خانه و آشپزخانه

33 مدل سبد لباس چرک حصیری، پلاستیکی، پارچه ای زیبا (تاشو و ساده)

سبد لباس چرک زیبا و جادار

یکی از وسایلی که برای جدا کردن لباس‌های تمیز و لباس‌های چرک بسیار کاربردی است، استفاده از سبد رخت چرک می‌باشد. که در جنس‌های مختلف، سبد رخت حصیری، پلاستیک، و پارجه ای …به بازار عرضه شده است. هر کدام از این جنس‌ها دارای طرح و شکل های متنوعی هستند. که می‌توان مدل مناسب دکوراسیون منزل خود را از بین این تنوع کالایی به راحتی انتخاب کرد.

انواع سبد لباس چرک

پلاستیکی: امروزه وسایل پلاستیکی با تنوع بالایی از رنگ و جنس تولید میشود. و نیز سبد رخت پلاستیکی هم در مدل های درب دار و بدونه درب در بازار وجود دارند و نسبت به دیگر سبد رخت ها از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

حصیری: این مدل سبد رخت حصیری با ظاهر کلاسیک و پوشش داخلی که معمولا پارچه ای است. میتواند به نوعی دکوراسیون جذابی را برای بخشی از منزل شما رقم بزند و فضای منزل را جذاب تر کند.

فلزی: این مدل از جنس فلز ی هستند. که بیشتر به صورت روکش دار و ضدزنگ ارائه می‌شوند.

پارچه ای: این مدل بیشتر به صورت سبد رخت چرک تاشو ساخته می‌شوند. که به راحتی قابل جمع شدن دارند و با رنگ بندی پارچه ای جذاب که گاهی همراه با ترکیب پارچه و پلاستیک این محصول تولید شده‌اند.

البته اگر شما قصد خرید دیگر وسایل کاربردی منزل مانند چهار پایه، انواع سبدو آبکش آشپزخانه …با کیفیت را دارید می‌توانید پست بهترین سرویس پلاستیک را مطالعه و مورد بررسی قرار دهید.

سبد رخت چرک چه کاربردی دارد؟

سبد رخت چرک برای جمع آوری لباس‌های چرک و آماده کردن برای شستن با ماشین لباسشویی بکار می‌رود. بهترین وسیله که افراد خانه لباس های کثیف را درون آن قرار دهند. سبد رخت چرک است. با این کار از پخش شدن لباس ها در فضای منزل جلوگیری میشود. و با تفکیک شدن البسه بهتر میتوان لباسهای تمیز را جدا کرد و در جای مناسب خود قرار داد. و از بهم ریختگی فضای منزل جلوگیری کرد.

چه نکاتی برای خرید سبد رخت باید در نظر گرفت؟

جنس سبد رخت: برای تولید سبد رخت از متریال‌های گوناگونی استفاده شده است. اما برای خرید سبد رخت باید گزینه‌ای انتخاب کنید که ابتدا بایددر نظر بگیرید برای کدام قسمت از منزل قرار است استفاده شود. برای مثال سبد فلزی که جنس آن روکش شده است. و یا استیل ضدزنگ باشد برای داخل حمام مناسب است. و هنگام خرید دقت کنید جنس سبد شما از استحکام و مقاومت بالاتری برخوردار باشد. زیرا سبد رخت وسیل ای کاربردی برای اهالی خانه است که هروز مورد استفاده قرار گیرد.

شکل: سبدرخت و لباس در اشکال متنوع به بازار عرضه شده است. که به شکل های گرد، سه گوش (کنج) ، استوانه‌ای ….با توجه به فضایی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرد میتوان مدل سبد را انتخاب کرد. البته مدل سه گوش را برای کنج اتاق میتوان استفاده کرد که هم باعث جذابیت و زیبای برای دکوراسیون می‌شود در عین حال فضای کمی را از محیط منزل اشغال میکند.

تهویه: مهم ترین فاکتور خرید سبد رخت باید دارای سوراخ های ریز و درشت باشد که هوا داخل سبد جریان داشته باشد و تهویه مناسب صورت بگیرد. تا البسه بوی بد نگیرند و باعث رشد باکتری های قارچی درون لباس‌ها نشود.

طراحی: شیوه طراحی این وسیله بسیار مهم است. دسته‌های سبد باید به گونه‌ای طراحی شده باشد. که قابلیت جابه جایی آسان را داشته باشد و اگر سبد رخت بزرگ را انتخاب می‌کنید سعی کنید از مدل چرخدار تهیه کنید تا بتوانید به راحتی سبد را جابه جا کنید.

بهترین مارک سبد رخت چرک چیه؟

همان‌طور که قبلا گفتم سبد رخت در انواع جنس، رنگ و طرح به بازار ارائه شده است. که برای معرفی بهترین مارک میتوان به برندهایی معتبر تولید کننده سرویس پلاستیک و همچنین سبد رخت چرک لیمون، تریکو، ایکیا، شایگان و بازن را نام برد این برندها جزو محبوب ترین بین خریداران این محصولات می‌باشند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا