خانه و آشپزخانه

بهترین تلفن دو خط + قیمت و خرید 4 مدل پرفروش ارزان

تلفن دو خط و یا چند خط بهترین گزینه برای منزل ، دفتر کار یا اماکن اداری هستند که نیاز به استفاده دو خط تلفن ثابت به طور همزمان دارند. این مدل گوشی های تلفن دو خط و چند خط امکان اتصال همزمان را ایجاد کرده، و کاملا تماس های ورودی و خروجی را پشتیبانی می کنند.

اگر شما نیاز به استفاده از دو گوشی برای دو خط تلفن مجزا را بهترین گزینه برای شما گوشی تلفنی است که از دو خط تلفن پشتیبانی می‌کند، تا بهتر و راحت‌تر تماس‌های ورودی خود را مدیریت کنید، همچنین انتخاب یک گوشی تلفن دو خطه بسیار مقرون به صرفه‌تر از خریدن دو گوشی تلفن می‌باشد.
تلفن‌های دو خطه یا چند خطه به شما این امکان را می‌دهد که به وسیله یک دستگاه و چند گوشی بی سیم از دو خط تلفن استفاده کنید، در واقع شما در یک زمان با دو خط مختلف می‌توانید تماس بگیرید.
این تلفن‌ها برای دفاتر اداری نیز که دو خط تلفن دارند، بسیار مناسب می‌باشد، زیرا یک اپراتور به وسیله یک گوشی تلفن دو خطه می‌تواند تماس‌های ورودی هر دو خط را مدیریت کند.
اگر شما هم قصد خرید گوشی تلفن دو خطه و چند خطه را دارید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید، زیرا ما قصد داریم چند مورد از بهترین تلفن های دو خطه و چند خطه را معرفی کنیم.

بهترین تلفن دو خط

تلفن از دسته دستگاه های ارتباطی هستند که امروزه با وجود تلفن های همراه همچنان جایگاه ویژه ای در برقراری ارتباط رومره دارند به طوری که میتوان گفت به نوعی از لوازم ضروری محسوب میشوند. گوشی های تلفن بیسیم و یا با سیم از برندهای متعدد ایرانی و خارجی طراحی و تولید میشوند. که از بهترین این برندها میتوان به پاناسونیک، گیگاست، الکاتل، پاشافون، تکنوتل، صاایران،….اشاده کرد.

۱- تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6671

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6671

برد
۶۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی
فرکانس۱.۹
ویژگی‌های دستگاهنور پس زمینه صفحه کلید
توضیحات صفحه نمایش۳.۵ اینچی و ۱.۸ اینچی
امکانات و قابلیت‌هاقابلیت تنظیم میزان صدای ورودی، دارای قابلیت استفاده دستگاه سیم دار در مواقع قطع برق، دارای ۵ دکمه شماره گیر سریع بر روی دستگاه سیم دار، دارای قابلیت مسدود نمودن تماس تا ۲۵۰ شماره دل خواه، دارای قابلیت تنظیم صدا در حالت بی صدا، قابلیت استفاده تا ۶ گوشی اضافه، قابلیت تخصیص زنگ دل خواه به مخاطب دل خواه، دارای بلند گوی دیجیتال بر روی تلفن بی سیم و با سیم، دارای ۵ زنگ مختلف، دارای دکمه گوشی یاب بر روی پایه دستگاه، دارای گیره کمر بند، دارای دو عدد باتری، یک عدد شارژ گوشی بی سیم، دارای سیم تلفن، دارای ۲ عدد آداپتور برق

بهترین تلفن بی سیم دو خط پاناسونیک مدل KX-TG6671 این گوشی تلفن یکی از تلفن های، پیشرفته و با امکانات‌ترین محصولات برند پاناسونیک می‌باشد. این مدل گوشی تلفن برند پاناسونیک مجهز به قابلیت استفاده تا ۶ گوشی اضافه را دارد. از دیگر قابلیت‌های این تلفن می‌توان به استفاده از آن در زمان قطعی برق اشاره کرد.
از امکانات تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6671 می‌توان به گیره کمربند، بلندگوی دیجیتال روی تلفن بیسیم و همچنین روی پایه و… اشاره کرد.
محدوده برد این گوشی تلفن تا ۶۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی است.

۲- تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821

تلفن بی سیم  دو خط پاناسونیک مدل KX-TG6821

فرکانس۱.۹
ویژگی‌های دستگاه
۱۲۹ گرم
توضیحات صفحه نمایش نور پس زمینه صفحه کلید ،دارای نور سفید
امکانات و قابلیت‌هاقابلیت استفاده در مواقع قطع برق (در صورت گذاشتن تلفن بی سیم بر روی پایه) دارای ۴۰ آهنگ مختلف برای گوشی دارای دکمه نشانگر بر روی پایه دستگاه به منظور پیدا نمودن تلفن بی سیم دارای قابلیت قفل صفحه کلید دارای دکمه NR به منظور کاهش صدای بیرونی در مکالمه دارای مد شب به منظور زنگ نخوردن تلفن در ساعات تعیین شده قابلیت نشان دادن تا ۵۰ شماره تماس گرفته شده قابلیت تنظیم Alarm قابلیت اتصال تا شش گوشی قابلیت برقراری مکالمات به صورت هندزفری با استفاده از اسپیکر

این مدل تلفن برند پاناسونیک نیز همانند دیگر محصولات این برند بسیار با کیفیت می‌باشد و از امکانات زیادی برخوردار است و در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارد. از امکانات این مدل تلفن می‌توان به پیغام گیر و منشی تلفنی، ۴۰ آهنگ مختلف برای زنگ، قفل صفحه کلید، مجهز بودن به حالت شبانه، قابلیت ذخیره ۵۰ تماس ورودی، مجهز بودن به زنگ هشدار و همچنین مجهز بودن به اسپیکر و… اشاره کرد.
این مدل تلفن برند پاناسونیک  هم قابلیت استفاده در زمان قطعی برق را نیز دارد.


۳- تلفن  تکنیکال مدل 1025

تلفن  تکنیکال مدل 1025

ویژگی‌های دستگاهCaller ID، باتری قلمی (سایز AA)
امکانات و قابلیت‌هادسترسی سریع به شماره،
بلندگو

دومین مدل تلفن دو خط تلفن دو خط تکنیکال مدل 1025 این مدل گوشی تلفن یکی از با کیفیت‌ترین و جدیدترین مدل‌های تلفن دو خطه برند تکنیکال میباشد که قابلیت پشتیبانی از دو خط را دارد و مجهز به کالر آیدی سازگار با تکنولوژی FSKDTMF می‌باشد و همچنین دارای قابلیت شماره‌گیری سریع نیز هست.
تلفن  تکنیکال مدل 1025 مجهز به سیستم جلوگیری از تداخل دو خط تلفن میباشد و صفحه نمایش آن از نوع ال‌سی‌دی است.
این مدل گوشی تلفن قابلیت ذخیره کردن ۸۷ تماس ورودی و ۲۳ تماس خروجی را دیگر دارد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی تلفن می‌توان به قابلیت تکرار شماره، قابلیت ذخیره شماره به صورت ویژه، قابلیت صرفه‌جویی در مصرف باتری و… اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا