر تولید و استقبال می‌شوند.

زیر انداز جاجیم

زیراندازهای جاجیم تاشو از جدیدترین مدل زیراندازهای بازار هستند که معمولا دارای طراحی طرح و رنگ حصیری هستند. اما جنس این مدل کاملا پارچه‌ای است. از ویژگی‌های خوب زیرانداز جاجیم به کم حجم بودن و تنوع رنگ آن می‌توان اشاره کرد. که در طراحی رنگی زیبا در بازار موجود هستند.

بهترین زیرانداز برای مسافرت کدام است؟

زیراندازهای حصیری از جنس خوب و با کیفیت تولید می‌شوند که معمولا می‌توانند چندین سال از این وسیله پرکاربرد استفاده کرد فقط چند نکته را باید هنگام خرید دقت کنید تا یکی از کاربردیترین مدل‌های زیرانداز حصیری را انتخاب کنید که ما در پست بهترین زیرانداز مسافرتی تمام این نکات را بیان کرده‌ایم. پیشنهاد میکنم برای مطالعه بیشتر به پست زیرانداز مسافرتی ضخیم مراجعه کنید.

قیمت زیرانداز

ما در این پست سه نوع جنس زیانداز که دارای بافت حصیری هستند را معرفی کردیم. که هر کدام از این زیراندازها با توجه به سایزبندی قیمت مختلفی دارند. که ما برای سهولت خرید و دانستن قیمت روز این محصولات 23 مدل از بهترین زیراندازهای حصیری موجود بازار را آماده کرده‌ایم که میتوانید با انتخاب اندازه مورد نیازتان و کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول می‌توانید مشخصات کاملتر و قیمت آن را ببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا