خانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین جاروبرقی اسنوا + قیمت و خرید 5 مدل پرفروش با کیفیت

جاروبرقی اسنوا کدوم مدلش خوبه بخرم؟

اگر تصمیم دارید که یک جاروبرقی با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب با طول عمر بالا خریداری کنید پیشنهاد میکنیم جدیدترین مدل جاروبرقی اسنوا را بررسی کنید. زمانی که تصمیم به خریدن جاروبرقی اسنوا بگیریم ممکن است بخواهیم، که با برند اسنوا و انواع جاروبرقی اسنوا بیشتر آشنا شویم. در این مقاله قصد داریم، با هم کارایی و ویژگی‌های جاروبرقی اسنوا را بررسی کنیم. و به این سوال پاسخ دهیم که آیا کیفیت جاروبرقی اسنوا خوبه؟ بهترین مدل جاروبرقی اسنوا کدوم است؟

آیا کیفیت جاروبرقی‌های اسنوا خوبه؟

همانطور که میدانید اسنوا یک برند داخلی است که نزدیک به ۲۰ سال است که شروع به فعالیت کرده است و توانسته است با کمک متخصصان و کارشناسان خوبی که دارد توجه خریداران زیادی را به خود جلب کند. محصولات اسنوا علاوه بر اینکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند خدمات پس از فروش عالی نیز دارند که این نکته بسیار مهم است.

جاروبرقی اسنوا بدون کیسه


امکانات جاروبرقی‌های اسنوا چیست؟

مصرف برق:
جاروبرقی اسنوا طوری طراحی شده که در عین حال که موتور آنها قدرت مکش فوق العاده‌ای دارد، میزان مصرف برق آنها بسیار کم است. که این ویژگی منحصر به فرد بسیار قابل توجه می‌باشد. اغلب مدل جاروبرقی های اسنوا دارای برچسب انرژی آن +A  هستند.

طراحی زیبا و شیک:
ویژگی قابل توجه دیگر جاروبرقی اسنوا طراحی بسیار شیک و زیبا و همچنین سبک بودن این محصول است کارشناسان اسنوا به این نکته نیز توجه کرده‌اند که جاروبرقی اسنوا طوری طراحی شود که فضای کمی را در منزل شما اشغال کند.

میزان صدای بسیار کم جاروبرقی اسنوا:
همانطور که می‌دانید جاروبرقی های اسنوا به کم صدا بودن  در بین طرفداران این برند معروف هستند و این ویژگی بسیار قابل توجه است زیرا همه ما به دنبال جاروبرقی هستیم که وقتی از آن استفاده می‌کنیم صدای موتور آن خودمان و دیگر اعضای خانواده مان را آزار ندهد.

قدرت موتور جاروبرقی اسنوا:
موتور جاروبرقی‌های اسنوا بسیار قدرتمند طراحی شده است و طول عمر بالایی دارد. و همچنین قدرت مکش منحصر به فردی دارد که در نوع خود بی‌نظیر است. هر چقدر جاروبرقی که انتخاب می‌کنید قدرت مکش بالاتری داشته باشد شما در مدت زمان کمتری میتوانید منزل خود را تمیز کنید.

قیمت مقرون به صرفه جاروبرقی اسنوا:
یکی از مهم‌ترین معیارها برای خرید جاروبرقی با توجه به شرایط  اقتصادی خانواده‌ها قیمت آن می‌باشد که جاروبرقی اسنوا نسبت به کارایی و کیفیتی که دارد بسیار قیمت مناسب تر از بقیه برندها می‌باشد.

خدمات پس از فروش برند اسنوا:
همانطور که مستحضر هستید جاروبرقی‌های اسنوا دارای گارانتی ۲۴ ماهه می‌باشند. همچنین برند اسنوا توانسته است با داشتن حدوداً ۷۰۰ شعبه در ایران که همگی فعال هستند. خدمات پس از فروش قابل توجهی به مشتریان خود ارائه دهد و رضایت آنها را جلب کند.

فیلتر هپا

در جاروبرقی‌های اسنوا از فیلتر هوایی استفاده شده که ضد آسم و آلرژی می‌باشد. یکی دیگر از نکات قابل توجه در جاروبرقی اسنوا متراژ بالای سیم برق و بالا بودن شعاع حرکتی آن است.


به طور کلی، جاروبرقی‌های اسنوا، از فیلتر هوایی استفاده شده که ضد آسم و آلرژی می‌باشد. همچنین محصولات اسنوا از طراحی و زیبایی خاصی برخوردار هستند در ضمن این جاروبرقی‌ها طوری طراحی شده‌اند که مصرف برق آنها بسیار کم است و صدای موتور نیز در آنها کم می‌باشد، یکی دیگر از نکات قابل توجه، در جاروبرقی اسنوا متراژ بالای سیم برق و بالا بودن شعاع حرکتی آن است. برند اسنوا حدوداً ۷۰۰ شعبه در ایران دارد که همگی فعال بوده و به مشتریان خود خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند.

پیشنهاد شده برای شما: خرید جاروبرقی سامسونگ

انواع جاروبرقی اسنوا


همانطور که می‌دانید برند اسنوا یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین و در عین حال قدرتمندترین برندهای ایرانی موجود در بازار می‌باشد.
جاروبرقی اسنوا با اینکه قدرت مکش بسیار بالایی دارد از ظاهری بسیار زیبا و صدای کم نیز برخوردار است.

بعد از اینکه ویژگی‌های جاروبرقی اسنوا را گفتیم و با مشخصات و قیمت جاروبرقی اسنوا و خصوصیات قابل توجه این برند آشنا شدیم در اینجا دو مدل از جاروبرقی‌های اسنوا را با که در بازار موجود است به شما معرفی می‌کنیم:

اسنوا مدل ۲۱۰۰ وات  SVC-CA18YW

جاروبرقی اسنوا مدلSVC-RL24RD

پرفروش ترین جاروبرقی اسنوا مدل ۲۱۰۰ وات  SVC-CA18YW با سیم برق این مدل جاروبرقی پنج و نیم متر است شعاع عملکرد آن ۸ متر می‌باشد. لوله جاروبرقی قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و فیلتر جاروبرقی قابل شستشو است همچنین فیلترش ضد حساسیت و آسم می‌باشد این محصول از نوع کیسه‌دار است و سری آن  clean art میباشد.

جاروبرقی اسنوا مدلSVC-RL24RD

جاروبرقی اسنوا مدلSVC-RL24RD

سیم برق این مدل جاروبرقی 8 متر می‌باشد و دارای شعاع عملکرد ۱۱ متر است جنس لوله آن از پلاستیک مقاوم است. همچنین این جاروبرقی دارای توان مصرفی ۲۱۰۰ وات و فیلتر نسل ۱۳ دارد که فیلتر هپا به خوبی می‌تواند ذرات گرد و غبار را جذب کند. در ضمن از نوع کیسه‌دار است که بر حسب سلیقه هم می‌توانید از کیسه دائمی استفاده کنید و هم از کیسه یکبار مصرف.


لیست قیمت جاروبرقی اسنوا

با توجه به اینکه برند اسنوا  ایرانی است قیمت محصولات این برند نسبت به برندهای خارجی و سایر رقبا بسیار پایین‌تر می‌باشد. در ضمن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که با این قیمت نتیجه می‌گیریم، که جاروبرقی اسنوا ارزش خریدن دارد. در این بازه زمانی قیمت جاروبرقی‌های اسنوا با توجه به نوع و مدل آنها بین ۳ میلیون تا ۶ میلیون تومان می‌باشد. در ادامه پرفروش ترین مدل جاروبرقی اسنوا موجود بازار را با مشخصات و قیمت مشاهده کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا