خانه و آشپزخانه

بهترین سطل زباله کابینتی جدید ( آشپزخانه) + 17 مدل پرفروش

سطل زباله کابینتی یکی از انواع مدل سطل زباله برای آشپزخانه هستند. که در مدل‌های جدید و با کیفیت این محصول مورد پسند اکثر طراحان کابینت و خانم‌های خانه قرار گرفته‌اند. مدل سطل زباله کابینتی در دو مدل سطل زباله کابینتی ریلی برای نصب در قسمت داخلی کابینت و سطل زباله اویز کابینتی که در قسمت روی درب کابینت نصب می‌شوند. در این مقاله انواع مختلف سطل زباله کابینتی ریلی، تاشو و آویز را برای آشپزخانه بررسی و در انتها مدل های برتر سطل زباله برای کابینت، با کیفیت را معرفی می‌کنیم.

انواع سطل زباله کابینتی کوچک و بزرگ

سطل زباله کابینت در چندین مدل مختلف طراحی و تولید می‌شوند. مدل سطل زباله کابینتی پلاستیکی که در قسمت روی درب کابینت نصب می‌شوند، ارزانترین مدل سطل برای آشپزخانه هستند. و سطل زباله های توکار ریلی که توسط طراحان کابینت طراحی و نصب می‌شوند، پیشرفته ترین و البته گرانترین مدل سطل‌های زباله آشپزخانه هستند.

  • سطل زباله کابینتی مدل تاشو سیلیکونی
  •  سطل زباله کابینتی استیل، با دوام و زیبا
  • سطل زباله کابینتی پلاستیکی، قیمت مناسب و رنگ‌بندی متنوع
  • سطل زباله کابینتی ریلی، دسترسی سریع و راحت
  •  سطل زباله آویز کابینت؛ برای خانه‌های کم جمعیت

سطل زباله کابینتی پلاستیکی

جدیدترین سطل زباله کابینتی

یکی از مدل‌های کاربردی و سبک سطل زباله برای آشپزخانه مدل سطل زباله‌هایی هستند، که در قسمت روی درب کابینت و تقریبا بدونه اتصالات خاصی به صورت ساده نصب می‌شوند. از مزیت‌های این مدل سطل کابینتی قیمت ارزان و سهولت هنگام استفاده از سطل زباله‌های کوچک کابینتی است.

سطل زباله ریلی داخل کابینت

سطل زباله کابینتی ریلی یکی از جدیدترین نوع سطل زباله‌های آشپزخانه هستند. که با نصب در قسمت درون کابینت در مدل‌های تک مخزن و چند مخزن مدرن و باکیفیت توسط متخصص کابینت طراحی و نصب می‌شوند. این مدل برای نصب حتما نیاز به طراح و متخصص دارند. و البته قیمت بسیار بالاتری نسبت به مدل سطل آشغال کابینتی دارند.

سطل زباله ریلی داخل کابینت
سطل زباله ریلی داخل کابینت

مزایای استفاده از سطل زباله کابینت

با طراحی آشپزخانه‌های جدید که بیشتر به صورت اپن هستند. آشپزخانه قسمتی از پذیرایی محسوب می‌شود. و استفاده از وسایلی که علاوه برکیفیت طراحی ظاهری زیبایی داشته باشند. برای دکوراسیون آشپزخانه و فضای خانه موثر هستند. سطل زباله کابینتی یکی از این وسایل آشپزخانه است که انتخاب درست آن سبب نظافت بیشتر و زیبایی فضای آشپزخانه می‌شود. و محل قرار گیری آن در چیدمان مدرن و زیبای بیشتر آشپزخانه تاثیر گذار است.

  1. زیبایی فضای آشپزخانه
  2. ایجاد نظم بیشتر برای آشپزخانه
  3. سهولت استفاده از سطل زباله
  4. تفکیک زباله تر و خشک در مدل سطل زباله دو مخزنه

نکات مهم خرید سطل زباله آشپزخانه

ظرفیت و اندازه سطل: محیط آشپزخانه در طی روز معمولا بیشترین فعالیت روزانه برای آشپزی در این فضا صورت می‌گیرد. که سبب تولید زباله‌های تر و خشک می‌شود و بنابراین وجود سطل زباله با ظرفیت کافی سریعترین روش برای جمع آوری زباله‌ها و رعایت نظافت آشپزخانه است. ظرفیت سطل زباله باید به گونه‌ای باشد که زباله های یک روز کامل در مخزن سطل جای بگیرد.

جنس سطل: سطل‌های زباله از دو نوع جنس فلزی و پلاستیکی تولید می‌شوند. هنگام خرید دقت داشته باشید که جنس فلزی برای آشپزخانه چندان مناسب نیست و سطل زباله‌های پلاستیک با کیفیت از یک برند معتبر بیشترین کاربرد را در آشپزخانه دارند.

درب سطل زباله : یکی از مهمترین قسمت سطل زباله نوع درب آن است. که هم سهولت بیشتری برای باز و بسته شدن داشته باشد. و حتما به خوبی بسته شود تا مانع از انتشار بوی زباله در فضای آشپزخانه گردد.

شکل سطل: با توجه به اینکه مدل سطل زباله‌های آویز در قسمت روی درب کابینت نصب می‌شود. زیبایی ظاهری آن برای دکوراسیون آشپزخانه موثر است. بنابر این شکل و طرح ظاهری سطل زباله روی در کابینت بیشترین هماهنگی را با دیگر وسایل آشپزخانه داشته باشد.

پیشنهاد شده برای شما: انواع سطل زباله پدالی و ساده 53 مدل پرفروش

نصب سطل زباله کابینتی

سطل زباله های کابینتی در چندین سطل زباله کابینتی کوچک و فانتزی مختلف روی درب کابینت، پشت درب و قسمت داخلی کابینت نصب می‌شوند. که هنگام خرید حتما به نوع باز شدن درب کابینت توجه داشته باشید. و مدل سطل زباله را با توجه به نوع باز شدن درب کابینت انتخاب نمایید.

قیمت خرید سطل زباله کابینتی

قیمت سطل زباله بستگی به شکل، حجم و برند تولید کننده تعیین می‌شود. اما به طور کلی مدل سطل زباله کابینتی از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردارند. برای خرید سطل زباله کابینتی با پرداخت هزینه‌ای مناسب میتوان سطل زباله سبک و ساده‌ای را تهیه کرد. در ادامه لیستی از 17 مدل بهترین سطل زباله کابینتی را آماده کرده‌ایم. می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود بهترین را از بین این مدل سطل‌های زباله انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا