خانه و آشپزخانه

18 مدل سطل زباله پدالی آشپزخانه ( جدیدترین ها سال) + قیمت و خرید ارزان

سطل زباله به عنوان یکی از لوازم ضروری، که برای بهداشت هر محیطی لازم است. و برای خانه، ادارات، سرویس بهداشتی و…. مورد استفاده قرار می‎‌‌گیرد. سطل زباله که در انواع مدل‌های پدالی، ساده در اقسام رنگ و طرح متنوع در بازار یافت می‌شود. سطل زباله پدالی یکی از بهترین مدل‌هایی که به دلیل سهولت در استفاده، بیشتر از مدل های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما برای خرید سطل زباله با تنوع بالایی که این وسیله کاربردی دارد، باید هنگام خرید نکات مهم برای انتخاب سطل زباله آشپزخانه توجه کرد. بنابراین در این مطلب سعی داریم این نکات را یاد آوری کنیم و انواع مدل‌های جدید و کاربردی سطل زباله پدالی، و معمولی را برای شما معرفی کنیم در ادامه همراه ما باشید.

انواع سطل زباله در بازار

سطل زباله خانگی

سطل زباله خانگی بستگی به مدل آن در تمام بخش‌های خانه از جمله آشپزخانه، حمام، اتاق خواب و در مدل سطل زباله تزئینی در کنار اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار میگیرد. که در مدل‌های متنوع سطل زباله خانگی و سطل آشغال آشپزخانه با کیفیت به بازار عرضه شده است. برای خرید سطل زباله پدالی شیک میتوان بین مدل متنوع با شکل و رنگبندی به راحتی مدل مد نظر خود را انتخاب کرد.

سطل زباله صنعتی

این مدل سطل آشغال از جنس گالوانیزه و پلاستیک فشرده با استحکام بالا تولید می‌شوند. که در اندازه و ابعاد بزرگتر نسبت به مدل های خانگی ساخته شده‌اند. سطل زباله صنعتی بیشتر برای محیط عمومی، ادرات و ساختمان .. استفاده می‌شود.

سطل زباله بازیافتی (تفکیکی)

این مدل سطل آشغال با توجه به محفظه و یا سبد تفکیک زباله مخصوص زباله‌های تر و خشک هستند. بدونه اغراق از نظر بهداشت هم بهترین مدل سطل زباله است. که با وجود محفظه جداگانه میتوان به خوبی زباله‌ها را به تفکیک کرد.

سطل زباله هوشمند

این مدل سطل زباله پیشرفته هم در مدل شارژی و به صورت متصل به برق کار میکند. و نیز دارای چراغ هوشمند علامت دهنده برای پر شدن محفظه هستند. برای باز شدن این مدل سطل زباله هوشمند فقط کافیست دست خود را در مقابل سطل حرکت داده، درپوش به طور اتوماتیک باز خواهد شد. البته قابل ذکر است که این مدل قیمت بالایی نیز دارد.

نکات که هنگام خرید انواع سطل زباله باید در نظر گرفت

سطل زباله یکی از لوازم ضروری برای محیط زندگی وکار می‌باشد. همان طور که قبلا اشاره شد. بهترین شکل و طرح آن را انتخاب کنید تا علاوه برکاربردی بودن جلوه‌ای شیک و زیبا برای دکوراسیون و فضای منزل ومحل کار شما داشته باشید.

سطل زباله به عنوان وسیله ای برای بهداشت محیط زندگی مورد استفاده قرار میگیرد. پس باید طوری انتخاب شود که حجم کافی را برای پسماند و زباله داشته باشد.

برای خرید سطل زباله ابتدا در نظر بگیرید. که برای کدام قسمت از منزل و محل کار مورد استفاده قرار میگیرد مثال برای فضای آشپزخانه بهترین سطل رو کابینتی و یا سطل زباله پدالی انتخاب کنید.

یکی دیگر از فاکتور های مهم برای خرید سطل زباله که باید به آن دقت کرد جنس سطل زباله است. جنس سطل باید از بهترین متریال تولید شده باشد. اگر مدل سطل زباله استیل را انتخاب کرده باشید. باید مواد ساخت از جنس استیل ضدزنگ باشد تا دچار زنگ‌زدگی و پوسیدگی نشود.

مهمترین نکته که برای خرید سطل زباله از هر مدلی ساده و یا پدالی نوع درپوش سطل است. درپوش سطل زباله باید به صورت محکم و فیکس روی آن بسته شود. تا بوی زباله در فضا انتشار پیدا نکند. شما تا حد امکان از خرید سطل زباله بدونه درپوش خودداری کنید. فقط در مدل‌های سطل زباله فانتزی که معمولا برای تزیین استفاده می شود.

پیشنهاد شده برای شما: خرید جا مایع دستشویی(مایع ریز) با کیفیت و لوکس

نوع درپوش

نوع درپوش سطل زباله به صورت چند مدل مختلف وجود دارد. مدل سطل زباله پدالی که درپوش آن با فشار دادن پدال باز و بسته می‌شود. و یا مدل درپوش بادبزنی که از هر دوطرف میتوان آشغال را درون سطل زباله ریخت. و دیگر مدل پیشرفته سطل زباله هوشمند که با حرکت دادن دست مقابل آن درپوش به طور اتوماتیک باز می‌شود.

قیمت سطل زباله پدالی

قیمت سطل زباله پدالی آشپزخانه بستگی به مواردی شامل : جنس، نوع درپوش، برند تولید کننده، برای قیمت هر محصول تاثیر دارد. اما برای خرید با در نظر داشتن نوع سطل مناسب برای منزل و این نکته که سطل زباله از وسایلی است، که چند سال مورد استفاده قرار میگیرد. پس بنابراین هنگام خرید فارغ از مسائل قیمت سطل زباله خانگی را انتخاب کنید، که با محیط و نوع کاربرد شما تناسب داشته باشد.

بهترین مارک‌ سطل زباله

شرکت های تولید کننده معتبر سرویس پلاستیک و سرویس اورانوس اقدام به تولید سطل زباله با تنوع بالا به صورت تکی کرده‌اند. و این محصولات فوقالعاده با کیفیت را به بازار ارائه داده اند. که از جمله این برندهای تولید کننده شامل هوم کت، یونیک، ونوس پلاستیک، براسيانا، ایکیا، همارا، مهروز، برابانتيا، زیباسازان، بنیکو، آرتیستون، صنعت ابتکار و يزدگل را میتوان نام برد.

سخن آخر

در این مطلب کاربردهای انواع سطل زباله پدالی، ساده و هوشمند را شرح دادیم. و اما سخن آخر برای تهیه سطل آشغال از هر مدلی که مناسب منزل شما باشد میتوانید غیر از فروشگاه ها و پلاسکو از سایت‌های مختلف بهترین سطل زباله را تهیه کنید. بنابراین در این قسمت از پست 30 مدل سطل زباله پدالی، کابینتی و ساده را آماده کرده‌ایم. برای خرید مدل انتخابی روی دکمه مشاهده و خرید محصول کلیک کنید و مدل را مورد بررسی بیشتر قرار دهید تا در نهایت انتخابی فوق العاده داشته باشید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا