خانه و آشپزخانه

بخاری بدون دودکش پلار [قیمت و خرید] + 12 مدل با کیفیت سال

یخاری پلار خوبه؟

بخاری‌های بدون دودکش در سال‌های اخیر نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده اند این مدل بخاری‌های گازی پلار به دلیل قابلیت حمل و جابجایی آسان، ابعاد کوچک، قیمت مناسب، توان گرمادهی بسیار بالا و بهینه‌سازی مصرف سوخت و همچنین ظاهری بسیار شیک و لوکس مورد توجه قرار گرفته اند.
اما سوالی که ذهن کاربران زیادی را به خود مشغول کرده است این است که بخاری بدون دودکش پلار خوبه؟ یا اینکه بخاری بدون دودکش چه مارکی بخرم؟
در هنگام خرید بخاری گازی بدون دودکش، بخاری گازی های پلار یکی از برندهای پیشنهاد شده می‌باشد که ما در این مطلب قصد داریم کیفیت بخاری بدون دودکش پلار را بررسی کنیم و بهترین بخاری‌های بدون دودکش پلار را به شما معرفی کنیم، از پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بخاری بدون دودکش پلار

شرکت پلار با بیش از نیم قرن سابقه در طراحی و تولید وسایل گرمایشی و همچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانسته است بخاری بدون دودکش پلار را در دو مدل بخاری بدون دودکش سرامیکی و شعله ای با کیفیت و با دوام و در عین حال با امنیت بالا را روانه بازار کند. پلار با سابقه تولید لوازم گرمایشی با اطمینان از محصولات بینطیر این برند در رده بهترین برندهای ایرانی و خاورمیانه قرار دارد.

بخاری بدون دودکش پلار

کیفیت بخاری بدون دودکش پلار

محصولات برند پلار از قطعات بسیار با کیفیتی ساخته شده‌اند. جنس بدنه بخاری بدون دودکش پلار از ورقه‌های لعاب شده فولادی طراحی شده است به همین دلیل در زمانی که بخاری داغ می‌شود باعث پخش شدن بوی نامطبوع در فضای اتاق نمی‌شود.
بخاری بدون دودکش برند پلار از نظر ایمنی نیز بسیار قابل اطمینان می‌باشد و دارای نشان استاندارد ملی ایران می‌باشد و برای ایمنی هرچه بیشتر این محصولات در آنها از امکاناتی مانند سیستم نظارت بر شعله، سیستم نظارت بر کاهش اکسیژن، سیستم گاورنر فشار گاز، شیر کنترل چند کاره، صافی ورودی گاز و… استفاده شده است. همچنین کمپانی پلار از نظر گارانتی و خدمات پس از فروش توانسته است خدمات بسیار خوبی را ارائه دهد و همواره مشتریان خود را راضی نگه دارد. در این قسمت چند نمونه از انواع مدل بخاری‌های بدون دودکش پلار را به شما معرفی کرده و ویژگی‌های آنها را بررسی می‌کنیم.

انواع بخاری بدون دودکش پلار

بخاری پلار بدون دودکش 20kn

بخاری گازی دیواری پلار مدل 20KN

بخاری پلار مدل 20KN دیواری دارای ظاهری جدید و ظریف و در عین حال با دوام دارد که هم قابلیت نصب روی دیوار را دارد و هم به صورت زمینی قابل استفاده می‌باشد. سوخت مصرفی این مدل بخاری گاز شهری است.

این مدل بخاری دارای امکانات و قابلیت‌هایی از قبیل سیستم ODS، سیستم نظارت بر شعله، سیستم گاورنر، سیستم تنظیم فشار گاز، شیر کنترل چند کاره، جرقه زن پیزو الکتریک، گریل، صافی ورودی گاز این مدل بخاری گازی دیواری پلار مدل 20KN دارای راندمان صد درصدی می‌باشد.
جنس بدنه بخاری بسیار با دوام طراحی شده است و با این مدل بخاری با حداقل فشار گاز نیز می‌تواند کار کند. همچنین بخاری های پلار دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله نیز می‌باشد.

نوع سوخت 
گاز شهری
قابلیت‌ها تنظیم دما
قابلیت نصبدیوار، زمین
راندمان حرارتی۹۹
حالت تنظیم شعله۲ حالت

بخاری پلار بدون دودکش 3pn

بخاری گازی بدون دودکش پلار مدل 3PN

پرفروش ترین بخاری گازی پلار مدل 3PN شکل ظاهری این مدل بخاری برند پلار نیز همانند دیگر محصولات این برند بسیار شیک و ظریف و در عین حال با دوام طراحی شده است. نوع گاز مصرفی این بخاری گاز شهری است.
از نظر ایمنی این مدل بخاری بسیار قابل اعتماد می‌باشد و دارای نشان استاندارد ملی ایران نیز هست.
شما هم به صورت زمینی و هم به صورت دیواری می‌توانید از این مدل بخاری استفاده کنید و دارای میزان راندمان صد در صدی میباشد.
از امکانات قابل توجهبخاری گازی پلار مدل 3PN می‌توان به سیستم نظارت بر شعله، سیستم نظارت بر کاهش اکسیژن، گاورنر تنظیم فشار گاز، گریل، صافی ورودی گاز و… اشاره کرد.
از دیگر مزایای این مدل بخاری برند پلار گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله آن می‌باشد.

بخاری پلار بدون دودکش 5pn

بخاری گازی بدون دودکش پلار مدل 5PN

این مدل بخاری برند پلار دارای طراحی جدید و لوکس و همچنین کیفیت و دوام بسیار بالا می‌باشد. سوخت مصرفی این بخاری گاز شهری است و شما هم به صورت دیواری هم به صورت زمینی می‌توانید از آن استفاده کنید. مصرف سوخت بسیار پایین و راندمان ۱۰۰ درصدی از مزایای این مدل بخاری به حساب می‌آید.
از دیگر امکانات بخاری پلار بدون دودکش 5pn می‌توان به سیستم ODS، ترموکوبل، گاورنر، شیر کنترل چند کاره، صافی ورودی گاز و… اشاره کرد.
گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله از دیگر امکانات این مدل بخاری برند پلار می‌باشد.

نوع سوخت 
گاز شهری
قابلیت‌ها تنظیم دما
قابلیت نصبدیوار، زمین
راندمان حرارتی۹۹
حالت تنظیم شعله۲ حالت

بخاری بدون دودکش پلار مدل 30KN

بخاری گازی بدون دودکش پلار مدل 5PN

بهترین بخاری پلار مدل 30KN دارای طراحی خاص و شیک در رنگ‌های متنوع و ایمنی بسیار بالا می‌باشد. قابلیت حمل آسان از دیگر مزایای این بخاری است. همچنین این مدل بخاری مجهز به نشان استاندارد ملی می‌باشد و هم قابلیت نصب روی دیوار و هم قابلیت استفاده روی زمین را دارد. از دیگر امکانات بخاری گازی پلار مدل 30KN می‌توان به سیستمODS، گاورنر، ترموکوبل، شیر کنترل چند کاره، صافی ورودی گاز و… اشاره کرد.
این محصول برند پلاریز همانند دیگر محصولات این برند دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می‌باشد.

نوع سوخت 
گاز شهری
قابلیت‌ها تنظیم دما
قابلیت نصبدیوار، زمین
نوع شیر کنترلتمام اتوماتیک
حالت تنظیم شعله۳ حالت

بخاری پلار مدل INVENT

بخاری گازی بدون دودکش پلار مدل 5PN

جدیدترین بخاری پلار مدل INVENT دارای ظرفیت و زیبایی به همراه ایمنی بسیار بالا می‌باشد که هم قابلیت نصب روی دیوار و هم قابلیت استفاده به صورت زمینی را دارد.
این مدل بخاری بسیار کم حجم و سبک می‌باشد و به طور کلی فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.
توان گرمایشی صد در صدی و نشان استاندارد ملی ایران از دیگر مزایای این مدل بخاری به حساب می‌آید.
از دیگر امکاناتبخاری گازی بدون دودکش پلار مدل INVENT می‌توان به سیستم ODS، سیستم نظارت بر شعله، سیستم گاورنر، کلاهک تعدیل، جرقه زن پیزو الکتریک، محفظه احتراق لعابی و… اشاره کرد.
این محصول برند پلار نیز همانند دیگر محصولات این برند دارای گارانتی یک ساله خدمات پس از فروش ده ساله می‌باشد.

نوع سوخت 
گاز شهری
ویژگی نگهداری نیاز به دودکش
قابلیت نصبدیوار، زمین
حالت تنظیم شعلهدارد

بخاری پلار مدل 2pn

بخاری گازی بدون دودکش پلار مدل 5PN

بخاری بدون دودکش پلار مدل 2pn دارای ظاهری جدید و ظریف و در عین حال بسیار با دوام میباشد.
سوخت مصرفی این بخاری گاز شهری است. از دیگر مزایای این مدل بخاری بدون دودکش برند پولار راندمان صد درصدی و نشان استاندارد ملی ایران میباشد.
از امکانات قابل توجه دیگر بخاری گازی بدون دودکش پلار مدل 2Pn می‌توان به سیستم ODS، گاورنر، شیر کنترل چند کاره، گریل، صافی ورودی گاز، جرقه زن پیزو و… اشاره کرد.
همچنین این مدل بخاری بدون دودکش میتواند با حداقل فشار گاز نیز کار کند.
گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله از دیگر مزایای این مدل بخاری بدون دودکش پلار می‌باشد.

نوع سوخت 
گاز شهری
قابلیت‌ها تنظیم دما
قابلیت نصبدیوار، زمین
نوع شیر کنترلنیمه اتوماتیک
سیستم ایمنیشیشه ایمن

بخاری بدون دودکش پلار سرامیکی

بخاری بدون دودکش پلار

بخاری های گازی بدون دودکش پلار به دو نوع بخاری تابشی و سرامیکی تقسیم میشوند که نحوه عملکرد بخاری بدون دودکش پلار سرامیکی با طراحی سراميك ها بادوام، داراي راندمان بالا و توزيع یکسان حرارت سريع هستند. در بخاری سرامیکی پلار انتقال حرارت گرما به طرف جلوهدایت می شود تا ناتع از گرم شدن پشت بخاری گرم شود. و بتوان بخاری را با اطمینان و ایمنی بیشتر بر روی دیوار نصب نمود. همین مکانیزم سبب شده راندمان ناخالص این وسیله نزدیک به ۱۰۰% باشد. همچنین بخاری بدون دودکش فن دار پلار نسبت به مدل بخاری شعله ای دیر تر گرم می‌شوند اما توزیع گرمایی یکسانی دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا