خانه و آشپزخانه

شیک ترین ظروف پذیرایی سرامیکی جدید سفید و رنگی + 17 مدل ظرف سرامیکی فانتزی

ابن روزها مدل ظروف پذیرایی رنگی و ساده یکی از محبوبترین ظروف سرو و پذیرایی هستند. که با تنوع بالایی از طرح و رنگ تولید شده‌اند. ما پیش‌تر در مقاله جدیدترین سرویس پذیرایی به طور کامل انواع سرویس پذیرایی جدید را با مدل‌های متنوع و شیک کاربردی معرفی کردیم. یکی از مدل‌های پرطرفدار ظروف پذیرایی سرامیکی رنگی و ساده هستند. که بسیاری از افراد علاقه زیادی برای استفاده از ظروف سرامیکی برای سرو و پذیرایی دارند و به دنبال شیک‌ترین مدل سرویس پذیرایی سرامیکی هستند. با توجه به تنوع مدل و قیمت‌های متفاوت ظروف پذیرایی سرامیکی در ابن مقاله تصمیم داریم به بررسی و معرفی جدیدترین ظروف پذیرایی بپردازیم.

سرویس سرامیکی پذیرایی

ظروف پذیرایی سرامیکی از لعاب کاری با بالاترین کیفیت برخوردارند، که علاوه بر سرو و پذیرایی در برخی از مدل‌ها برای پخت و پز نیز استفاده می‌شوند. ظروف سرامیکی با کیفیت و دوام بالا حتی برای داخل ماکرووفر ، فریزر و ماشین ظرفشویی بدونه هیچ مشکلی استفاده می‌شوند. مدل‌های متنوع ظروف پذیرایی با کیفیت بالا و زیبایی منحصر بفرد این محصولات بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

بهترین ظروف پذیرایی سرامیکی

ظروف سرامیکی با طراحی کمی متفاوت‌تر از بقیه مدل سرویس‌های پذیرایی با رنگ و لعاب زیبا و جدید از بهترین مدل ظروف برای سرو و پذیرایی هستند. که با کیفیت لعاب این ظروف سبب دوام بیشتر و جلوه بهتر این ظروف زیبا برای میزهای پذیرایی شده است.

سرویس پذیرایی سرامیکی خوبه بخرم؟

سرویس‌های پذیرایی از جنس چینی، کریستال، سرامیک موجود هستند. که هر کدام از این ظروف پذیرایی زیبایی خاص خود را دارند. بنابر این در پاسخ به این سوال که ظروف پذیرایی سرامیکی خوبه بخرم؟ باید بگویم ظروف سرمیکی از لحاظ دوام و کیفیت مطلوبی دارند. اما قبل از خرید هر کدام از این ظروف سرو و پذیرایی را بررسی کرده و با توجه به مزایا و معایب هر کدام بهترین مدل سرویس پذیرایی سرامیکی را انتخاب کنید.

پیشنهاد شده برای شما: ظروف پذیرایی چوبی جدید بامبو شیک و مدرن

1- سرویس غذاخوری 14 پارچه کائولین مدل کارن

بهترین سرویس پذیرایی سرامیکی کائولین
بهترین سرویس پذیرایی سرامیکی کائولین


2- سرویس غذاخوری 14 پارچه کائولین مدل کارن

 سرویس غذاخوری 30 پارچه مدل A100
سرویس غذاخوری 30 پارچه مدل A100

استفاده از ظروف پذیرایی سرامیکی که با رنگ‌های لعاب رنگی تک رنگ و گاهی طرح‌دار هستند. جلوه‌ای زیبا برای چیدمان میز غذاخوری ایجاد می‌کنند. که نمونه‌ای بسیار زیبا و شیک مانند سرویس غذاخوری 14 پارچه کائولین مدل کارن یکی از بینظیر ترین طرح های این سرویس های غذاخوری هستند با نوع لعاب و برجستگی های لبه این سرویس بسیار چشمگیر می‌باشند.


3- سرویس غذا خوری 24 پارچه ایکیا مدل FARGKLAR کد 771

سرویس غذا خوری 24 پارچه ایکیا مدل FARGKLAR کد 771
سرویس غذا خوری 24 پارچه ایکیا مدل FARGKLAR کد 771

سرویس غذا خوری24پارچه ایکیا fargklar سری 771..با طراحی ساده عرضه می شود، پایه ای عالی برای هماهنگی با سایر ظروف غذاخوری، مناسب برای یک دور همی هشت نفره وشروع عالی برای بسیاری از انواع وعده های غذایی با طراحی روستیک براق با بالاترین کیفیت تولید شده از کشور رومانی می‌باشد.


4- سوفله خوری سرامیکی دالتون مدل 410M1

ظروف سرامیکی سوفله خوری دالتون مدل 410M1
سوفله خوری دالتون مدل 410M1

این روزها استفاده از ظرف سوفله خوری برای سرو عذا بسیار باب شده است. سوفله خوری سرامیکی دالتون مدل 410M1 با ظاهر بسیار ساده و پایه فلزی و درب شیشه ای برای سرو سالاد و سوپ بسیار مناسب هستند. برند دالتون با تولید زیبا و خوش قیمت طرفداران بسیاری دارد گه با اطمینان کامل از کیفیت ظروف دالتون را می‌توان انتخاب کرد.


5-  بهترین شیرینی خوری سرامیکی دو طبقه پاپیون

 بهترین مدل شیرینی خوری مدل پاپیون کد2334
بهترین مدل شیرینی خوری مدل پاپیون کد2334

ظرف پذیرایی سرامیکی دو طبقه طرح پاپیون از شیک‌ترین ظروف شیرینی خوری سرامیک جدید هستند. که با پایه فلزی طلایی و یا نقره‌ای رنگ، جذابیت این ظرف دوچندان می‌شود. طراحی دو طبقه این ظرف برای سرو دو نوع دسر پذیرایی مناسب است. با قرار گرفتن این ظرف روی میز در نگاه اول جلوه‌ای ویژه به میز پذیرایی میدهد.


مزایای استفاده از ظرف پذیرایی سرامیکی

ظروف پذیرایی سرامیکی دارای بالاترین کیفیت لعاب کاری هستند. که سبب تمیزکردن و شستشو بسیار راحت این ظروف می‌شود.

لعاب کاری بسیار عالی سبب می‌شود این ظرف‌های سرامیکی هیچ گاه دچار خط خش نشوند.

سرامیک ماده‌ای طبیعی است، که در مقابل سرما و گرما زیاد هیچگونه مواد شیمیایی آزاد نمی‌کند. مدل ظرف‌های سرامیک که داخل ماکروویو یا برای سرو غذاهای گرم استفاده می‌شوند هیچ مواد شیمایی را وارد غذا نمی‌کنند. و با اطمینان از سلامت برای پخت و سرو از ظدوف سرامیک میتوان استفاده کرد.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا